BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi klienta i zaopatrzenia urzędu w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3,  64-700 Czarnków.

 

Na stanowisko ds. obsługi klienta i zaopatrzenia urzędu w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 19 sierpnia 2019 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (wymagany udokumentowany roczny staż pracy w administracji publicznej)

Wymagania

niezbędne

1) Obywatelstwo polskie.

2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
    publicznych.

3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
    przestępstwo skarbowe.

4) Nieposzlakowana opinia.

5) Wykształcenie wyższe.

6) Roczny staż pracy w administracji publicznej.

7) Prawo jazdy kat. B.

Wymagania

dodatkowe

1) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa,

2) znajomość przepisów o samorządzie gminnym
i pracownikach samorządowych,

3) znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna, RODO),

4) umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

5) biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excel,

6) obsługa urządzeń biurowych,

7) bardzo dobra organizacja pracy,

8) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,

9) umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,

10) umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu,

11) odporność na stres,

12) wysoka kultura osobista.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

- w zakresie biura obsługi klientów:

  1. udzielanie informacji o funkcjonowaniu urzędu i jednostkach urzędniczych,
  2. udzielanie informacji o sposobie i terminie załatwienia spraw klientów w urzędzie,
  3. kontaktowanie klientów z pracownikiem właściwym do załatwienia sprawy, wydawanie druków i formularzy właściwych dla spraw,
  4. pomoc klientom przy ich wypełnianiu,

- inne zadania:

  1. przyjmowanie wniosków od pracodawców ubiegających się o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
  2. wystawianie decyzji administracyjnych o udzieleniu pracodawcy pomocy de minimis,
  3. zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowo-kancelaryjne, druki itp. oraz niezbędny drobny sprzęt biurowy,
  4. dokonywanie analiz kosztów funkcjonowania urzędu
    w zakresie gospodarki materiałowo-biurowej,
  5. wsparcie przy podejmowaniu czynności organizatorskich
    w przydzielaniu zadań pracownikom obsługi,
  6. nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości
    w pomieszczeniach i klatkach schodowych zajmowanych przez Urząd Gminy,
  7. nadzór wykonywania czynności kancelaryjnych,
    w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw
    i prowadzenia akt spraw,
  8. przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, teczek prowadzonych spraw - w terminach
    i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi
    i wewnętrznymi,
  9. współpraca w zakresie umieszczania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
  10. realizowanie prawa obywateli dostępu do informacji
    w zakresie prowadzonych zadań z wyjątkiem ograniczeń określonych w ustawach,
  11. współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urząd wojewódzki, urząd marszałkowski, itp.),
  12. stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych na zajmowanym stanowisku,
  13. realizacja zadań obrony cywilnej wynikających
    z zajmowanego stanowiska pracy,
  14. wykonywanie czynności zleconych przez przełożonych mające na celu dobro samorządu terytorialnego, w ramach posiadanych kwalifikacji na zajmowanym stanowisku,

przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z przepisami kodeksu pracy,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

6) oświadczenie kandydata o:

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

- korzystaniu z pełni praw publicznych,

- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanym obywatelstwie.

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.

Warunki pracy na stanowisku

1) Wymiar czasu pracy – 1 etat.

2) Praca w godzinach  7.30 – 15.30

3) Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie.

4) Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla

     pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania

     pracowników Urzędu Gminy Czarnków.

5) Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.

6) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

7) Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie

   jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest

    przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

Termin składania ofert:

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi klienta i zaopatrzenia urzędu”

należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3

 

W terminie do dnia 19.07.2019 r. do godz. 15.30

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kserokopie dokumentów pracy należy potwierdzić za zgodność
z oryginałem i własnoręcznie podpisać.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach  zostaną odesłane pocztą.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

   

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.

2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków,

4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,

5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych,

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody
w dowolnym  momencie; powyższe nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,

7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
 przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 95

 

 

Czarnków, dnia 09.07.2019 r.

Wójt Gminy Czarnków

Bolesław Chwarścianek

 

 

 

 


 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 09.07.2019 14:16:18
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 09.07.2019 15:02:27
Data publikacji informacji: od 09.07.2019 14:16:18
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
09.07.2019 15:02:27 Michał Iwanicki edycja strony
09.07.2019 14:16:18 Michał Iwanicki strona została dodana