BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zapytanie cenowe na transport żużla paleniskowego przeznaczonego do remontu dróg gminnych gruntowych na terenie gminy Czarnków w 2018 roku

                                                                                                   Czarnków, dnia 17 maja 2018 roku

IGROŚ. 271.2.2.2018 

Za dowodem doręczenia

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego o szacunkowej wartości
nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro

 

1. Zamawiający: Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, tel. 67 255 22 27.

2. Przedmiot zamówienia: transport żużla paleniskowego przeznaczonego do remontu dróg gminnych gruntowych na terenie gminy Czarnków w 2018 roku.

1) Usługa transportowa obejmuje odbiór żużla paleniskowego z SW-SOLAR Czarna Woda, ul. Przemysłowa 2, 64-700 Czarnków a następnie przewóz i rozładunek żużla na wskazanych przez Zamawiającego lub pracownika Urzędu Gminy Czarnków odcinkach dróg gminnych w następujących miejscowościach: Białężyn, Brzeźno, Bukowiec, Ciszkowo, Gajewo, Gębice, Gębiczyn, Góra nad Notecią, Grzępy, Huta, Jędrzejewo, Komorzewo, Kuźnica Czarnkowska, Marunowo, Mikołajewo, Paliszewo, Pianówka, Radolinek, Radosiew, Romanowo Dolne, Romanowo Górne, Sarbka, Sarbia, Śmieszkowo, Średnica, Walkowice, Zofiowo.

2) Transport żużla będzie odbywał się po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego.

Zamawiający według potrzeb każdorazowo uzgodni zapotrzebowanie na ilość żużla lub liczbę transportów żużla pisemnie lub telefonicznie z wyznaczoną przez Zleceniobiorcę osobę, informując o terminie odbioru żużla, o punkcie docelowym dostarczenia żużla oraz liczbie transportów.

3) Szacowana ilość materiału do przetransportowania to około 1500 ton. Ilość ta może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.

4) Do transportu żużla Wykonawca zobowiązany jest dysponować samochodami samowyładowczymi o ładowności 25 ton.

 

3. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018 roku.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy dysponują pojazdami umożliwiającymi realizację zadania oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

 

5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:

- pisemna oferta przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego;

- oświadczenie oferenta - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

- wykaz posiadanych środków transportowych - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;

- kserokopia dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia (potwierdzona za zgodność z oryginałem).

 

6. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im wagą procentową:

Przyjmuje się jedno kryterium oceny - cenę z wagą 100%.

 

7. Sposób obliczenia punktacji za spełnienie kryterium cenowego:

                                   Najniższa oferowana cena brutto

Liczba punktów = ------------------------------------------------  x  100 pkt  x  100 %

                                   Cena brutto oferty badanej

8. Sposób i termin składania ofert:

-  ofertę należy złożyć na druku dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego;

- ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pokój nr 4 (sekretariat) z dopiskiem na kopercie: „Zapytanie ofertowe - transport żużla paleniskowego przeznaczonego do remontu dróg gminnych gruntowych na terenie gminy Czarnków w 2018 roku", nie otwierać przed 30 maja 2018 roku, godz. 13:00".

 

9. Termin związania ofertą:

30 dni.

 

10. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:

Zamawiający dopuszcza porozumiewanie z zamawiającym osobiste, telefonicznie pod nr telefonu 67 255 58 24, 67 255 58 40 lub drogą elektroniczną e-mail: urzadatczarnkowgmina [dot] pl ()

 


Załączniki:

- druk oferty - załącznik nr 1;

- druk oświadczenia - załącznik nr 2;

- druk wykazu pojazdów- załącznik nr 3;

- wzór umowy - załącznik nr 4.

Data wytworzenia informacji: 18.05.2018 15:21:34
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 21.05.2018 15:26:29
Data publikacji informacji: od 18.05.2018 15:21:34
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
21.05.2018 15:26:29 Michał Iwanicki edycja strony
18.05.2018 15:21:34 Michał Iwanicki strona została dodana