OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego
Wymiar czasu pracy |
1 etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 1 września 2016 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
wyższe magisterskie |
Wymagania Niezbędne |
1. Obywatelstwo polskie, 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Brak
skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne 4. Nieposzlakowana opinia, 5. Wykształcenie wyższe magisterskie, 6. 2-letni staż pracy w administracji publicznej, 7. Prawo jazdy kat. B.
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, związane z obsługą klienta,
2. Znajomość i umiejętność
właściwej interpretacji oraz stosowania
3. Znajomość przepisów o
samorządzie gminnym i pracownikach
4. Znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania 5. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek, 6. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie Word, Excel, 7. Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych, 8. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 9. Odporność na stres,
10. Bardzo dobra organizacja
pracy, umiejętność pracy indywidualnej
11. Umiejętność nawiązywania
kontaktu, dyspozycyjność oraz 12. Wysoka kultura osobista.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
- prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy, jej Przewodniczącego i stałych komisji, - organizacyjne przygotowywanie posiedzeń, - opracowywanie materiałów z obrad, uchwał, postanowień, interpelacji, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich wg kompetencji i czuwanie nad ich realizacją,
- zapewnianie prawidłowego przygotowania
materiałów na sesje Rady - zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawianie ich Radzie i właściwym komisjom gminy, - prowadzenie rejestru uchwał, interpelacji i postanowień Rady Gminy, - protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań, - prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, - terminowe przekazywanie uchwał do nadzoru oraz publikacji lokalnej i w Dzienniku Urzędowym, - przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie materiałów dotyczących projektów uchwał, postanowień, deklaracji, apeli, oświadczeń i opinii Rady Gminy, - sprawdzanie pod względem wizualnym i redakcyjnym przygotowane projekty uchwał, - czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych i członków merytorycznych komisji, a w szczególności spraw wynikających z ochrony stosunku pracy radnych, - przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego na podstawie ustawy o funduszu sołeckim, - przygotowanie projektu Zarządzenia Wójta w sprawie określenia procedur wykorzystania środków funduszu sołeckiego na podstawie właściwej uchwały, - obliczanie wysokości środków przeznaczonych na konkretne sołectwa Gminy wg algorytmu ustawowego, - przekazywanie sołectwom w terminie ustawowym informacji o przypadających do rozdysponowania kwotach na rok następny, - merytoryczna i formalna pomoc w opracowaniu wniosków przez sołtysów i rady sołeckie pod kątem zgodności z ustawą o funduszu sołeckim i zachowania terminów, - udzielanie informacji sołectwom o przyjęciu bądź odrzuceniu wniosku sołectwa zgodnie z ustawą o funduszu sołeckim, po dokonaniu wewnętrznej weryfikacji przez Wójta, - nadzór merytoryczny i formalny nad realizacją przedsięwzięć w ramach funduszu sołeckiego, w tym dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym przedsięwzięcia, - monitorowanie rocznych sprawozdań sołtysów z realizacji poszczególnych zadań, - sporządzanie informacji z wykorzystywaniem środków finansowych z funduszu sołeckiego z całego okresu rozliczeniowego, - czuwanie nad zabezpieczeniem praw sołtysów, prowadzenie ewidencji sołtysów oraz członków rad sołeckich, - prowadzenie ewidencji wniosków zgłaszanych na zebraniach wiejskich i posiedzeniach rad sołeckich oraz terminowe przekazywanie do załatwienia wg merytorycznej przynależności, - zabezpieczenie organizacyjne zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów powszechnych i referendów, - przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami materiałów dotyczących projektów zarządzeń Wójta Gminy, - prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydawanych przez Wójta, - prowadzenie zbioru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Wójta, w tym do wydawania decyzji.
|
Warunki pracy na stanowisku |
1. Wymiar czasu pracy - 1 etat, 2. Praca w godzinach 730 - 1530 , 3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,
4. Wynagrodzenie
ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca. 6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny, 2. Życiorys (CV),
3. Kwestionariusz
osobowy dla osoby ubiegającej się
4. Kserokopie
dokumentów potwierdzających wykształcenie 5. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6. Oświadczenie
kandydata o braku skazania prawomocnym
7. Oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do
|
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: podinspektora ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
w terminie do dnia 29.07.2016 r.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W
miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 ze zmianami) oraz własnoręcznym podpisem.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 84.
|
Czarnków, 13 lipca 2016 r.
Wójt Gminy Czarnków
Bolesław Chwarścianek