Wzór deklaracji podatkowej stanowiącej załącznik
do Uchwały Rady Gminy Czarnków Nr III/16/2002
z dnia 12 grudnia 2002 r.
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................................................... |
|
DN – 1 DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.). Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących wspólnotę mieszkaniową. Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: organ podatkowy Wójt Gminy.. właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
|||||||||
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
|||||||||
|
3. Urzad Gminy . Czarnków Adres .. 64- 700 Czarnków ul. Rybaki 3......... |
||||||||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić) * - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
|||||||||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|||||||||
|
4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę) |
||||||||
|
5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)
|
||||||||
|
6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
||||||||
|
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
||||||||
|
8. Nazwa pełna * / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
||||||||
|
9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki**
|
||||||||
|
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
|
||||||||
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** |
|||||||||
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat |
||||||
|
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Numer domu / Numer lokalu |
||||||
|
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta |
||||||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
|||||||||
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) |
||||||||
|
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
|
|||||||
|
|
Wyszczególnienie |
Podstawa opodatkowania |
Stawka podatku wynikająca z Uchwały Rady Gminy. Czarnków w zł, gr |
Kwota podatku w zł,gr ( należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy ) |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
|
|||||||
|
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
21.
................... m2 |
22.
.................,....... |
23.
.................,....... |
|
|||
|
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
24.
.................... ha |
25.
.................,....... |
26.
.................,....... |
|
|||
|
|
3. pozostałe grunty
|
27.
................... m2 |
28.
.................,....... |
29.
.................,....... |
|
|||
|
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) |
|
|||||||
|
|
1. mieszkalnych - ogółem |
30. ................... m2 |
31. .................,....... |
32. .................,....... |
|
|||
|
|
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
33. ........................... m2
........................... m2
|
34. ........................,........
........................,........ |
35. ........................,........
........................,........ |
|
|||
|
|
1a. mieszkalnych - ogółem |
30a). ................... m2 |
31a). .................,....... |
32a). .................,....... |
|
|||
|
|
w tym: strychy i piwnice - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
33a). ........................... m2
........................... m2
|
34 a). ........................,........
........................,........ |
35a) ........................,........
........................,........ |
|
|||
|
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. |
|
|||||||
|
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem,
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
36.
................... m2
........................... m2
........................... m2 |
37.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
38.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
|
|||
|
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem,
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
39.
................... m2
........................... m2
........................... m2 |
40.
.................,.......
........................,........
........................,......... |
41.
.................,.......
........................,........
........................,......... |
|
|||
|
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem,
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
42. ................... m2
........................... m2
........................... m2 |
43. .................,.......
........................,........
........................,........ |
44. .................,.......
........................,........
........................,........ |
|
|||
|
|
5. pozostałych ogółem
w tym: garaże - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
45. ................... m2
........................... m2
........................... m2
|
46. .................,.......
........................,........
........................,........
|
47. .................,.......
........................,........
........................,........
|
|
|||
|
|
5a. pozostałych ogółem
w tym: budynki gospodarcze - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
45a). ................... m2
........................... m2
........................... m2
|
46a). .................,.......
........................,........
........................,........
|
47a). .................,.......
........................,........
........................,........
|
|
|||
D.3 BUDOWLE |
|||||
|
1. budowle (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
48. .................,....... |
49. ............. |
50. .................,....... |
|
E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
|||||
|
Kwota podatku Suma kwot z kol. D ( należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy ) |
51. .................,....... |
|||
F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
|||||
G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|||||
|
52. Imię
|
53. Nazwisko |
|||
|
54. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
55. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
|||
H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|||||
|
56. Uwagi organu podatkowego
|
||||
|
57. Identyfikator przyjmującego formularz
|
58. Data i podpis przyjmującego formularz |
|||
POUCZENIE
W przypadku nie wpłacenia w obowiązującym terminie kwoty z części E lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U.z 1991r. Nr 36, poz. 161 z późn. zm.)
Treść informacji sporządziła
Skarbnik Gminy
Anna Grześkowiak