BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko do spraw drogownictwa w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3,  64-700 Czarnków

 

stanowisko do spraw drogownictwa

w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa  i Ochrony Środowiska

 

Wymiar

czasu pracy

Pełen etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 15 kwietnia 2020 r., pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony, zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, będzie skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem

 

Wykształcenie

 

Wykształcenie co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce

 

Wymagania

niezbędne związane ze stanowiskiem pracy

Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia następujące warunki:

1) jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5) ma wykształcenie co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiada prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.

 

Wymagania

dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy

Mile widziane:

1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,

2) umiejętność kosztorysowania w programie komputerowym,    

3) umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

4) umiejętność biegłej obsługi komputera w programach Word, Excel,

5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

6) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,

7) odporność na stres,

8) bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej
    oraz w zespole,

9) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

10) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, otwartość na współpracę,

11) wysoka kultura osobista.

12) doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

13) znajomość regulacji prawnych ustawy o drogach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy Prawo budowlane  i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

14) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność,

- umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;

- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Do zadań pracownika do spraw drogownictwa należą w szczególności:

1) udział w planowaniu inwestycji drogowych,

2) przygotowywanie inwestycji drogowych, w tym: uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, materiałów kartograficznych itp.,

3) przygotowywanie projektów umów o prace projektowe,

4) przygotowywanie opinii, uzgodnień  i innych dokumentów związanych z zatwierdzaniem dokumentacji inwestycji drogowych,

5) realizacja i odbiór inwestycji drogowych,

6) przygotowanie protokołu środka trwałego OT,

7) prowadzenie ewidencji inwestycji drogowych,

8) remonty dróg gminnych, w tym: określanie zakresu robót, przygotowywanie projektów umów z wykonawcami robót remontowych, organizowanie odbiorów robót,

9) uzgadnianie usytuowania zjazdów indywidualnych i publicznych na drogach gminnych,

10) zimowe utrzymanie dróg,

11) prowadzenie spraw związanych z organizacją i bezpieczeństwem ruchu na drogach gminnych,

12) opiniowanie projektów organizacji ruchu,

13) współdziałanie w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego z innym zarządcami dróg publicznych,

14) przygotowywanie zgód na umieszczanie urządzeń w pasie drogowym gminnych dróg wewnętrznych,

15) przygotowywanie decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robot w pasie drogowym,

16) przygotowanie decyzji administracyjnych na umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,

17) przygotowanie decyzji administracyjnych na umieszczanie w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam,

18) przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówienia publicznego na roboty drogowe zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,

19) okresowe kontrole stanu dróg i obiektów mostowych.

20) przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy Czarnków dotyczących prowadzonych spraw.

Inne obowiązki

1) Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi i ich stosowanie w zakresie prowadzonych spraw.

2) Dbałość o wykonywanie zadań publicznych z uwzględnieniem interesów państwa, gminy oraz indywidualnych interesów obywateli oraz o środki publiczne z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

3) Ochrona danych osobowych w zakresie spraw powierzonych zakresem czynności.

4) Realizacja zadań obrony cywilnej w zakresie prowadzonych spraw.

5) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.

6) Współpraca w zamieszczaniu informacji w zakresie prowadzonych zadań, podlegających publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Warunki pracy na stanowisku

1) wymiar czasu pracy - 1 etat,

2) praca w godzinach  730 - 1530 ,

3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 
     pracowników samorządowych oraz  Regulamin wynagradzania 
     pracowników Urzędu Gminy Czarnków,

5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,

6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z przepisami kodeksu pracy,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

6) oświadczenie kandydata o:

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

- korzystaniu z pełni praw publicznych,

- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanym obywatelstwie,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego,

8) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach 
    i umiejętnościach, poświadczone przez kandydata za zgodność 
    z oryginałem.

 

Termin składania ofert:

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3,

w terminie do dnia 31.03.2020 roku.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do tut. Urzędu).

 

Informacje dodatkowe

Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kserokopie dokumentów pracy należy potwierdzić za zgodność
z oryginałem i własnoręcznie podpisać.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach  zostaną odesłane pocztą.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

   

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.

2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków,

4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,

5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych,

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody
w dowolnym  momencie; powyższe nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,

7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
 przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-81

i 67-253-02-84.

Czarnków, dnia 13 marca 2020 roku

Karta opisu stanowiska

WÓJT GMINY CZARNKÓW

/-/ Bolesław Chwarścianek

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 13.03.2020 15:22:55
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 13.03.2020 15:30:40
Data publikacji informacji: od 13.03.2020 15:22:56
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
13.03.2020 15:30:40 Michał Iwanicki edycja strony
13.03.2020 15:22:55 Michał Iwanicki strona została dodana