ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Naprawę dróg gruntowych - mechaniczne profilowanie dróg równiarką z zagęszczaniem walcem oraz remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych"
1. Zamawiający:
Gmina Czarnków
ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
telefon: (067) 255-22-27, faks (067) 255-30-79
NIP 763-10-02-845, REGON 000532984
e-mail: czarnkow_ugwokiss [dot] pl, URL: http://www.czarnkowgmina.pl
Godziny urzędowania 7:30 – 15:30
Godziny otwarcia kasy 7:30 – 15:30
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej 60.000 EURO z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2004 roku, Nr 19, poz. 177).
3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wszelkie informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Czarnków w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania 7:30 – 15:30, pokój nr 10, I piętro, tel. (067) 255-58-24, faks 255-30-79. Formularz jest bezpłatny.
4. Przedmiot zamówienia:
a) Zadanie nr 1: około 200.000 m2 równania dróg gminnych równiarką z zagęszczaniem walcem na terenie gminy Czarnków. Zakres robót może ulec zmianie.
b) Zadanie nr 2: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w miejscowościach: Huta, ul. Radomska; Gębice, ul. Parkowa; Kuźnica Czarnkowska, ul. Szkolna i ul. Mysliwska; Brzeźno, ul. Śmieszkowska, ul. Krótka, ul. Łąkowa; droga do Gębiczyna; droga w Białężynie oraz droga Zofiowo - Gajewo.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wyłącznie na zadanie nr 1 lub wyłącznie na zadanie nr 2.
5. Termin realizacji zamówienia:
14.03.2005 r. - 30.06.2005 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy (oferenci), którzy spełnią poniższe warunki:
1) Wykonawca złoży w wyznaczonym terminie formularz oferty wraz załącznikami, w sposób określony w specyfikacji, na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji,
2) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Na potwierdzenie w/w warunków wykonawca przedłoży oświadczenie podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania firmy stanowiące załącznik do specyfikacji.
Jest to warunek konieczny do spełnienia, brak oświadczenia powoduje odrzucenie oferty.
7. Wadium:
NIE DOTYCZY
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a) w odniesieniu do zadania nr 1
- oferowana cena 85 %
- termin wykonania 15 %
b) w odniesieniu do zadania nr 2
- oferowana cena 100 %
Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 28.02.2005 r. o godz. 11:00.
Oferta musi być złożona w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Czarnków,
64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 4 (sekretariat), I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Czarnków,
64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 5, I piętro, w dniu 28.02.2005 r., o godz. 11:30.
10. Termin związania ofertą:
30 dni.