Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Czarnków

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Czarnków (oldbip.czarnkowgmina.pl)

Autor: Michał Iwanicki


Zapytanie ofertowe na realizację zadania z zakresu zarządzania projektem pod nazwą „Klub Aktywnych w Gminie Czarnków”, o nr: RPWP.07.01.02-30-0200/19, który został złożony w odpowiedzi na konkurs nr RPWP.07.01.02-IP.03-30-001/19, Działanie 7.1

Termin składania ofert
-

 Przedmiot zamówienia:
a)    Koordynowanie projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz wytycznymi.
b)    Współpraca z IOK oraz innymi instytucjami, w szczególności utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu.
c)    Wyznaczenie minimum jednej osoby do realizacji zadań przewidzianych w niniejszej umowie.
d)    Sporządzanie wniosków o płatność oraz dokumentów z nimi związanych wymaganych umową o dofinansowanie i wytycznymi w terminach określonych
 umowie o dofinansowanie na podstawie informacji i dokumentów przekazanych przez Zamawiającego.
e)    Dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem IOK.
f)    Sporządzanie wszelkich dokumentów, zestawień, wyjaśnień, etc., na żądanie Instytucji Zarządzającej i innych instytucji, o ile takie żądanie jest oparte o Wytyczne lub umowę o dofinansowanie.
g)    Sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu, wymaganej przez wytyczne i/lub umowę i/lub wniosek o dofinansowanie, w tym regulaminów, formularzy zgłoszeniowych.
h)    Bieżący monitoringu postępu rzeczowego i finansowego projektu.
i)    Podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości.
j)    Prowadzenie dokumentacji projektowej w sposób uporządkowany i przejrzysty, ułatwiający realizację projektu poza dokumentacją księgową.
k)    Kontrola wydatkowania środków, w tym prawo do zakwestionowania wydatków, jeżeli są one niezgodne z Projektem bądź wytycznymi.  
l)    Przygotowanie projektu do kontroli, poza dokumentacją księgową, na podstawie listy dokumentów przesłanych wcześniej przez instytucje zarządzającą lub inne instytucje.
m)    Udzielanie wyjaśnień w sprawie prowadzenia dokumentacji księgowej projektu przez wyznaczonego pracownika Wykonawcy – księgową.
n)    Delegowanie minimum jednego pracownika na okres kontroli, celem składania przez niego wyjaśnień w zakresie kontrolowanego projektu.
o)    Prowadzenie procesu kontroli aż do uzyskania zaleceń pokontrolnych.
p)    Przygotowanie rekomendacji dotyczących przygotowania odpowiedzi do zaleceń pokontrolnych.
q)    Przygotowywanie wspólnie z Zamawiającym zmian do wniosku o dofinansowanie.
r)    Przygotowanie zapisów merytorycznych do procedur wyboru wykonawców.
s)    Sprawdzenie poprawności wyboru wykonawców pod kątem ich zgodności
z wytycznymi.
t)    Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej proces wyboru wykonawców zgodnie
wytycznymi oraz dokumentacji potwierdzającej prawidłowość realizacji zlecenie przez firmę podwykonawczą.
u)    Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej personelu projektu, w tym sprawdzanie poprawności form zatrudnienia, przygotowanie wymaganych wytycznymi regulaminów, sprawdzanie poprawności dokumentowania czasu pracy.
v)    Przekazanie wskazówek, co do promocji projektu zgodnie z planem komunikacji oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów.
w)    Przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji związanej z realizacją projektu po końcowym rozliczeniu projektu.

Wybór najkorzystniejszej oferty

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 24.09.2021 13:14:20
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 06.10.2021 10:29:55
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
06.10.2021 10:29:55 Michał Iwanicki edycja strony
24.09.2021 13:14:20 Michał Iwanicki strona została dodana


Adres źródłowy: https://oldbip.czarnkowgmina.pl/zamowienie-publiczne/zapytanie-ofertowe-na-realizacje-zadania-z-zakresu-zarzadzania-projektem-pod