BGK-7040 – U - 10/2007 Czarnków, dn. 26.03.2007r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
(TABLICA OGŁOSZEŃ)
NAPRAWA GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH – PROFILOWANIE DRÓG RÓWNIARKĄ Z ZAGĘSZCZANIEM WALCEM
ORAZ REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
- Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
Tel. ( 067 ) 255 – 22 – 27, fax ( 067 ) 255 –30 – 79
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 60.000 euro.
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.gminaczarnkow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje:
a) Zadanie nr 1: około 200.000 m2 równania dróg gminnych równiarką z zagęszczaniem walcem na terenie gminy Czarnków Zakres robót może ulec zmianie.
b) Zadanie nr 2: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w miejscowościach: Huta, ul. Radomska, ul. Szkolna, ul. Pilska; Gębice, ul. Parkowa, ul. Szkolna; Kuźnica Czarnkowska, ul. Szkolna, ul. Myśliwska, ul. Krótka, ul. Kościelna; Brzeźno ul. Śmieszkowska, ul. Krótka, ul. Łąkowa, droga do Gębiczyna, droga w Białężynie, w Walkowicach oraz droga Zofiowo – Gajewo.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wyłącznie na zadanie nr 1 lub wyłącznie na zadanie nr 2.
- Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:
Orientacyjny termin wykonania: 23.04.2007r. – 30.06.2007r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
a) oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22, ust. 1 i art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji,
b) oświadczenie o akceptacji warunków umowy stanowiącej załącznik nr 3, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.
- Informacje na temat wadium:
Nie dotyczy.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów:
a) w odniesieniu do zadania nr 1
- oferowana cena 85 %
- termin wykonania 15 %
b) w odniesieniu do zadania nr 2
- oferowana cena 100 %
Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.
W odniesieniu do zadania nr 1 cena będzie oceniana według następującej zależności:
Liczba punktów za cenę = (oferta najtańsza / oferta oceniana) x 100 punktów x 85 %
Termin wykonania będzie oceniany według następującej zależności:
Liczba punktów za termin wykonania = (najkrótszy termin wykonania-ilość dni /
termin wykonania oferty ocenianej-ilość dni) x 100 punktów x 15 %
W odniesieniu do zadania nr 2 oferowana cena oceniana będzie według następującej zależności:
Liczba punktów za cenę = (oferta najtańsza / oferta oceniana) x 100 punktów x 100 %
Liczba uzyskanych punktów przez ofertę, będzie sumą liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać nie później niż do dnia 12.04.2007r. do godziny 1100 w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 4.
Wszystkie oferty otrzymane po podanym wyżej terminie zostaną zwrócone oferentom w nie otwartych kopertach wewnętrznych.
- Termin związania ofertą:
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia następnego po ostatecznym terminie składania ofert określonym w punkcie 10 ogłoszenia.
- Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
- Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy.
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy.
- Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest mgr inż. Krzysztof Madaj, tel. (067) 255-58-24.
Specyfikacja wraz załącznikami do pobrania