OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
stanowisko do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej
w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Wymiar czasu pracy |
Pełen etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 18 listopada 2019 r., pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce o kierunku technicznym lub wykształcenie średnie o kierunku budowlanym |
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy |
Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia następujące warunki: 1) jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 5) ma wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce o kierunku technicznym lub wykształcenie średnie o kierunku budowlanym, 6) posiada prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.
|
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy |
Mile widziane: 1) doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, 2) znajomość regulacji prawnych z ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, 3) wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność), 4) umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania protokołów, notatek, adnotacji urzędowych, 5) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, 6) otwartość na współpracę i podejmowanie nowych wyzwań, 7) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Do zadań na stanowisku do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej należą w szczególności: 1) Przygotowanie, realizacja i odbiór inwestycji komunalnych, w szczególności: sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, oczyszczalnie ścieków, infrastruktura techniczna związana z gospodarką odpadami, budownictwo elektroenergetyczne, budowa oświetlenia drogowego, budownictwo mieszkaniowe, przygotowanie terenów pod budownictwo, obiekty małej architektury, budynki rekreacyjne, budynki gospodarcze z wyłączeniem obiektów oświatowych, sportowych oraz realizowanych z udziałem środków zewnętrznych. 2) Przygotowywanie we współpracy z innymi organami, samorządami, instytucjami i jednostkami planów zadań inwestycyjnych. 3) Współdziałanie z gestorami sieci w zakresie realizacji inwestycji komunalnych takich jak budowa sieci gazociągowych, budowa i rozbudowa linii energetycznych, itp. 4) Współpraca ze Skarbnikiem w opracowywaniu wieloletniej prognozy finansowej (WPF). 5) Przygotowywanie projektów umów z projektantami i wykonawcami robót budowlanych, projektów umów na sprawowanie nadzoru inwestorskiego i organizowanie komisyjnych odbiorów robót. 6) Współdziałanie z projektantami przy opracowywaniu dokumentacji technicznych inwestycji. 7) Sprawdzanie statusu prawnego terenu, na którym ma być realizowane gminne przedsięwzięcie lub inwestycja, ustalanie właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą realizowane gminne inwestycje, w szczególności inwestycje infrastrukturalne liniowe. 8) Przygotowywanie dokumentów związanych z uzyskaniem prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane uprawniających Gminę Czarnków do wykonywania robót budowlanych i obiektów budowlanych w ramach realizowanych zadań. 9) Przygotowywanie umów cywilno - prawnych na partycypację w kosztach realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych. 10) Przygotowywanie i prowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, (opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert, projekt umowy z wykonawcą), udział w pracach komisji przetargowej w sprawach wynikających z zakresu czynności na zajmowanym stanowisku. 11) Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem dokumentacji technicznej i projektów budowlanych realizowanych przedsięwzięć, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych i innymi przepisami szczególnymi (decyzja o warunkach zabudowy, zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, decyzja o pozwoleniu na budowę, zgoda wodno-prawna, decyzja na zajęcie pasa drogowego, decyzja na umieszczeniu urządzeń w pasie drogowym drogi publicznej itd.). 12) Występowanie do innych organów o wymagane przepisami prawa zgody, opinie, decyzje, pozwolenia itp związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji. 13) Rozliczanie kosztów inwestycji wraz ze sporządzeniem protokołu środka trwałego OT. 14) Prowadzenie rejestru decyzji, umów i porozumień wydanych przez inne organy nakładających na gminę obowiązek uiszczania opłat za umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w drogach publicznych, terenach Lasów Państwowych itp. 15) Prowadzenie spraw związanych z realizacją zakupów sprzętu i urządzeń, dostaw, usług i robót budowlanych dokonywanych w ramach funduszu sołeckiego. 16) Prowadzenie rejestru wszystkich umów lub faktur do sprawozdawczości z prawa zamówień publicznych oraz udostępniania informacji publicznej. 17) Organizacja pracy i nadzór nad robotami wykonywanymi przez osoby skierowane do pracy przez sąd rejonowy. 18) Dokonywanie odbioru wykonanych prac oraz prowadzenie ewidencji ich wykonania we współpracy z sołtysami. 19) Przygotowanie, realizacja i odbiór inwestycji związanych z budową oświetlenia drogowego. 20) Prowadzenie ewidencji umów za zużycie energii i konserwację oświetlenia drogowego. 21) Prowadzenie ewidencji urządzeń oświetlenia drogowego wraz z jej aktualizacją. 22) Sprawdzanie rachunków i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia drogowego. 23) Prowadzenie ewidencji umów za zużycie energii w gminnych budynkach i innych obiektach. 24) Prowadzenie ewidencji liczników energii elektrycznej wraz z jej aktualizacją. 25) Sprawdzanie rachunków i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej w gminnych budynkach i innych obiektach. 26) Przygotowywanie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz wszystkich danych niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na dostawy energii elektrycznej. 27) Zgłaszanie awarii i konieczności napraw oświetlenia drogowego. 28) Przygotowywanie we współpracy z innymi organami, instytucjami i jednostkami planów zadań inwestycyjnych w zakresie rozbudowy i budowy sieci energetycznych i gazowych. 29) Przygotowywanie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz wszystkich danych niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na kompleksowe dostawy opału do budynków administrowanych przez gminę Czarnków (w tym do szkół i przedszkoli). 30) Zaopatrzenie w opał budynków gminnych, za wyjątkiem szkól i przedszkoli. 31) Nadzór nad jakością i zużyciem opału w kotłowniach budynków gminnych, za wyjątkiem szkół i przedszkoli. 32) Wykonywanie prac na stanowisku dozoru, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w zakresie obsługi, konserwacji i remontów dla kotłów wodnych wraz z urządzeniami pomocniczymi i instalacji cieplnych wraz urządzeniami pomocniczymi do przesyłu ciepła, za wyjątkiem szkół i przedszkoli. 33) Nadzór nad palaczami w kotłowniach centralnego ogrzewania w budynkach gminnych, za wyjątkiem szkół i przedszkoli. 34) Sporządzanie analiz i wyliczeń dotyczących podziału kosztów zużycia ciepła i energii elektrycznej. 35) Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta Gminy Czarnków w sprawie stawek opłat za korzystanie z centralnego ogrzewania. 36) Prowadzenie rejestru wszystkich umów lub faktur do sprawozdawczości z zakresu prawa zamówień publicznych oraz udostępniania informacji publicznej. Uprawnienia Uprawnia się pracownika do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej do dokonywania wpisów w księgach obiektów budowlanych. Inne obowiązki 1) Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi i ich stosowanie w zakresie prowadzonych spraw. 2) Dbałość o wykonywanie zadań publicznych z uwzględnieniem interesów państwa, gminy oraz indywidualnych interesów obywateli oraz o środki publiczne z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Ochrona danych osobowych w zakresie spraw powierzonych zakresem czynności. 4) Realizacja zadań obrony cywilnej w zakresie prowadzonych spraw. 5) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. 6) Współpraca w zamieszczaniu informacji w zakresie prowadzonych zadań, podlegających publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej. Zakres odpowiedzialności Pracownik do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej odpowiada za decyzje podjęte w ramach posiadanych uprawnień lub podjęte bez uprawnień oraz za pozostałe zagadnienia wynikające z pracy na zajmowanym stanowisku, ponosi odpowiedzialność służbową na zasadach obowiązujących przepisów prawa. Pracownik ponosi odpowiedzialność za prowadzenie całokształtu spraw na zajmowanym stanowisku oraz za kontrolę merytoryczną faktur w procesie kontroli finansowej w zakresie spraw prowadzonych przez pracownika.
|
Warunki pracy na stanowisku |
1) wymiar czasu pracy - 1 etat, 2) praca w godzinach 730 - 1530 , 3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie, 4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca, 6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z przepisami kodeksu pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 6) oświadczenie kandydata o: - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - korzystaniu z pełni praw publicznych, - braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanym obywatelstwie, 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, 8) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
|
Termin składania ofert: |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 07.11.2019 roku.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do tut. Urzędu).
|
Informacje dodatkowe |
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. Kserokopie dokumentów pracy należy potwierdzić za zgodność
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków. Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach zostaną odesłane pocztą. O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia,
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3. 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków, 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa, 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych, 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-81 i 67-253-0284.
|
Czarnków, dnia 23 października 2019 roku