Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » BIP » Budżet » Sprawozdawczość

Sprawozdawczość

Sprawozdania za II kwartał 2018 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (18/07/2018 13:20:14)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (18/07/2018 13:20:14)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/07/2018 13:20:14)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2017 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (11/05/2018 14:03:21)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (11/05/2018 14:03:21)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (11/05/2018 14:03:21)
Sprawozdanie Rb-27s korekta nr za 2017 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/04/2018 12:56:57)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/04/2018 12:56:57)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/04/2018 12:56:57)
Sprawozdania Rb za I kwartał 2018 - korekty
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/04/2018 13:36:39)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/04/2018 13:36:39)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/04/2018 13:36:54)
Sprawozdania za I kwartał 2018
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (19/04/2018 14:51:36)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (19/04/2018 14:51:36)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (19/04/2018 14:51:36)
Sprawozdanie Rb-27s za 2017 korekta
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (28/03/2018 14:00:17)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (28/03/2018 14:00:17)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (28/03/2018 14:00:17)
Sprawozdanie Rb-27s korekta za 2017 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (02/03/2018 09:22:09)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (02/03/2018 09:22:09)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/03/2018 10:58:20)
Sprawozdania za 2017 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/02/2018 09:06:56)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/02/2018 09:06:56)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (21/02/2018 09:06:56)
Sprawozdania za III kwartał 2017 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (26/10/2017 09:43:29)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (26/10/2017 09:43:29)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (26/10/2017 09:50:01)
Sprawozdania za II kwartał 2017 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/07/2017 09:22:24)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/07/2017 09:22:24)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (21/07/2017 09:22:24)
Sprawozdania za I kwartał 2017 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (25/04/2017 11:30:13)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (25/04/2017 11:30:13)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (25/04/2017 11:30:13)
Korekta sprawozdania Rb-28S za rok 2016
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (13/04/2017 14:17:08)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (13/04/2017 14:17:08)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (13/04/2017 14:17:08)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2016
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/03/2017 11:34:53)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (31/03/2017 11:34:53)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (31/03/2017 11:34:53)
Korekta sprawozdania Rb-28s za rok 2016
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (28/03/2017 13:37:03)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (28/03/2017 13:37:03)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (28/03/2017 13:37:03)
Korekty sprawozdań Rb za 2016 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (13/03/2017 12:32:39)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (13/03/2017 12:32:39)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (13/03/2017 12:32:58)
Korekty sprawozdań Rb za 2016 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:47:50)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:47:50)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:47:50)
Sprawozdania Rb za 2016 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/02/2017 08:11:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/02/2017 08:11:26)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:48:12)
Informacja o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2016 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/08/2016 14:34:32)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/08/2016 14:34:32)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/08/2016 14:52:51)
Sprawozdania za II kwartał 2016 roku - korekta
Sprawozdania za II kwartał 2016 roku - korekta
 
 
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/08/2016 14:45:18)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/08/2016 14:45:18)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/08/2016 14:45:18)
Sprawozdania za II kwartał 2016 roku

Sprawozdania za II kwartał 2016 roku

 

Rb-27S

Rb-28S

Rb-NDS

Rb-N

Rb-Z

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (22/07/2016 09:01:22)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (22/07/2016 09:01:22)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/07/2016 09:01:22)
Sprawozdania za I kwartał 2016 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/04/2016 10:20:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/04/2016 10:20:26)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/04/2016 10:25:39)
Informacja kwartalna z wykonania budżetu za IV kwartał 2015 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:32)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:32)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:32)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2015 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (17/01/2017 12:24:36)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (17/01/2017 12:24:36)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (17/01/2017 12:24:36)
Korekta sprawozdania Rb-28S za rok 2015
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (17/03/2016 15:11:58)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (17/03/2016 15:11:58)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (17/03/2016 15:11:58)
Sprawozdanie RB za IV kwartał 2015
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (29/02/2016 14:44:51)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (29/02/2016 14:44:51)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (01/03/2016 12:54:48)
Sprawozdania kwartalne za III kwartał 2015 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (30/12/2015 12:12:20)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (30/12/2015 12:12:20)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (30/12/2015 12:14:59)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2015 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:40:17)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:40:17)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:41:03)
Sprawozdania Rb za II kwartał 2015
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:44:41)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:44:41)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:44:41)
Sprawozdania za pierwszy kwartał 2015
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/04/2015 13:56:10)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/04/2015 13:56:22)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/06/2015 11:22:21)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2014 rok

Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2014 rok

Część I

Część II

Część III

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (20/04/2015 15:11:12)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (20/04/2015 15:11:12)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/04/2015 13:56:47)
Informacja z wykonania budżetu za IV kwartał 2014
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (17/04/2015 10:01:23)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (17/04/2015 10:01:23)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (17/04/2015 10:02:08)
Sprawozdawczość IV kwartał 2014 - korekta
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/03/2015 14:54:49)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/03/2015 14:54:49)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:46)
Sprawozdania za IV kwartał 2014 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (26/02/2015 14:25:45)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (26/02/2015 14:26:02)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/02/2015 08:29:29)
Sprawozdanie za III kwartał 2014 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/10/2014 12:08:39)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/10/2014 12:08:39)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:18:00)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2014 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/08/2014 13:46:31)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/08/2014 13:46:31)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/08/2014 13:47:16)
Sprawozdania za II kwartał 2014 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (24/07/2014 13:53:39)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (24/07/2014 13:53:39)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (24/07/2014 14:41:29)
Sprawozdania za I kwartał na 2014 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (30/04/2014 07:40:10)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (16/05/2014 10:54:23)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (16/05/2014 10:54:23)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2013 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (07/04/2014 08:10:34)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (07/04/2014 08:10:34)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (07/04/2014 08:10:34)
Sprawozdania Rb za 2013 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (04/03/2014 13:13:25)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/03/2014 13:13:25)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2014 11:37:46)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2013 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (30/08/2013 13:30:22)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (30/08/2013 13:30:22)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (30/08/2013 13:30:22)
Sprawozdania za II kwartał 2013
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (19/07/2013 14:12:27)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (19/07/2013 14:12:27)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (19/07/2013 14:12:27)
Sprawozdania za I kwartał 2013 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/04/2013 09:25:58)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/04/2013 09:25:58)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/04/2013 09:25:58)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2012 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:34:16)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:34:31)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (06/06/2013 08:43:09)
Wykaz osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej z art. 37 ust. 1 pkt. 2 lit f oraz art. 37 ust. 1 pkt. 2 lit g za rok 2012
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Magdalena Mendyk
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:30:16)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:31:45)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:31:45)
Sprawozdania za IV kwartał 2012 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (12/03/2013 13:41:41)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (12/03/2013 13:42:54)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (12/03/2013 13:42:54)
Sprawozdania za III Kwartał 2012
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (24/10/2012 14:47:50)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (24/10/2012 14:47:50)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (15/11/2012 11:06:04)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za I kwartał 2012 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (18/09/2012 13:29:36)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (18/09/2012 13:29:36)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/09/2012 13:30:50)
Sprawozdania za I półrocze 2012 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (19/07/2012 13:03:38)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (19/07/2012 13:03:38)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (19/07/2012 13:03:38)
Sprawozdania z wykonaniu budżetu za I kwartał 2012 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (15/05/2012 15:03:24)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (15/05/2012 15:04:26)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (15/05/2012 15:04:53)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2011
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (11/04/2012 12:39:37)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (11/04/2012 12:41:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (11/04/2012 12:41:00)
Wykaz osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej z art. 37 ust. 1 pkt. 2 lit f oraz art. 37 ust. 1 pkt. 2 lit g
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Magdalena Mendyk
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/03/2012 08:13:59)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/08/2012 08:13:31)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/04/2012 08:14:47)
Sprawozdania Rb-28S, Rb-27S, Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z za rok 2011
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (24/02/2012 14:14:45)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (24/02/2012 14:14:45)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/04/2012 08:01:24)
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Czarnków za 2010 rok
Sprawozdania Rb-28S, Rb-27S, Rb-PDP za lata 2008-2011
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (03/11/2010 18:28:39)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (30/11/2011 13:00:57)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (30/11/2011 13:00:50)
Sprawozdania RB-Z, RB-N i RB-NDS
Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2010 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (10/09/2010 11:00:12)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (10/09/2010 11:01:27)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (10/09/2010 11:01:22)
Sprawozdanie Rb-Z za rok 2009
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:54:32)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:54:43)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:54:32)
Sprawozdanie Rb-NDS za rok 2009
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:04:31)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:04:42)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:04:31)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2009
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (12/04/2010 09:56:08)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (12/04/2010 09:57:52)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (12/04/2010 09:57:46)
Informacja o wykonaniu budżetu za I półrocze 2009 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (03/09/2009 08:25:11)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (03/09/2009 08:25:17)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/09/2009 08:25:11)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (20/03/2009 11:49:50)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (10/04/2009 10:00:04)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (10/04/2009 10:00:00)
Informacja o wykonaniu budżetu za I półrocze 2008 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (03/10/2008 12:26:09)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (03/10/2008 12:26:18)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/10/2008 12:26:09)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2007
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:08:18)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:08:24)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:08:18)
Informacje dodatkowe do sprawozdania za rok 2006

Dane  ogólne

 

 

            Na podstawie art. 14  ustawy  z dnia 30 czerwca  2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami) przedstawiam  informację o wykonaniu budżetu za  2006r.

 

            Budżet  na 2006 rok  został  uchwalony  w dniu 28 grudnia 2005r.  uchwałą Rady Gminy Czarnków  nr   XXXVI / 277 /05   w kwotach :

 

Dochody  18.922.118 zł

Wydatki   22.014.005 zł

Deficyt budżetowy  3.091.887 zł

 

Po dokonanych zmianach  budżet na 2006 r.  wynosił :

                                          Dochody  21.388.688,10 zł

                                          Wydatki   21.669.197,00 zł

Zaplanowany deficyt budżetowy  wynosił 280.508,90 zł .

 

Dochody budżetowe

W  2006 roku  dokonano zmian .

L.p

Wyszczególnienie

Plan na 2006r.

Plan po zmianie

+ zwiększenie

- zmniejszenie

1

2

3

4

5

1.

Dotacje z budżetu państwa i gmin

w tym :

dotacje na zadania zlecone

 

3.031.544,00

 

2.473.490,00

 

5.095.012,00

 

4.243.190,00

 

+2.063.468,00

           +1.769.700,00

2.

Subwencja ogólna

w tym:

część wyrównawcza

część oświatowa

 

8.916.105,00

 

3.149.795,00

5.766.310,00

8.982.365,00

 

3.149.795,00

5.832.570,00

+66.260,00

 

0

+66.260,00

3.

Dochody własne

6.974.469,00

7.311.311,10

+336.842,10

 

Razem

18.922.118,00

21.388.688,10

+2.466.570,10

 

W  2006 roku   dochody zostały zrealizowane: 

L.p

Wyszczególnienie

Plan po zmianie

Wykonanie

na dzień 31.12.2006 r.

%

1

2

3

4

5

1.

1.

Dotacje z budżetu państwa i gmin

w tym :

dotacje na zadania zlecone

5.095.012,00

 

4.243.190,00

4.970.931,42

 

4.149.163,38

97,56

 

97,78

2.

Subwencja ogólna

w tym:

część wyrównawcza

część oświatowa

 

8.982.365,00

 

3.149.795,00

5.832.570,00

 

8.982.365,00

 

3.149.795,00

5.832.570,00

100,00

 

100,00

100,00

3.

Dochody własne

7.311.311,10

6.982.422,38

95,50

 

Razem

21.388.688,10

20.935.718,80

97,88

 

                        Zaplanowane dochody z podstawowych podatków lokalnych na  2006r. nie  są wielkościami  przeszacowanymi   co potwierdza  poniższe zestawienie :

 

Wyszczególnienie

Plan

Należności

Wykonanie

Należności

Nadpłata

1

2

3

4

5

6

Podatek rolny § 0320

400.001

406.252,43

379.266,23

27.073,20

87,00

Podatek od nieruchomości § 0310

2.069.314

2.071,033,10

1.938.359,37

132.788,37

114,64

Podatek od środków transportowych  §0340

99.180

115.616,94

111.246,14

4.370,80

0

Podatek leśny § 0330

269.177

268.236,60

267.733,80

507,00

4,20

 

        Realizację w działach przedstawia poniższe zestawienie:

                                                                                                                          ( w zł )

 

 

Dz.

Wyszczególnienie

Plan po

zmianach

Wykonanie
31.12.2006 r.

%

1

2

3

4

5

O10

Rolnictwo i łowiectwo

974.209,10

978.200,99

100,41

020

Leśnictwo

3.240,00

3.536,03

109,14

600

Transport i łączność

187.208,00

187.208,00

100,00

700

Gospodarka  mieszkaniowa

934.045,00

566.146,23

60,61

710

Działalność usługowa

5.500,00

5.870,00

106,73

750

Administracja publiczna

146.920,00

168.403,44

114,62

751

Urzędy naczelnych organów  władzy państwowej i kontroli

55.205,00

32.836,00

59,48

754

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

400,00

400,00

100,00

 

756

Dochody od osób praw.od osób fizycznych i od innych jednostek  nieposiadających   osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

5.182.196,00

5.140.988,18

99,20

758

Różne  rozliczenia

8.987.365,00

8.986.507,02

99,99

801

Oświata i wychowanie

276.198,00

308.983,07

111,87

852

Pomoc społeczna

4.366.313,00

4.266.854,18

97,72

854

Edukacyjna  opieka wychowawcza

193.449,00

205.697,93

106,33

900

Gospodarka  komunalne i ochrona środowiska

67.500,00

66.197,73

98,07

921

Kultura  i ochrona dziedzictwa  narodowego

8.640,00

9.840,00

113,89

926

Kultura  fizyczna i sport

300,00

8.050,00

2683,33

 

Razem

21.388.688,10

20.935.718,80

97,88

 

Wydatki budżetowe

W 2006 roku dokonano zmian :

Lp.

Wyszczególnienie

Plan

Plan po zmianie

+ zwiększenie

- zmniejszenie

1

2

3

4

5

1.

Wydatki majątkowe

5.029.352

1.933.873,00

-3.095.479,00

2.

Wynagrodzenia

7.397.407

7.566.264,15

+168.857,15

3.

Pochodne od wynagrodzeń

1.485.991

1.524.438,51

+38.447,51

4.

Dotacje

388.313

402.016,00

+13.703,00

5.

Pozostałe  wydatki

7.712.942

10.242.605,34

+2.529.663,34

 

Razem

22.014.005

21.669.197,00

-344.808,00

 

W 2006 roku  wydatki zostały zrealizowane:

 

Lp.

Wyszczególnienie

Plan po zmianie

 Wykonanie

%

1

2

3

4

5

1.

Wydatki majątkowe

1.933.873,00

1.909.361,58

98,73

2.

Wynagrodzenia

7.566.264,15

7.497.150,55

99,09

3.

Pochodne od wynagrodzeń

1.524.438,51

1.495.052,63

98,07

4.

Dotacje

402.016,00

402.015,50

100,00

5.

Pozostałe  wydatki

10.242.605,34

9.777.476,38

95,46

 

Razem

21.669.197,00

21.081.056,64

97,29

 

Realizację wydatków budżetowych  w  2006 roku  przedstawia poniższa tabela

 

 

Dz.

Wyszczególnienie

Plan ( po zmianie )
Wykonanie

31.12.2006r.

%

1

2

3

4

5

O10

Rolnictwo i łowiectwo

1.719.228,00

1.698.212,07

98,78

O20

Leśnictwo

2.000,00

2.000,00

100,00

600

Transport i  łączność

541.022,00

530.543,73

98,06

700

Gospodarka mieszkaniowa

740.484,00

673.809,53

91,00

710

Działalność usługowa

81.500,00

76.569,77

93,95

 

750

Administracja publiczna

2.634.982,00

2.574.605,67

97,71

 

751

Urzędy naczelnych organ. władzy  państwowej, kontroli i ochrony  prawa oraz sądownictwa

58.858,00

36.488,93

61,99

 

754

Bezpieczeństwo publiczne  i ochrona  przeciwpożarowa

108.500,00

97.823,57

90,16

 

756

Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

100.050,00

85.356,95

85,31

 

757

Obsługa  długu publicznego

124.000,00

121.399,71

97,90

 

801

Oświata i wychowanie

8.699.967,00

8.561.281,48

98,41

 

851

Ochrona zdrowia

115.200,00

114.132,30

99,07

 

852

Pomoc  społeczna

4.788.196,00

4.648.054,81

97,07

 

854

Edukacyjna  opieka  wychowawcza

526.352,00

503.270,81

95,61

 

900

Gospodarka  komunalna  i ochrona  środowiska

576.113,00

552.445,99

95,89

 

921

Kultura  i ochrona  dziedzictwa narodowego

620.795,00

582.343,03

93,81

 

926

Kultura  fizyczna  i sport

231.950,00

222.718,29

96,02

 

 

Razem

21.669.197,00

21.081.056,64

97,29

 

 

 

REALIZACJA  DOCHODÓW , WYDATKÓW , PRZYCHODÓW , ROZCHODÓW

 

Wyszczególnienie

Dochody

Wydatki

-Deficyt

+Nadwyżka

Przychody

Rozchody

Plan

21.388.688,10

21.669.197,00

-280.508,90

1.872.664,00

1.592.155,10

Wykonanie

20.935.718,80

21.081.056.64

-145.337,84

1.872.664,00

1.592.155,10

 

 

(Art.14 ust. 2 b) kwota zobowiązań wg tytułów dłużnych :

 

-  wyemitowanych  papierów  wartościowych opiewających  na wierzytelności pieniężne :

w  2006 roku  Gmina Czarnków nie wyemitowała  papierów wartościowych ,

-    zaciągnięte  kredyty i pożyczki :

Stan zobowiązań  na dzień 31.12 .2006 rok wynosił   3.316.448,00 zł w tym :

kredyt zaciągnięty w  2005 roku  w kwocie  1.443.784,00 zł  termin spłaty.

 31.12.2007 r. 900.000,00 zł,

31.12.2008 r. 543.784,00 zł,

kredyt zaciągnięty w  2006 roku  w kwocie  1.222.341,00    termin spłaty:

 30.12.2008 r.522.341,00 zł,

31.12.2009 r. 700.000,00 zł ,

kredyt zaciągnięty w  2007 r. w kwocie  650.323,00 zł  termin spłaty:

27.06.2007 r.

 

(Art.14 ust. 2 c ) – kwoty  dotacji  otrzymanych  z budżetu  jednostek  samorządu terytorialnego oraz  kwoty  dotacji udzielonych innym  jednostkom  samorządu terytorialnego :

-         w 2006 roku  gmina  otrzymała od innych jednostek samorządu terytorialnego  dotacje w wysokości :

Dział

Rozdział

Kwota

801

80104

1.440

900

90001

65.000

921

92109

500

926

92605

300

-         kwoty dotacji udzielonych  innym jednostkom samorządu terytorialnego :

-         w 2006 roku  gmina udzieliła dotacji innym jednostkom samorządu terytorialnego   w kwotach:

 

Dział

Rozdział

Kwota

600

60013

40.000

801

80101

48.000

 

(Art.14 ust. 2 d ) wykaz  udzielonych  poręczeń i gwarancji , wymienieniem  podmiotów, których gwarancje  i poręczenia dotyczą :

w   2006 roku nie udzielono  poręczeń , ani  gwarancji.

(Art.14 ust. 2 e )wykaz osób  prawnych  i fizycznych  oraz jednostek  organizacyjnych   nieposiadających  osobowości prawnej, którym  w zakresie  podatków  lub opłat  udzielono ulg, umorzeń lub rozłożono  spłatę  na raty w kwocie  przewyższającej  500 zł. 


   PODATKI : OD NIERUCHOMOŚCI , ROLNY , LEŚNY , OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH, OD         POSIADANIA PSÓW

Wykaz

Kwota należności  głównej

Rodzaj  podatku lub opłaty

Udzielono ulgi uchwała Rady Gminy – zwolnienie  sieci kanalizacyjnych i wodociągowych

Udzielono odroczeń

Udzielono umorzenia

Udzielono rozłożenia  na raty

Umorzenie odsetek

1

2

3

4

5

6

7

8

Nadleśnictwo Sarbia

856

Podatek od nieruchomości

856

 

 

 

 

Gminny Zakład usług Wodnych i Melioracyjnych

238.807

Podatek od nieruchomości

238.807

 

 

 

 

Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska ”

10.654

Podatek od nieruchomości

10.654

 

 

 

 

Spółdzielnia  Usług Rolniczych

4.266

Podatek od nieruchomości

 

 

4.266

 

 

 

Geremek Iwonaa

1.117,60

Podatek od nieruchomości

 

 

 

304,80

 

 

812,80

Helak Witold

1.350,40

 

Podatek od nieruchomości - trudna sytuacja finansowa

 

 

642,40

 

708

Taraśkiewicz Witold

2.226,50

Podatek od nieruchomości - trudna sytuacja  finansowa

 

 

899,50

 

1.327,00

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

Olszak Jan

504

Podatek rolny  trudna sytuacja  finansowa (należność główna zapłacona)

 

 

 

 

 

504

Kościuk Łucja

2.255

Podatek od środków transportowych-brak ściągalności,  trudna sytuacja finansowa

 

 

 

1.104

 

1.151

Iwona Roman  Geremek

3.475,73

Czynsz za lokal  użytkowy- brak  ściągalności trudna sytuacja finansowa

 

 

 

2.311,36

 

1.164,37

Maria Chlebus Mikołajczak

638,01

Odsetki - należność główna  uregulowana, umorzenie  odsetek  sytuacja finansowa

 

 

 

 

 

638,01

Roman Maciszewski

7.064,40

Czynsz i odsetki- trudna sytuacja finansowa  bez dochodu

 

 

 

 

 

7.064,40

 

 


(Art.14 ust. 2 f )  wykaz osób  prawnych  i fizycznych, którym  udzielono pomocy publicznej :

 

W 2006 roku nie udzielono pomocy publicznej .

 

                                                    

                                                Wójt  Gminy Czarnków

                                            /  Bolesław Chwarścianek /

 

 

Opracował

Skarbnik Gminy

Anna Grześkowiak

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/05/2007 13:17:23)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/06/2007 15:07:53)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (04/06/2007 14:56:27)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za I kwartał 2006 roku
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Joanna Kurkiewicz (01/06/2006 19:21:02)
  • zaakceptowanie treści informacji: Mariusz Szostak (02/06/2006 13:34:25)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Joanna Kurkiewicz (02/06/2006 13:34:25)
Informacja z wykonania budżetu za III kwartały 2006 roku.

Dane  ogólne

 

            Na podstawie art. 14  ustawy  z dnia 30 czerwca  2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104) przedstawiam  informację o wykonaniu budżetu  za III kwartały  2006r.

 

            Budżet  na 2006 rok  został  uchwalony  w dniu 28 grudnia 2005r.  uchwałą Rady Gminy Czarnków  nr   XXXVI / 277 /05   w kwotach :

 

Dochody  18.922.118 zł

Wydatki   22.014.005 zł

Deficyt budżetowy  3.091.887 zł

W okresie   III  kwartałów  2006 r. dokonano zmian :

  1. uchwałą Rady Gminy Czarnków  Nr XXXVII / 287/ 06 z dnia 26 stycznia 2006r.,
  2. uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XXXIX / 300 / 06 z dnia 30 marca 2006r. ,
  3. uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XL / 314/06 z dnia  27 kwietnia 2006r.,
  4. uchwałą Rady Gminy Czarnków  Nr XLI/318/06 z dnia 01 czerwca 2006r.,
  5. uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XLII /323/06 z dnia 29 czerwca 2006r,
  6. uchwałą  Rady Gminy  Czarnków Nr XLIII / 336 /06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.,
  7. uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XLIV / 345 /06 z dnia 28 września 2006 r.,
  8. zarządzeniem Wójta Gminy Czarnków Nr 266 / I /06 z dnia  29 września  2006r.,

Po dokonanych zmianach  budżet  wynosi :

                                                     Dochody  20.371.979,10 zł

                                                     Wydatki   19.991.850,00 zł

 Nadwyżka budżetowa  wynosi  380.129,10 zł .

Dochody budżetowe

 Po dokonanych zmianach po stronie planu  dochody budżetowe wynosiły  .

L.p

Wyszczególnienie

Plan na 2006r.

Plan po zmianie

+ zwiększenie

- zmniejszenie

1

2

3

4

5

1.

Dotacje z budżetu państwa i gmin

w tym :

dotacje na zadania zlecone

 

3.031.544

 

2.473.490

 

3.578.704,00

 

2.861.378,00

 

+547.160,00

 

+387.888,00

2.

Subwencja ogólna

w tym:

część wyrównawcza

część oświatowa

 

8.916.105

 

3.149.795

5.766.310

8.946.773,00

 

3.149.795,00

5.796.978,00

+30.668,00

 

0

+30.668,00

3.

Dochody własne

6.974.469

7.846.502,10

+872.033,10

 

Razem

18.922.118

20.371.979,10

+1.449.861,10

W III kwartałach  2006r.   dochody zostały zrealizowane

L.p

Wyszczególnienie

Plan po zmianie

Wykonanie

na dzień 30.09.2006r.

%

1

2

3

4

5

1.

1.

Dotacje z budżetu państwa i gmin

w tym :

dotacje na zadania zlecone

3.578.704,00

 

2.861.378,00

3.010.643,68

 

2.435.846,00

84,13

 

85,13

2.

Subwencja ogólna

w tym:

część wyrównawcza

część oświatowa

 

8.946.773,00

 

3.149.795,00

5.796.978,00

 

7.267.478,00

 

2.362.347,00

4.905.131,00

81,23

 

75,00

84,62

3.

Dochody własne

7.846.502,10

4.941.169,56

62,97

 

Razem

20.371.979,10

15.219.291,24

74,71

 

        Realizację w działach przedstawia poniższe zestawienie:

                                                                                                                       

Dz.

Wyszczególnienie

Plan po

zmianach

Wykonanie
30.09.2006r.

%

1

2

3

4

5

O10

Rolnictwo i łowiectwo

1.415.864,10

763.077,99

53,89

020

Leśnictwo

3.240,00

2.548,82

78,67

600

Transport i łączność

197.208,00

26.908,00

13,64

700

Gospodarka  mieszkaniowa

928.795,00

280.987,07

30,25

710

Działalność usługowa

5.000,00

4.198,05

83,96

750

Administracja publiczna

125.020,00

102.150,12

81,71

751

Urzędy naczelnych organów  władzy państwowej i kontroli

55.205,00

1.233,00

2,23

754

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

400,00

400,00

100,00

756

Dochody od osób praw.od osób fizycznych i od innych jednostek  nieposiadających   osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

5.094.646,00

3.710.365,48

72,83

758

Różne  rozliczenia

8.951.773,00

7.269.008,71

81,20

801

Oświata i wychowanie

218.771,00

174.914,18

79,95

852

Pomoc społeczna

3.189.169,00

2.729.177,00

85,58

854

Edukacyjna  opieka wychowawcza

110.448,00

96.149,10

87,05

900

Gospodarka  komunalne i ochrona środowiska

67.500,00

40.783,72

60,42

921

Kultura  i ochrona dziedzictwa  narodowego

8.640,00

9.340,00

108,10

926

Kultura  fizyczna i sport

300,00

8.050,00

2683,33

 

Razem

20.371.979,10

15.219.291,24

74,71

 

Wydatki budżetowe

W okresie   III kwartałów  2006 r. dokonano zmian :

Lp.

Wyszczególnienie

Plan

Plan po zmianie

+ zwiększenie

- zmniejszenie

1

2

3

4

5

1.

Wydatki majątkowe

5.029.352

1.920.537,00

-3.108.815,00

2.

Wynagrodzenia

7.397.407

7.541.309,58

+143.902,58

3.

Pochodne od wynagrodzeń

1.485.991

1.517.935,42

+31.944,42

4.

Dotacje

388.313

406.177,00

+17.864,00

5.

Pozostałe  wydatki

7.712.942

8.605.891,00

+892.949,00

 

Razem

22.014.005

19.991.850,00

-2.022.155,00

 

Realizację wg rodzaju  za  3 kwartały 2006 r. przedstawia poniższa tabela:

 

Lp.

Wyszczególnienie

Plan po zmianie

 Wykonanie

%

1

2

3

4

5

1.

Wydatki majątkowe

1.920.537,00

899.147,11

46,82

2.

Wynagrodzenia

7.541.309,58

5.658.719,38

75,04

3.

Pochodne od wynagrodzeń

1.517.935,42

1.130.159,31

74,45

4.

Dotacje

406.177,00

230.938,14

56,86

5.

Pozostałe  wydatki

8.605.891,00

6.386.475,35

74,21

 

Razem

19.991.850,00

14.305.439,29

71,56

 

Realizację w działach  za 3 kwartały 2006 r.  wydatków budżetowych  przedstawia poniższa tabela

 

Dz.

Wyszczególnienie

Plan ( po zmianie )
Wykonanie

30.09.2006r.

%

1

2

3

4

5

O10

Rolnictwo i łowiectwo

1.529.803,00

843.101,89

55,11

O20

Leśnictwo

8.000,00

2.219,60

27,75

600

Transport i  łączność

540.322,00

234.843,62

43,46

700

Gospodarka mieszkaniowa

686.379,00

438.873,34

63,94

710

Działalność usługowa

121.500,00

35.749,29

29,42

750

Administracja publiczna

2.659.497,00

1.920.683,48

72,22

751

Urzędy naczelnych organ. władzy  państwowej, kontroli i ochrony  prawa oraz sądownictwa

55.205,00

598,20

1,08

754

Bezpieczeństwo publiczne  i ochrona  przeciwpożarowa

106.500,00

87.971,88

82,60

756

Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

100.050,00

63.220,79

63,19

 

 

 

757

Obsługa  długu publicznego

105.000,00

69.769,30

66,45

758

Różne rozliczenia

66.090,00

0

0

801

Oświata i wychowanie

8.537.238,00

6.380.432,83

74,74

851

Ochrona zdrowia

115.200,00

79.294,11

68,83

852

Pomoc  społeczna

3.611.909,00

2.908.173,24

80,52

854

Edukacyjna  opieka  wychowawcza

483.641,00

314.436,31

65,01

900

Gospodarka  komunalna  i ochrona  środowiska

497.726,00

375.425,24

75,43

921

Kultura  i ochrona  dziedzictwa narodowego

546.480,00

386.567,78

70,74

926

Kultura  fizyczna  i sport

221.310,00

164.078,39

74,14

 

Razem

19.991.850,00

14.305.439,29

71,56

 

 

REALIZACJA  DOCHODÓW , WYDATKÓW , PRZYCHODÓW , ROZCHODÓW

 

Wyszczególnienie

Dochody

Wydatki

-Deficyt

+Nadwyżka

Przychody

Rozchody

Plan

20.371.979,10

19.991.850,00

380.129,10

1.212.026,00

1.592.155,10

Wykonanie

15.219.291,24

14.305.439,29

+913.851,95

0

642.155,10

 

 

(Art.14 ust. 2 b) kwota zobowiązań wg tytułów dłużnych :

-                 wyemitowanych  papierów  wartościowych opiewających  na wierzytelności pieniężne :

w okresie  3 kwartałów  2006roku  Gmina Czarnków nie wyemitowała  papierów wartościowych ,

-           zaciągnięte  kredyty i pożyczki :

w  okresie  3 kwartałów 2006 r. Gmina Czarnków nie zaciągnęła  kredytów i pożyczek . Natomiast stan zobowiązań  na dzień 30.09.2006r. wynosił 2.393.784zł w tym :

kredyt zaciągnięty w  2004 roku  w kwocie  950.000zł  termin spłaty 30.12.2006r.

kredyt zaciągnięty w  2005 roku  w kwocie  1.443.784 zł  termin spłaty  30.12.2007r.

 

(Art.14 ust. 2 c ) – kwoty  dotacji  otrzymanych  z budżetu  jednostek  samorządu terytorialnego oraz  kwoty  dotacji udzielonych innym  jednostkom  samorządu terytorialnego :

-         w okresie  od I do III  kwartału  2006 roku Gmina Czarnków   otrzymała od innych jednostek samorządu terytorialnego  dotacje w wysokości :

-          

Dział

Rozdział

Kwota

801

80104

1.280,00

900

90001

40.000,00

926

92605

300,00

 

-         kwoty dotacji udzielonych  innym jednostkom samorządu terytorialnego :

-          

-         w  okresie 3 kwartałów 2006 roku  gmina udzieliła dotacji innym jednostkom samorządu terytorialnego   w kwotach :

 

Dział

Rozdział

Kwota

801

80101

36.000,00

 

(Art.14 ust. 2 d ) wykaz  udzielonych  poręczeń i gwarancji , wymienieniem  podmiotów, których gwarancje  i poręczenia dotyczą :

w  okresie  3  kwartałów  2006 roku nie udzielono  poręczeń , ani  gwarancji.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Wójt  Gminy Czarnków

                                                                           / Bolesław Chwarścianek/

Opracował :

Skarbnik Gminy

Anna Grześkowiak


 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Anna Grześkowiak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Anna Grześkowiak (31/10/2006 15:13:21)
  • zaakceptowanie treści informacji: Anna Grześkowiak (31/10/2006 15:13:55)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Anna Grześkowiak (31/10/2006 15:13:21)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2006 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/03/2007 13:07:37)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/03/2007 13:32:52)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (21/03/2007 13:18:04)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2005 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Anna Grześkowiak (31/05/2006 19:25:32)
  • zaakceptowanie treści informacji: Mariusz Szostak (02/06/2006 09:34:55)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Anna Grześkowiak (02/06/2006 09:34:55)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2004 rok
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Anna Grześkowiak (12/07/2005 09:28:54)
  • zaakceptowanie treści informacji: Mariusz Szostak (01/06/2006 09:31:42)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Anna Grześkowiak (01/06/2006 09:31:42)
Sprawozdania RB
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:56:09)
  • zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:56:26)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:56:09)