O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. wynagrodzeń i rozliczeń publiczno-prawnych
w Referacie Finansów, Budżetu i Podatków
Wymiar czasu pracy |
pełny etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 28 lipca 2020r. na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie |
wyższe – kierunek: rachunkowość, finanse publiczne, bankowość, administracja, |
Wymagania Niezbędne |
1. Obywatelstwo polskie, 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe, 5. Brak skazania i zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, oraz że aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych, 6. Nieposzlakowana opinia, 7.Wykształcenie wyższe – kierunek: rachunkowość, finanse publiczne, 8. Min. roczny staż pracy w księgowości, na stanowisku ds. płac, na stanowisku ds. kadr. 9.Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, pozostałych przepisów w zakresie niezbędnym do wykonywania należycie obowiązków służbowych. 10. Znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustaw. 11. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje 2. Biegła znajomość obsługi komputera (praca z pakietem OFFICE) oraz innych urządzeń biurowych. 3. Znajomość programu PŁACE+, PŁATNIK, 4. Znajomość programów firmy RADIX: FKB+, oraz aplikacji e-Content PLUS i aplikacji LEX. 5. Samodzielność i odpowiedzialność, 6. Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów. 7. Umiejętność pracy w zespole, jak również pod presją czasu, 8. Odpowiedzialność, dociekliwość, systematyczność, dokładność w działaniu, 9. Wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
–225, 229, 231, 240, oraz kont 130 w powiązaniu z kontami zespołu 4 (w zakresie wynagrodzeń),
27. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów przynależnych do stanowiska pracy. 28. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, oraz Skarbnika Gminy. |
Warunki pracy na stanowisku |
|
Wymagane dokumenty |
|
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne samodzielne stanowisko: Podinspektor ds. wynagrodzeń i rozliczeń publiczno-prawnych” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 25 maja 2020r. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane. |
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne. Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków. Oświadczenia i Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, należy pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publiczne Gminy Czarnków. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy należy potwierdzić za zgodność
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/253 02 84.
|
Wójt Gminy Czarnków
Bolesław Chwarścianek
Czarnków, dnia 14 maja 2020r.