BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych w Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych

w Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków

 

Wymiar czasu pracy

Pełny etat.

Planowane zatrudnienie

Od dnia 3 października 2022 r., umowa o pracę na czas zastępstwa.

Wykształcenie

 

1) wyksztalcenie co najmniej średnie oraz posiadanie 2 letniego stażu pracy,

lub

2) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia związane z administracją, kierunkami ekonomicznymi, polityką społeczną lub innymi pokrewnymi kierunkami.

Wymagania niezbędne

Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia następujące warunki:

1) jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5) ma wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie.

Wymagania dodatkowe

Mile widziane:

1) doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, preferowany pracownik ze stażem pracy w administracji samorządowej, innej administracji publicznej lub absolwent wyższej uczelni,

2) znajomość regulacji prawnych zakresu wykonywanych zadań,

3) wysoka kultura osobista oraz postawa,

4) umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania protokołów, notatek, adnotacji urzędowych,

5) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta,

6) otwartość na współpracę i podejmowanie nowych wyzwań,

7) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Do zadań wykonywanych na stanowisku należą m.in.:

  1. przyjmowanie oraz kompletowanie wniosków oraz prowadzenie spraw o ustalenie prawa do zasiłków dla opiekuna, świadczeń rodzicielskich, jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, specjalnego zasiłku opiekuńczego, zasiłków pielęgnacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz ustalenie prawa do jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą jego życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
  2. przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją, ustalanie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i przygotowywanie decyzji w tym zakresie;
  3. ustalanie kryterium dochodowego rodziny ubiegającej się o świadczenia rodzinne;
  4. przygotowywanie decyzji administracyjnych;
  5. naliczanie składek emerytalno-rentowych i zdrowotnych od świadczeń osób korzystających ze świadczeń oraz sporządzanie listy wypłat ww. składek;
  6. terminowe sporządzanie comiesięcznych list wypłat i przelewów zasiłkowych oraz niezbędnej dokumentacji związanej z zadaniem;
  7. prowadzenie kartotek świadczeniobiorców, wierzycieli oraz dłużników alimentacyjnych;
  8. sporządzanie zaangażowania oraz sprawozdań z zakresu swojej pracy;
  9. prowadzenie ewidencji nienależnie pobranych świadczeń oraz rozliczanie wypłaconych świadczeń i ścisła współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem finansowo- księgowym;
  10. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie koordynacji zabezpieczenia społecznego z marszałkiem województwa wielkopolskiego;
  11. prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych;
  12. prowadzenie dokumentacji związanej z windykacją długu alimentacyjnego;
  13. realizacja i rozliczanie otrzymanej dotacji celowej z budżetu państwa przy współpracy z Głównym Księgowym.

Warunki pracy na stanowisku

1. Wymiar czasu pracy – 1 etat.

2. Praca w godzinach  730 – 1530

3. Praca  administracyjno-biurowa.

4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla
     pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania
     pracowników Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków.

5. Wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca.

6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

8. Miejsce pracy: Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków,  ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków.

9. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa.

10. Bezpośredni kontakt z klientem.

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny.

2. Życiorys (curriculum vitae).

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie (formularz kwestionariusza do pobrania na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Czarnków).

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej ze stron kopii).

5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej ze stron kopii).

6. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

7. Pisemne oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do   
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

9. Pisemne oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.

11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją.

12. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej ze stron kopii).

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą z własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Usług Społecznych  w Gminie Czarnkowie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji”.

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem

„Nabór na wolne stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych w Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków” - należy składać osobiście w  pokoju nr 2 w budynku Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 23.09.2022 r.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu), nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach  zostaną odesłane pocztą.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą z własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Usług Społecznych  w Gminie Czarnkowie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji”.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 91 wew. 21.

 

Klauzula informacyjna:

Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków przy ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, przetwarza Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań ustawowych i statutowych, w tym w sprawach dotyczących przeprowadzenia procesu rekrutacji kandydatów do różnych form zatrudnienia (umów o pracę, cywilnoprawnych, staży, praktyk, wolontariatów) do czasu jej zakończenia, a w przypadku wyrażenia przez Państwa wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.

Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie tradycyjnej oraz elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym art. 6, art. 9 ust. 2 lit. b i h oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz przepisami odsyłającymi do tych ustaw.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lub wynika z obowiązku podania danych na podstawie przepisów obowiązującego prawa lub przepis innej ustawy zezwala na przetwarzanie danych bez ujawniania faktycznego celu ich zbierania. Zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji. Są Państwo zobowiązani do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nieuczestniczenie w procesie rekrutacji.

Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystanie przekazanych danych do organizowanych przez Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w kolejnych rekrutacji prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych w tym celu – „Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Centrum Usług Społecznych przy ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Przetwarzane dane osobowe nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom poza przypadkami, gdy obowiązek taki wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zostanie na to wyrażona Państwa zgoda. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Ponadto informuję, że nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków realizuje Pani Joanna Mrowiska - Inspektor Ochrony Danych e-mail: lub , tel. 602 241 239.

Każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do uzyskania informacji o zasadach przetwarzania i zabezpieczania danych oraz kontroli ich przetwarzania.

Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, o ile jest to zgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Prawo Pracownika do bycia zapomnianym, do przenoszenia danych oraz do bycia zapomnianym nie znajduje zastosowania wobec danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b i h RODO, w tym w szczególności wobec danych przetwarzanych w ramach dokumentacji pracowniczej i innych przetwarzanych w oparciu o ww. przesłankę. Skorzystanie z prawa do wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie lub ograniczenia ich przetwarzania nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody lub ograniczeniem przetwarzania.

Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego organu kontroli, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza obowiązujące przepisy.

 

Czarnków, 06 września 2022 r.

 

 

                        Dyrektor

        Centrum Usług Społecznych

               w Gminie Czarnków

                 Monika Piotrowska

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 06.09.2022 13:58:49
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 06.09.2022 14:03:03
Data publikacji informacji: od 06.09.2022 13:58:49
Liczba odsłon: 1
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
06.09.2022 13:58:49 Michał Iwanicki strona została dodana