BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg na budowę drogi gminnej Gajewo - Jędrzejewo Pomorska Wola - Jędrzejewo w Gminie Czarnków, ETAP III

Czarnków: Budowa drogi gminnej Gajewo-Jędrzejewo Pomorska Wola-Jędrzejewo w gminie Czarnków, Etap III.

Numer ogłoszenia: 152888 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, fax 067 2553079.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Gajewo-Jędrzejewo Pomorska Wola-Jędrzejewo w gminie Czarnków, Etap III..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III etap budowy drogi długości 730 m, szerokość jezdni 3 m, mijanki. Konstrukcja: warstwa mrozoochronna-30 cm, podbudowa tłuczniowa-20 cm, nawierzchnia bitumiczna-8 cm.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. złożą ofertę w wymaganym terminie i zaakceptują istotne postanowienia umowy,
    2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie,
    5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a kierownik budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową dróg,
    6. wniosą w terminie wymagane wadium.
    Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oferty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
    Nie złożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
    Niemożność wykazania jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
    2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
    3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2006 roku, Nr 164, poz. ze zmianami) - podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo składania ofert.
    9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.
    Od wykonawców wymagana jest realizacja co najmniej jednego tożsamego zamówienia.
    10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że kierownik robót budowlanych, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiada wymagane uprawnienia, a więc: kserokopia uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
    11. Wykonawca wskaże w ofercie (na formularzu oferty) te części zamówienia, które zamierza się powierzyć podwykonawcom.
    12. Dowód wniesienia wadium.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy


IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków,
pokój nr 4-sekretariat
I piętro.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Specyfikacja

Druk oferty

Druk oświadczenia oferenta

Wzór umowy

Przedmiar robót

Druk kosztorysu ofertowego

Przekroje normalne drogi

 

Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 29.08.2007 13:09:16
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 29.08.2007 13:14:58
Data publikacji informacji: od 29.08.2007 13:09:16
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
29.08.2007 13:14:58 Michał Iwanicki edycja strony
29.08.2007 13:09:16 admin_vobacom strona została dodana