OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Czarnkowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Zespole Obsługi Oświaty w Czarnkowie ul. Krótka 1, 64-700 Brzeźno
Stanowisko: ds. księgowości i sprawozdawczości
Wymiar czasu pracy |
1 etat |
Planowane zatrudnienie |
od 21 marca 2022 r.- pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy
|
Wykształcenie |
wyższe, ekonomiczne, finansowo – księgowe, bankowe lub administracyjne |
Wymagania niezbędne |
1/ obywatelstwo polskie, 2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4/ nieposzlakowana opinia, 5/ wykształcenie wyższe,
|
Wymagania dodatkowe |
1/ znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa w szczególności z zakresu ustawy o finansach publicznych, ordynacja podatkowa, postępowaniu egzekucyjnym w administracji i finansowaniu zadań oświatowych, 2/ doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganym na wskazanym stanowisku, 3/ umiejętność biegłej pracy na komputerze, pakiet MS Office, 4/ umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, 5/ umiejętność przygotowywania zestawień i analiz finansowych, 6/ doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1/ Wprowadzanie przypisów i księgowanie wpłat w programie WIP+ dotyczących opłat za wyżywienie oraz pobyt dzieci w publicznych przedszkolach Gminy Czarnków i gminnym żłobku. 2/ Prowadzenie windykacji tj. podejmowanie czynności informacyjnych w zakresie zaległości w ww. opłatach oraz prowadzenie postepowań egzekucyjnych w celu przymusowego ściągania należności w publicznych przedszkolach Gminy Czarnków i gminnym żłobku. 3/ Sporządzanie dowodów księgowych – PK do programu FKB+ w zakresie ww. opłat. 4/ Uzgadnianie przypisów i wpłat z programu WIP+ ww. opłat z danymi księgowymi w FKB+ - konto 221, 222, 130 dochody i 720. 5/ Współpraca z intendentkami z obsługiwanych gminnych przedszkoli i żłobka w zakresie rozliczania wyżywienia /przychód i rozchód artykułów żywnościowych - konto 310/. 6/ Wprowadzanie danych do programu sprawozdawczego SJO Bestia. 7/ Czynne uczestnictwo w uzgadnianiu dochodów miesięcznych i kwartalnych sprawozdań Rb 27s, Rb-N obsługiwanych gminnych przedszkoli i żłobka. 8/ Uzgadnianie kosztów obsługiwanych gminnych jednostek. 9/ Prowadzenie ewidencji środków trwałych obsługiwanych gminnych jednostek w programie - system ewidencji środków trwałych STW + firmy RADIX – konto 011 – oraz prowadzenie dokumentacji związanej z inwentaryzacją obsługiwanych jednostek. 10/ Współudział w prowadzeniu spraw związanych z realizacją projektów ze środków unijnych. 11/ Pomoc Głównemu Księgowemu przy przygotowaniu danych do informacji z wykonania budżetu za pierwsze półrocze oraz sprawozdania z wykonania budżetu za rok. 12/ Archiwizowanie dokumentów w zakresie swojego działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
|
Miejsce pracy |
1/ wymiar czasu pracy – 1 etat, 2/ praca w godzinach 730 – 1530 3/ praca administracyjno-biurowa 4/ wynagrodzenie ustalone w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych, 5/ stanowisko pracy – praca biurowa przy komputerze na pierwszym piętrze, miejsce pracy: Brzeźno, ul. Krótka 1, 64-700 Czarnków – nie jest wyposażone w windę osobową, nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1/ list motywacyjny, 2/ życiorys, 3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4/ kserokopie świadectw pracy, 5/ kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 6/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 8/ oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją, 9/ kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
|
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Zespole Obsługi Oświaty w Czarnkowie” - osobiście lub przesłać pocztą na adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Czarnkowie, ul. Krótka 1, 64-700 Brzeźno w terminie do 14.03.2022 r. do godz. 1500. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie/ decyduje data wpływu do jednostki/, nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GZOO w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy należy poświadczyć za zgodność z oryginałem i własnoręcznym podpisem.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067-253 02 87. Klauzula informacyjna - dane osobowe Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urz. Unii Europejskiej PL) informujemy, że: 1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w GZOO pełni; Pani Joanna Mrowicka, Kancelaria Ochrony Danych Osobowych Smart & Standards, tel. 602 241 239. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana pisemnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Gminnym Zespole Obsługi Oświaty; 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa; 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych; 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody; 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko. |
|
Dyrektor Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty |
|
/-/ Anna Grabarz |