Wymiar
czasu pracy
|
1 etat
|
Planowane zatrudnienie
|
od dnia 1 sierpnia 2020 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony; zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy będzie skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem
|
Wykształcenie
|
wyższe pierwszego lub drugiego stopnia, profil lub specjalność archiwistyka, w przypadku innego profilu lub specjalności niż archiwistyka wymagany jest kurs archiwisty II stopnia
|
Wymagania
niezbędne
|
- Obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe jw.
- Uprawnienia do pełnienia służby BHP.
- Minimum trzyletnie udokumentowane doświadczenie w obsłudze archiwum.
|
Wymagania
dodatkowe
|
- Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa.
- Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych.
- Znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania administracyjnego).
- Biegła znajomość procedur archiwizacyjnych oraz przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie pakietu Office.
- Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych.
- Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- Odporność na stres.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
- Umiejętność nawiązywania kontaktu, dyspozycyjność oraz
samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów.
- Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń
o stronniczość i interesowność).
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
|
Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy Czarnków,
w szczególności:
- selekcja akt - kwalifikowanie dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych, w tym oddzielenie akt przeterminowanych od akt przeznaczonych do dalszego przechowywania,
- segregacja, porządkowanie i opracowanie akt według komórek organizacyjnych (na podstawie obowiązującego schematu organizacyjnego),
- jednolite opisanie wydzielonych jednostek archiwalnych (według obowiązującej instrukcji) przy wykorzystaniu naklejek, fascykułów i papierowych teczek,
- pakowanie najważniejszej dokumentacji Kat. A oraz dokumentacji technicznej w archiv- boxy,
- klasyfikacja dokumentacji w układzie rzeczowym,
- wybrakowanie i zniszczenie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wg ustalonych procedur potwierdzonych dokumentacją brakowania i niszczenia,
- porządkowanie teczki osobowej: przełożenie dokumentów osobowych do koperty, wyciągnięcie części metalowych, opisanie koperty (imię i nazwisko, data urodzenia, daty zatrudnienia, ostatnie stanowisko pracy),
- sporządzenie ewidencji dla całości uporządkowanej dokumentacji,
- inne zadania wynikające z przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Obsługa spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
w szczególności:
- prowadzenie kompleksowych i problemowych kontroli stanu bhp,
- przeprowadzanie audytów stanu bhp,
- sporządzanie okresowych analiz stanu bhp oraz przedstawienie wniosków - co najmniej raz w roku,
- udział w ocenie ryzyka zawodowego,
- opracowywanie instrukcji ogólnych bhp i stanowiskowych,
- analiza w zakresie obowiązujących przepisów prawa pracy
w odniesieniu do bhp oraz informowanie Zleceniodawcy
o istotnych zmianach w zakresie bhp,
- udział w dochodzeniach powypadkowych, kompletowanie oraz przekazywanie Zleceniodawcy dokumentacji dotyczącej wypadków,
- prowadzeniu wymaganych przepisami prawa pracy rejestrów z zakresu bhp,
- analiza w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
- wykonywanie tabel norm przydziału odzieży roboczej
i środków ochrony indywidualnej oraz realizacja przydziałów,
- reprezentowanie w przypadku kontroli organów kontroli np.: PIP i PIS,
- szkolenia wstępne bhp,
- inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zakres odpowiedzialności:
Pracownik odpowiada bezpośrednio za decyzje podjęte w ramach posiadanych uprawnień (lub podjęte bez uprawnień) oraz za pozostałe zagadnienia wynikające z pracy na zajmowanym stanowisku, ponosi odpowiedzialność służbową na zasadach obowiązujących przepisów prawa.
Pracownik ponosi odpowiedzialność za prowadzenie całokształtu spraw na zajmowanym stanowisku oraz za kontrolę merytoryczną faktur
w procesie kontroli finansowej w zakresie spraw prowadzonych przez pracownika.
|
Warunki pracy na stanowisku
|
- Wymiar czasu pracy – 1 etat.
- Praca w godzinach 730 – 1530 .
- Praca administracyjno-biurowa.
- Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla
pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.
- Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.
- Stanowisko pracy: archiwum zakładowe urzędu gminy oraz na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty
|
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego – dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
|
Termin składania ofert
|
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. archiwum zakładowego i BHP” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
w terminie do dnia 24.07.2020 r. do godz. 15.30
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe
|
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność
z oryginałem i własnoręcznie podpisać.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach zostaną odesłane pocztą.
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
- Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.
- Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków.
- Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody
w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 95.
|