Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Czarnków (oldbip.czarnkowgmina.pl)
Autor: Michał Iwanicki
Zapytanie ofertowe na realizację zadania z zakresu zarządzania projektem pod nazwą „Klub Aktywnych w Gminie Czarnków”, o nr: RPWP.07.01.02-30-0200/19, który został złożony w odpowiedzi na konkurs nr RPWP.07.01.02-IP.03-30-001/19, Działanie 7.1
Przedmiot zamówienia:
a) Koordynowanie projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz wytycznymi.
b) Współpraca z IOK oraz innymi instytucjami, w szczególności utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu.
c) Wyznaczenie minimum jednej osoby do realizacji zadań przewidzianych w niniejszej umowie.
d) Sporządzanie wniosków o płatność oraz dokumentów z nimi związanych wymaganych umową o dofinansowanie i wytycznymi w terminach określonych
umowie o dofinansowanie na podstawie informacji i dokumentów przekazanych przez Zamawiającego.
e) Dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem IOK.
f) Sporządzanie wszelkich dokumentów, zestawień, wyjaśnień, etc., na żądanie Instytucji Zarządzającej i innych instytucji, o ile takie żądanie jest oparte o Wytyczne lub umowę o dofinansowanie.
g) Sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu, wymaganej przez wytyczne i/lub umowę i/lub wniosek o dofinansowanie, w tym regulaminów, formularzy zgłoszeniowych.
h) Bieżący monitoringu postępu rzeczowego i finansowego projektu.
i) Podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości.
j) Prowadzenie dokumentacji projektowej w sposób uporządkowany i przejrzysty, ułatwiający realizację projektu poza dokumentacją księgową.
k) Kontrola wydatkowania środków, w tym prawo do zakwestionowania wydatków, jeżeli są one niezgodne z Projektem bądź wytycznymi.
l) Przygotowanie projektu do kontroli, poza dokumentacją księgową, na podstawie listy dokumentów przesłanych wcześniej przez instytucje zarządzającą lub inne instytucje.
m) Udzielanie wyjaśnień w sprawie prowadzenia dokumentacji księgowej projektu przez wyznaczonego pracownika Wykonawcy – księgową.
n) Delegowanie minimum jednego pracownika na okres kontroli, celem składania przez niego wyjaśnień w zakresie kontrolowanego projektu.
o) Prowadzenie procesu kontroli aż do uzyskania zaleceń pokontrolnych.
p) Przygotowanie rekomendacji dotyczących przygotowania odpowiedzi do zaleceń pokontrolnych.
q) Przygotowywanie wspólnie z Zamawiającym zmian do wniosku o dofinansowanie.
r) Przygotowanie zapisów merytorycznych do procedur wyboru wykonawców.
s) Sprawdzenie poprawności wyboru wykonawców pod kątem ich zgodności
z wytycznymi.
t) Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej proces wyboru wykonawców zgodnie
wytycznymi oraz dokumentacji potwierdzającej prawidłowość realizacji zlecenie przez firmę podwykonawczą.
u) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej personelu projektu, w tym sprawdzanie poprawności form zatrudnienia, przygotowanie wymaganych wytycznymi regulaminów, sprawdzanie poprawności dokumentowania czasu pracy.
v) Przekazanie wskazówek, co do promocji projektu zgodnie z planem komunikacji oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów.
w) Przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji związanej z realizacją projektu po końcowym rozliczeniu projektu.
Data | Osoba dokonująca zmiany | Opis zmiany |
---|---|---|
06.10.2021 10:29:55 | Michał Iwanicki | edycja strony |
24.09.2021 13:14:20 | Michał Iwanicki | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://oldbip.czarnkowgmina.pl/zamowienie-publiczne/zapytanie-ofertowe-na-realizacje-zadania-z-zakresu-zarzadzania-projektem-pod