OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska
w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
Wymiar czasu pracy |
Pełen etat |
Planowane zatrudnienie |
pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy
niż 6 miesięcy, |
Wykształcenie
|
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym |
Wymagania niezbędne |
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym , 6) prawo jazdy kat. B oraz własny samochód, 7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, 8) podstawowa wiedza dotycząca zadań będących w kompetencji gminy, wynikających z ustaw: - Prawo ochrony środowiska, - ustawa o ochronie przyrody, - ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomościami (w zakresie podziałów nieruchomości), |
Wymagania dodatkowe |
1) preferowane wykształcenie wyższe związane z ochroną środowiska lub inżynierią środowiska lub kierunki pokrewne: gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, rolnictwo itp. 2) umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek, 3) umiejętność biegłej obsługi komputera w programach Word, Excel, 4) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, 5) dokładność, systematyczność i terminowość w wykonywaniu zadań, 6) odporność na stres,
7) bardzo
dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej 8) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania, 9) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, otwartość na współpracę, 10) wysoka kultura osobista. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
A. W dziedzinie gospodarki wodnej i melioracyjnej 1) przygotowanie decyzji o nakazywaniu właścicielom gruntów sprzętu plonów w oznaczonym terminie z terenów zmeliorowanych zaopatrzonych w urządzenia nawadniające;
2) przygotowanie opinii i materiałów w zakresie spraw
związanych 3) prowadzenie spraw zwianych z remontami urządzeń melioracyjnych będących we władaniu gminy; 4) uczestnictwo w rozprawach wodno-prawnych i ewidencjonowanie pozwoleń wodno-prawnych; 5) przygotowanie decyzji zobowiązujących właścicieli gruntów do wykonania niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniem lub zabraniających wprowadzania nienależycie oczyszczonych ścieków do wody lub ziemi; 6) współdziałanie z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w zakresie zatwierdzania taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków i dopłat z tym związanych. B. W dziedzinie utrzymania czystości i porządku w gminie 1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
2) przygotowywanie regulaminu utrzymania czystości i
porządku 3) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kontrola częstotliwości opróżniania zbiorników i usuwania osadów ściekowych;
4) przygotowanie decyzji zezwalającej na prowadzenie
działalności C. W dziedzinie ochrony i kształtowania środowiska 1) przygotowanie decyzji nakazującej osobie fizycznej wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia albo przywrócenia środowiska do stanu właściwego; 2) przygotowywanie wykazu zawierającego informacje i dane o ilości wprowadzanych do powietrza gazów lub pyłów oraz wprowadzanych wód opadowych z terenów utwardzonych do ziemi, oraz ustalanie należnej opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska; 3) prowadzenie bazy danych o wyrobach i odpadach zawierających azbest; 4) przygotowywanie i przekazywanie informacji o wyrobach zawierających azbest z obiektów gminnych; 5) przygotowywanie dokumentów dotyczących realizacji programu oczyszczania kraju z azbestu, gminny program usuwania azbestu, przygotowywanie uchwał, zabezpieczanie środków finansowych, opiniowanie wniosków o likwidację wyrobów zawierających azbest; 6) przygotowywanie projektu programu ochrony środowiska;
7) współpraca z Pilskim Regionem Gospodarki Odpadami
Komunalnymi
8) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o
utrzymaniu czystości 9) prowadzenie publicznego dostępnego wykazu danych o środowisku i jego ochronie z zakresu prowadzonych spraw. D. W dziedzinie ochrony przyrody 1) przygotowanie dokumentów związanych z wyznaczaniem obszarów objętych ochroną na podstawie przepisów o ochronie przyrody, w tym obszarów chronionego krajobrazu, wprowadzaniem ochrony gatunkowej roślin i zwierząt, wprowadzaniem ochrony indywidualnej; 2) przygotowanie decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów; 3) przygotowanie decyzji o ustalaniu opłat za usuwanie drzew i krzewów; 4) przygotowanie dokumentacji związanej z ustanawianiem parku wiejskiego, określaniem jego granic oraz sposobem wykonywania ochrony. E. W dziedzinie ochrony gruntów rolnych i leśnych
Przygotowanie
materiałów do wydawania opinii przez Wójta Gminy F. W dziedzinie spraw związanych z eksploatacją kruszyw naturalnych 1) przygotowanie opinii w sprawach udzielenia koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin ze złóż; 2) przygotowanie opinii w sprawach projektów prac geologicznych; 3) przygotowanie opinii w sprawach planów ruchu zakładów górniczych. G. W dziedzinie podziałów i scalania nieruchomości 1) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości; 2) przygotowanie postanowień w sprawie opiniowania wstępnych projektów podziału;
3) przygotowanie decyzji administracyjnych
zatwierdzających scalenia |
Warunki pracy na stanowisku |
1) wymiar czasu pracy - 1 etat, 2) praca w godzinach 730 - 1530 , 3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie, 4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków, 5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca, 6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim. |
Wymagane dokumenty |
1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 5) kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8) kserokopie
innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach |
Termin składania ofert: |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 20 marca 2017 roku. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane. |
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym
datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Urzędzie Gminy Czarnków Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne. Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2016.922)" oraz własnoręcznym podpisem.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie i miejscu II etapu procedury naboru.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-84
|
Czarnków, dnia 9 marca 2017 roku
WÓJT GMINY CZARNKÓW
/-/ Bolesław Chwarścianek