Sprawozdawczość
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (18/07/2018 13:20:14)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (18/07/2018 13:20:14)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/07/2018 13:20:14)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (11/05/2018 14:03:21)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (11/05/2018 14:03:21)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (11/05/2018 14:03:21)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/04/2018 12:56:57)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/04/2018 12:56:57)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/04/2018 12:56:57)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/04/2018 13:36:39)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/04/2018 13:36:39)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/04/2018 13:36:54)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (19/04/2018 14:51:36)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (19/04/2018 14:51:36)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (19/04/2018 14:51:36)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (28/03/2018 14:00:17)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (28/03/2018 14:00:17)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (28/03/2018 14:00:17)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (02/03/2018 09:22:09)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (02/03/2018 09:22:09)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/03/2018 10:58:20)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/02/2018 09:06:56)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/02/2018 09:06:56)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (21/02/2018 09:06:56)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (26/10/2017 09:43:29)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (26/10/2017 09:43:29)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (26/10/2017 09:50:01)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/07/2017 09:22:24)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/07/2017 09:22:24)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (21/07/2017 09:22:24)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (25/04/2017 11:30:13)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (25/04/2017 11:30:13)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (25/04/2017 11:30:13)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (13/04/2017 14:17:08)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (13/04/2017 14:17:08)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (13/04/2017 14:17:08)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/03/2017 11:34:53)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (31/03/2017 11:34:53)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (31/03/2017 11:34:53)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (28/03/2017 13:37:03)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (28/03/2017 13:37:03)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (28/03/2017 13:37:03)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (13/03/2017 12:32:39)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (13/03/2017 12:32:39)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (13/03/2017 12:32:58)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:47:50)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:47:50)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:47:50)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/02/2017 08:11:26)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/02/2017 08:11:26)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/02/2017 14:48:12)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/08/2016 14:34:32)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/08/2016 14:34:32)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/08/2016 14:52:51)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/08/2016 14:45:18)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/08/2016 14:45:18)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/08/2016 14:45:18)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (22/07/2016 09:01:22)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (22/07/2016 09:01:22)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/07/2016 09:01:22)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/04/2016 10:20:26)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/04/2016 10:20:26)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/04/2016 10:25:39)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:32)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:32)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:32)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2015 rok część 1
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (17/01/2017 12:24:36)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (17/01/2017 12:24:36)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (17/01/2017 12:24:36)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (17/03/2016 15:11:58)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (17/03/2016 15:11:58)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (17/03/2016 15:11:58)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (29/02/2016 14:44:51)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (29/02/2016 14:44:51)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (01/03/2016 12:54:48)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (30/12/2015 12:12:20)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (30/12/2015 12:12:20)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (30/12/2015 12:14:59)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:40:17)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:40:17)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:41:03)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:44:41)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:44:41)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (25/08/2015 14:44:41)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/04/2015 13:56:10)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/04/2015 13:56:22)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (22/06/2015 11:22:21)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (20/04/2015 15:11:12)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (20/04/2015 15:11:12)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/04/2015 13:56:47)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (17/04/2015 10:01:23)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (17/04/2015 10:01:23)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (17/04/2015 10:02:08)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/03/2015 14:54:49)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/03/2015 14:54:49)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:17:46)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (26/02/2015 14:25:45)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (26/02/2015 14:26:02)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/02/2015 08:29:29)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/10/2014 12:08:39)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/10/2014 12:08:39)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2016 15:18:00)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/08/2014 13:46:31)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/08/2014 13:46:31)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (27/08/2014 13:47:16)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (24/07/2014 13:53:39)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (24/07/2014 13:53:39)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (24/07/2014 14:41:29)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (30/04/2014 07:40:10)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (16/05/2014 10:54:23)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (16/05/2014 10:54:23)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (07/04/2014 08:10:34)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (07/04/2014 08:10:34)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (07/04/2014 08:10:34)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (04/03/2014 13:13:25)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/03/2014 13:13:25)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/03/2014 11:37:46)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (30/08/2013 13:30:22)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (30/08/2013 13:30:22)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (30/08/2013 13:30:22)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (19/07/2013 14:12:27)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (19/07/2013 14:12:27)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (19/07/2013 14:12:27)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (23/04/2013 09:25:58)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (23/04/2013 09:25:58)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (23/04/2013 09:25:58)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:34:16)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:34:31)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (06/06/2013 08:43:09)
- wytworzenie informacji: Magdalena Mendyk
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:30:16)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:31:45)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (04/04/2013 08:31:45)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (12/03/2013 13:41:41)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (12/03/2013 13:42:54)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (12/03/2013 13:42:54)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (24/10/2012 14:47:50)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (24/10/2012 14:47:50)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (15/11/2012 11:06:04)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (18/09/2012 13:29:36)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (18/09/2012 13:29:36)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (18/09/2012 13:30:50)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (19/07/2012 13:03:38)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (19/07/2012 13:03:38)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (19/07/2012 13:03:38)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (15/05/2012 15:03:24)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (15/05/2012 15:04:26)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (15/05/2012 15:04:53)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (11/04/2012 12:39:37)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (11/04/2012 12:41:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (11/04/2012 12:41:00)
- wytworzenie informacji: Magdalena Mendyk
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (27/03/2012 08:13:59)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (27/08/2012 08:13:31)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/04/2012 08:14:47)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (24/02/2012 14:14:45)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (24/02/2012 14:14:45)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/04/2012 08:01:24)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (06/04/2011 13:40:41)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (06/04/2011 13:44:02)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (06/04/2011 13:43:57)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (03/11/2010 18:28:39)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (30/11/2011 13:00:57)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (30/11/2011 13:00:50)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (29/10/2010 15:22:59)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (08/12/2011 08:39:20)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (08/12/2011 08:39:14)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (10/09/2010 11:00:12)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (10/09/2010 11:01:27)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (10/09/2010 11:01:22)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:54:32)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:54:43)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:54:32)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:04:31)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:04:42)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (31/05/2010 13:04:31)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (12/04/2010 09:56:08)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (12/04/2010 09:57:52)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (12/04/2010 09:57:46)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (03/09/2009 08:25:11)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (03/09/2009 08:25:17)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/09/2009 08:25:11)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (20/03/2009 11:49:50)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (10/04/2009 10:00:04)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (10/04/2009 10:00:00)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (03/10/2008 12:26:09)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (03/10/2008 12:26:18)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (03/10/2008 12:26:09)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:08:18)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:08:24)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:08:18)
Dane ogólne
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami) przedstawiam informację o wykonaniu budżetu za 2006r.
Budżet na 2006 rok został uchwalony w dniu 28 grudnia 2005r. uchwałą Rady Gminy Czarnków nr XXXVI / 277 /05 w kwotach :
Dochody 18.922.118 zł
Wydatki 22.014.005 zł
Deficyt budżetowy 3.091.887 zł
Po dokonanych zmianach budżet na 2006 r. wynosił :
Dochody 21.388.688,10 zł
Wydatki 21.669.197,00 zł
Zaplanowany deficyt budżetowy wynosił 280.508,90 zł .
Dochody budżetowe
W 2006 roku dokonano zmian .
L.p |
Wyszczególnienie |
Plan na 2006r. |
Plan po zmianie |
+ zwiększenie - zmniejszenie |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Dotacje z budżetu państwa i gmin w tym : dotacje na zadania zlecone |
3.031.544,00 2.473.490,00 |
5.095.012,00 4.243.190,00 |
+2.063.468,00 +1.769.700,00 |
2. |
Subwencja ogólna w tym: część wyrównawcza część oświatowa |
8.916.105,00 3.149.795,00 5.766.310,00 |
8.982.365,00 3.149.795,00 5.832.570,00 |
+66.260,00 0 +66.260,00 |
3. |
Dochody własne |
6.974.469,00 |
7.311.311,10 |
+336.842,10 |
|
Razem |
18.922.118,00 |
21.388.688,10 |
+2.466.570,10 |
W 2006 roku dochody zostały zrealizowane:
L.p |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianie |
Wykonanie na dzień 31.12.2006 r. |
% |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. 1. |
Dotacje z budżetu państwa i gmin w tym : dotacje na zadania zlecone |
5.095.012,00 4.243.190,00 |
4.970.931,42 4.149.163,38 |
97,56 97,78 |
2. |
Subwencja ogólna w tym: część wyrównawcza część oświatowa |
8.982.365,00 3.149.795,00 5.832.570,00 |
8.982.365,00 3.149.795,00 5.832.570,00 |
100,00 100,00 100,00 |
3. |
Dochody własne |
7.311.311,10 |
6.982.422,38 |
95,50 |
|
Razem |
21.388.688,10 |
20.935.718,80 |
97,88 |
Zaplanowane dochody z podstawowych podatków lokalnych na 2006r. nie są wielkościami przeszacowanymi co potwierdza poniższe zestawienie :
Wyszczególnienie |
Plan |
Należności |
Wykonanie |
Należności |
Nadpłata |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Podatek rolny § 0320 |
400.001 |
406.252,43 |
379.266,23 |
27.073,20 |
87,00 |
Podatek od nieruchomości § 0310 |
2.069.314 |
2.071,033,10 |
1.938.359,37 |
132.788,37 |
114,64 |
Podatek od środków transportowych §0340 |
99.180 |
115.616,94 |
111.246,14 |
4.370,80 |
0 |
Podatek leśny § 0330 |
269.177 |
268.236,60 |
267.733,80 |
507,00 |
4,20 |
Realizację w działach przedstawia poniższe zestawienie:
( w zł )
Dz. |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianach |
Wykonanie31.12.2006 r. |
% |
1 |
2 |
3 |
5 | |
O10 |
Rolnictwo i łowiectwo |
974.209,10 |
100,41 | |
020 |
Leśnictwo |
3.240,00 |
3.536,03 |
109,14 |
600 |
Transport i łączność |
187.208,00 |
187.208,00 |
100,00 |
700 |
Gospodarka mieszkaniowa |
934.045,00 |
566.146,23 |
60,61 |
710 |
Działalność usługowa |
5.500,00 |
5.870,00 |
106,73 |
750 |
Administracja publiczna |
146.920,00 |
168.403,44 |
114,62 |
751 |
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej i kontroli |
55.205,00 |
32.836,00 |
59,48 |
754 |
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa |
400,00 |
400,00 |
100,00 |
756 |
Dochody od osób praw.od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem |
5.182.196,00 |
5.140.988,18 |
99,20 |
758 |
Różne rozliczenia |
8.987.365,00 |
8.986.507,02 |
99,99 |
801 |
Oświata i wychowanie |
276.198,00 |
308.983,07 |
111,87 |
852 |
Pomoc społeczna |
4.366.313,00 |
4.266.854,18 |
97,72 |
854 |
Edukacyjna opieka wychowawcza |
193.449,00 |
205.697,93 |
106,33 |
900 |
Gospodarka komunalne i ochrona środowiska |
67.500,00 |
66.197,73 |
98,07 |
921 |
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego |
8.640,00 |
9.840,00 |
113,89 |
926 |
Kultura fizyczna i sport |
300,00 |
8.050,00 |
2683,33 |
|
Razem |
21.388.688,10 |
20.935.718,80 |
97,88 |
Wydatki budżetowe
W 2006 roku dokonano zmian :
Lp. |
Wyszczególnienie |
Plan |
Plan po zmianie |
+ zwiększenie - zmniejszenie |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Wydatki majątkowe |
5.029.352 |
1.933.873,00 |
-3.095.479,00 |
2. |
Wynagrodzenia |
7.397.407 |
7.566.264,15 |
+168.857,15 |
3. |
Pochodne od wynagrodzeń |
1.485.991 |
1.524.438,51 |
+38.447,51 |
4. |
Dotacje |
388.313 |
402.016,00 |
+13.703,00 |
5. |
Pozostałe wydatki |
7.712.942 |
10.242.605,34 |
+2.529.663,34 |
|
Razem |
22.014.005 |
21.669.197,00 |
-344.808,00 |
W 2006 roku wydatki zostały zrealizowane:
Lp. |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianie |
Wykonanie |
% |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Wydatki majątkowe |
1.933.873,00 |
1.909.361,58 |
98,73 |
2. |
Wynagrodzenia |
7.566.264,15 |
7.497.150,55 |
99,09 |
3. |
Pochodne od wynagrodzeń |
1.524.438,51 |
1.495.052,63 |
98,07 |
4. |
Dotacje |
402.016,00 |
402.015,50 |
100,00 |
5. |
Pozostałe wydatki |
10.242.605,34 |
9.777.476,38 |
95,46 |
|
Razem |
21.669.197,00 |
21.081.056,64 |
97,29 |
Realizację wydatków budżetowych w 2006 roku przedstawia poniższa tabela
Dz. |
Wyszczególnienie |
Plan ( po zmianie ) |
Wykonanie31.12.2006r. |
% | ||
1 |
3 |
4 |
5 | |||
O10 |
1.719.228,00 |
1.698.212,07 |
98,78 | |||
O20 |
Leśnictwo |
2.000,00 |
2.000,00 |
100,00 | ||
600 |
Transport i łączność |
541.022,00 |
530.543,73 |
98,06 | ||
700 |
Gospodarka mieszkaniowa |
740.484,00 |
673.809,53 |
91,00 | ||
710 |
Działalność usługowa |
81.500,00 |
76.569,77 |
93,95 |
| |
750 |
Administracja publiczna |
2.634.982,00 |
2.574.605,67 |
97,71 |
| |
751 |
Urzędy naczelnych organ. władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa |
58.858,00 |
36.488,93 |
61,99 |
| |
754 |
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa |
108.500,00 |
97.823,57 |
90,16 |
| |
756 |
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem |
100.050,00 |
85.356,95 |
85,31 |
| |
757 |
Obsługa długu publicznego |
124.000,00 |
121.399,71 |
97,90 |
| |
801 |
Oświata i wychowanie |
8.699.967,00 |
8.561.281,48 |
98,41 |
| |
851 |
Ochrona zdrowia |
115.200,00 |
114.132,30 |
99,07 |
| |
852 |
Pomoc społeczna |
4.788.196,00 |
4.648.054,81 |
97,07 |
| |
854 |
Edukacyjna opieka wychowawcza |
526.352,00 |
503.270,81 |
95,61 |
| |
900 |
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
576.113,00 |
552.445,99 |
95,89 |
| |
921 |
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego |
620.795,00 |
582.343,03 |
93,81 |
| |
926 |
Kultura fizyczna i sport |
231.950,00 |
222.718,29 |
96,02 |
| |
|
Razem |
21.669.197,00 |
21.081.056,64 |
97,29 |
| |
REALIZACJA DOCHODÓW , WYDATKÓW , PRZYCHODÓW , ROZCHODÓW
Dochody |
Wydatki |
-Deficyt +Nadwyżka |
Przychody |
Rozchody | |
21.388.688,10 |
21.669.197,00 |
-280.508,90 |
1.872.664,00 |
1.592.155,10 | |
Wykonanie |
20.935.718,80 |
21.081.056.64 |
-145.337,84 |
1.872.664,00 |
1.592.155,10 |
PODATKI : OD NIERUCHOMOŚCI , ROLNY , LEŚNY , OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH, OD POSIADANIA PSÓW
Wykaz |
Kwota należności głównej |
Rodzaj podatku lub opłaty |
Udzielono ulgi uchwała Rady Gminy – zwolnienie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych |
Udzielono odroczeń |
Udzielono umorzenia |
Udzielono rozłożenia na raty |
Umorzenie odsetek |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Nadleśnictwo Sarbia |
856 |
Podatek od nieruchomości |
856 |
|
|
|
|
Gminny Zakład usług Wodnych i Melioracyjnych |
238.807 |
Podatek od nieruchomości |
238.807 |
|
|
|
|
Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska ” |
10.654 |
Podatek od nieruchomości |
10.654 |
|
|
|
|
Spółdzielnia Usług Rolniczych |
4.266 |
Podatek od nieruchomości |
|
4.266 |
|
|
|
Geremek Iwonaa |
1.117,60 |
Podatek od nieruchomości |
|
|
304,80 |
|
812,80 |
Helak Witold |
1.350,40
|
Podatek od nieruchomości - trudna sytuacja finansowa |
|
|
642,40 |
|
708 |
Taraśkiewicz Witold |
2.226,50 |
Podatek od nieruchomości - trudna sytuacja finansowa |
|
|
899,50 |
|
1.327,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Olszak Jan |
504 |
Podatek rolny trudna sytuacja finansowa (należność główna zapłacona) |
|
|
|
|
504 |
Kościuk Łucja |
2.255 |
Podatek od środków transportowych-brak ściągalności, trudna sytuacja finansowa |
|
|
1.104 |
|
1.151 |
Iwona Roman Geremek |
3.475,73 |
Czynsz za lokal użytkowy- brak ściągalności trudna sytuacja finansowa |
|
|
2.311,36 |
|
1.164,37 |
Maria Chlebus Mikołajczak |
638,01 |
Odsetki - należność główna uregulowana, umorzenie odsetek sytuacja finansowa |
|
|
|
|
638,01 |
Roman Maciszewski |
7.064,40 |
Czynsz i odsetki- trudna sytuacja finansowa bez dochodu |
|
|
|
|
7.064,40 |
Anna Grześkowiak
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (31/05/2007 13:17:23)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (04/06/2007 15:07:53)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (04/06/2007 14:56:27)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Joanna Kurkiewicz (01/06/2006 19:21:02)
- zaakceptowanie treści informacji: Mariusz Szostak (02/06/2006 13:34:25)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Joanna Kurkiewicz (02/06/2006 13:34:25)
Dane ogólne
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104) przedstawiam informację o wykonaniu budżetu za III kwartały 2006r.
Budżet na 2006 rok został uchwalony w dniu 28 grudnia 2005r. uchwałą Rady Gminy Czarnków nr XXXVI / 277 /05 w kwotach :
Dochody 18.922.118 zł
Wydatki 22.014.005 zł
Deficyt budżetowy 3.091.887 zł
W okresie III kwartałów 2006 r. dokonano zmian :
- uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XXXVII / 287/ 06 z dnia 26 stycznia 2006r.,
- uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XXXIX / 300 / 06 z dnia 30 marca 2006r. ,
- uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XL / 314/06 z dnia 27 kwietnia 2006r.,
- uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XLI/318/06 z dnia 01 czerwca 2006r.,
- uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XLII /323/06 z dnia 29 czerwca 2006r,
- uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XLIII / 336 /06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.,
- uchwałą Rady Gminy Czarnków Nr XLIV / 345 /06 z dnia 28 września 2006 r.,
- zarządzeniem Wójta Gminy Czarnków Nr 266 / I /06 z dnia 29 września 2006r.,
Po dokonanych zmianach budżet wynosi :
Dochody 20.371.979,10 zł
Wydatki 19.991.850,00 zł
Nadwyżka budżetowa wynosi 380.129,10 zł .
Dochody budżetowe
Po dokonanych zmianach po stronie planu dochody budżetowe wynosiły .
L.p |
Wyszczególnienie |
Plan na 2006r. |
Plan po zmianie |
+ zwiększenie - zmniejszenie |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Dotacje z budżetu państwa i gmin w tym : dotacje na zadania zlecone |
3.031.544 2.473.490 |
3.578.704,00 2.861.378,00 |
+547.160,00 +387.888,00 |
2. |
Subwencja ogólna w tym: część wyrównawcza część oświatowa |
8.916.105 3.149.795 5.766.310 |
8.946.773,00 3.149.795,00 5.796.978,00 |
+30.668,00 0 +30.668,00 |
3. |
Dochody własne |
6.974.469 |
7.846.502,10 |
+872.033,10 |
|
Razem |
18.922.118 |
20.371.979,10 |
+1.449.861,10 |
W III kwartałach 2006r. dochody zostały zrealizowane
L.p |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianie |
Wykonanie na dzień 30.09.2006r. |
% |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. 1. |
Dotacje z budżetu państwa i gmin w tym : dotacje na zadania zlecone |
3.578.704,00 2.861.378,00 |
3.010.643,68 2.435.846,00 |
84,13 85,13 |
2. |
Subwencja ogólna w tym: część wyrównawcza część oświatowa |
8.946.773,00 3.149.795,00 5.796.978,00 |
7.267.478,00 2.362.347,00 4.905.131,00 |
81,23 75,00 84,62 |
3. |
Dochody własne |
7.846.502,10 |
4.941.169,56 |
62,97 |
|
Razem |
20.371.979,10 |
15.219.291,24 |
74,71 |
Realizację w działach przedstawia poniższe zestawienie:
Dz. |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianach |
Wykonanie30.09.2006r. |
% |
1 |
2 |
3 |
5 | |
O10 |
Rolnictwo i łowiectwo |
1.415.864,10 |
53,89 | |
020 |
Leśnictwo |
3.240,00 |
2.548,82 |
78,67 |
600 |
Transport i łączność |
197.208,00 |
26.908,00 |
13,64 |
700 |
Gospodarka mieszkaniowa |
928.795,00 |
280.987,07 |
30,25 |
710 |
Działalność usługowa |
5.000,00 |
4.198,05 |
83,96 |
750 |
Administracja publiczna |
125.020,00 |
102.150,12 |
81,71 |
751 |
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej i kontroli |
55.205,00 |
1.233,00 |
2,23 |
754 |
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa |
400,00 |
400,00 |
100,00 |
756 |
Dochody od osób praw.od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem |
5.094.646,00 |
3.710.365,48 |
72,83 |
758 |
Różne rozliczenia |
8.951.773,00 |
7.269.008,71 |
81,20 |
801 |
Oświata i wychowanie |
218.771,00 |
174.914,18 |
79,95 |
852 |
Pomoc społeczna |
3.189.169,00 |
2.729.177,00 |
85,58 |
854 |
Edukacyjna opieka wychowawcza |
110.448,00 |
96.149,10 |
87,05 |
900 |
Gospodarka komunalne i ochrona środowiska |
67.500,00 |
40.783,72 |
60,42 |
921 |
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego |
8.640,00 |
9.340,00 |
108,10 |
926 |
Kultura fizyczna i sport |
300,00 |
8.050,00 |
2683,33 |
|
Razem |
20.371.979,10 |
15.219.291,24 |
74,71 |
Wydatki budżetowe
W okresie III kwartałów 2006 r. dokonano zmian :
Lp. |
Wyszczególnienie |
Plan |
Plan po zmianie |
+ zwiększenie - zmniejszenie |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Wydatki majątkowe |
5.029.352 |
1.920.537,00 |
-3.108.815,00 |
2. |
Wynagrodzenia |
7.397.407 |
7.541.309,58 |
+143.902,58 |
3. |
Pochodne od wynagrodzeń |
1.485.991 |
1.517.935,42 |
+31.944,42 |
4. |
Dotacje |
388.313 |
406.177,00 |
+17.864,00 |
5. |
Pozostałe wydatki |
7.712.942 |
8.605.891,00 |
+892.949,00 |
|
Razem |
22.014.005 |
19.991.850,00 |
-2.022.155,00 |
Realizację wg rodzaju za 3 kwartały 2006 r. przedstawia poniższa tabela:
Lp. |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianie |
Wykonanie |
% |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Wydatki majątkowe |
1.920.537,00 |
899.147,11 |
46,82 |
2. |
Wynagrodzenia |
7.541.309,58 |
5.658.719,38 |
75,04 |
3. |
Pochodne od wynagrodzeń |
1.517.935,42 |
1.130.159,31 |
74,45 |
4. |
Dotacje |
406.177,00 |
230.938,14 |
56,86 |
5. |
Pozostałe wydatki |
8.605.891,00 |
6.386.475,35 |
74,21 |
|
Razem |
19.991.850,00 |
14.305.439,29 |
71,56 |
Realizację w działach za 3 kwartały 2006 r. wydatków budżetowych przedstawia poniższa tabela
Dz. |
Wyszczególnienie |
Plan ( po zmianie ) |
Wykonanie30.09.2006r. |
% |
1 |
3 |
4 |
5 | |
O10 |
1.529.803,00 |
843.101,89 |
55,11 | |
O20 |
Leśnictwo |
8.000,00 |
2.219,60 |
27,75 |
600 |
Transport i łączność |
540.322,00 |
234.843,62 |
43,46 |
700 |
Gospodarka mieszkaniowa |
686.379,00 |
438.873,34 |
63,94 |
710 |
Działalność usługowa |
121.500,00 |
35.749,29 |
29,42 |
750 |
Administracja publiczna |
2.659.497,00 |
1.920.683,48 |
72,22 |
751 |
Urzędy naczelnych organ. władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa |
55.205,00 |
598,20 |
1,08 |
754 |
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa |
106.500,00 |
87.971,88 |
82,60 |
756 |
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem |
100.050,00 |
63.220,79 |
63,19 |
757 |
Obsługa długu publicznego |
105.000,00 |
69.769,30 |
66,45 |
758 |
Różne rozliczenia |
66.090,00 |
0 |
0 |
801 |
Oświata i wychowanie |
8.537.238,00 |
6.380.432,83 |
74,74 |
851 |
Ochrona zdrowia |
115.200,00 |
79.294,11 |
68,83 |
852 |
Pomoc społeczna |
3.611.909,00 |
2.908.173,24 |
80,52 |
854 |
Edukacyjna opieka wychowawcza |
483.641,00 |
314.436,31 |
65,01 |
900 |
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
497.726,00 |
375.425,24 |
75,43 |
921 |
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego |
546.480,00 |
386.567,78 |
70,74 |
926 |
Kultura fizyczna i sport |
221.310,00 |
164.078,39 |
74,14 |
|
Razem |
19.991.850,00 |
14.305.439,29 |
71,56 |
REALIZACJA DOCHODÓW , WYDATKÓW , PRZYCHODÓW , ROZCHODÓW
Dochody |
Wydatki |
-Deficyt +Nadwyżka |
Przychody |
Rozchody | |
20.371.979,10 |
19.991.850,00 |
380.129,10 |
1.212.026,00 |
1.592.155,10 | |
Wykonanie |
15.219.291,24 |
14.305.439,29 |
+913.851,95 |
0 |
642.155,10 |
- wytworzenie informacji: Anna Grześkowiak
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Anna Grześkowiak (31/10/2006 15:13:21)
- zaakceptowanie treści informacji: Anna Grześkowiak (31/10/2006 15:13:55)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Anna Grześkowiak (31/10/2006 15:13:21)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (21/03/2007 13:07:37)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (21/03/2007 13:32:52)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (21/03/2007 13:18:04)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Anna Grześkowiak (31/05/2006 19:25:32)
- zaakceptowanie treści informacji: Mariusz Szostak (02/06/2006 09:34:55)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Anna Grześkowiak (02/06/2006 09:34:55)
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Anna Grześkowiak (12/07/2005 09:28:54)
- zaakceptowanie treści informacji: Mariusz Szostak (01/06/2006 09:31:42)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Anna Grześkowiak (01/06/2006 09:31:42)
- wytworzenie informacji: Michał Iwanicki
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:56:09)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:56:26)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (09/12/2008 13:56:09)