BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony o wartości do 60000 EURO - Naprawa dróg gminnych

BGK-7040 – U - 10/2007                                                                 Czarnków, dn. 26.03.2007r.

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

(TABLICA OGŁOSZEŃ)

 

 

NAPRAWA GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH – PROFILOWANIE DRÓG RÓWNIARKĄ Z ZAGĘSZCZANIEM WALCEM

ORAZ REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Wójt Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3

Tel. ( 067 ) 255 – 22 – 27, fax ( 067 ) 255 –30 – 79

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 60.000 euro.

  1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.gminaczarnkow.pl

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie obejmuje:

a)      Zadanie nr 1: około 200.000 m2 równania dróg gminnych równiarką z zagęszczaniem walcem na terenie gminy Czarnków Zakres robót może ulec zmianie.

b)      Zadanie nr 2: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w miejscowościach: Huta, ul. Radomska, ul. Szkolna, ul. Pilska; Gębice, ul. Parkowa, ul. Szkolna; Kuźnica Czarnkowska, ul. Szkolna, ul. Myśliwska, ul. Krótka, ul. Kościelna; Brzeźno ul. Śmieszkowska, ul. Krótka, ul. Łąkowa, droga do Gębiczyna, droga w Białężynie, w Walkowicach oraz droga Zofiowo – Gajewo.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wyłącznie na zadanie nr 1 lub wyłącznie na zadanie nr 2.

  1. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia:

Orientacyjny termin wykonania: 23.04.2007r. – 30.06.2007r.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy:

a)         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c)         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)         nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.


 

       

Dla potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków, oferent powinien załączyć do oferty:

a)         oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22, ust. 1 i art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji,

b)         oświadczenie o akceptacji warunków umowy stanowiącej załącznik nr 3, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.

  1. Informacje na temat wadium:

Nie dotyczy.

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów:

a)                 w odniesieniu do zadania nr 1

-        oferowana cena                      85 %

-       termin wykonania                     15 %

b)                 w odniesieniu do zadania nr 2

-       oferowana cena                       100 %

Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.

W odniesieniu do zadania nr 1 cena będzie oceniana według następującej zależności:

Liczba punktów za cenę = (oferta najtańsza / oferta oceniana) x 100 punktów x 85 %

Termin wykonania będzie oceniany według następującej zależności:

Liczba punktów za termin wykonania = (najkrótszy termin wykonania-ilość dni /

termin wykonania oferty ocenianej-ilość dni) x 100 punktów x 15 %

W odniesieniu do zadania nr 2 oferowana cena oceniana będzie według następującej zależności:

Liczba punktów za cenę = (oferta najtańsza / oferta oceniana) x 100 punktów x 100 %

Liczba uzyskanych punktów przez ofertę, będzie sumą liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać nie później niż do dnia 12.04.2007r. do godziny 1100 w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 4.

Wszystkie oferty otrzymane po podanym wyżej terminie zostaną zwrócone oferentom w nie otwartych kopertach wewnętrznych.

  1. Termin związania ofertą:

Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia następnego po ostatecznym terminie składania ofert określonym w punkcie 10 ogłoszenia.

  1. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

  1. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Nie dotyczy.

  1. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Nie dotyczy.

  1. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest mgr inż. Krzysztof Madaj, tel. (067) 255-58-24.

 

           Specyfikacja wraz załącznikami do pobrania

 

     

Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 26.03.2007 12:33:47
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 26.03.2007 12:33:47
Data publikacji informacji: od 26.03.2007 12:33:47
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
26.03.2007 12:33:47 Michał Iwanicki strona została dodana