Czarnków: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej tłoczno-grawitacyjnej z
przyłączami dla wsi Romanowo Górne, Romanowo Dolne, Walkowice - etap I i etap
II
Numer ogłoszenia: 67651 - 2012; data zamieszczenia:
23.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35127 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej tłoczno-grawitacyjnej z przyłączami dla wsi Romanowo Górne, Romanowo Dolne, Walkowice - etap I i etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej tłoczno-grawitacyjnej z przyłączami dla wsi Romanowo Górne, Romanowo Dolne, Walkowice - etap I i etap II I etap budowy sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje zlewnie od PS1 do PS7 (od przepompowni PS1 do studni kanalizacyjnej S325.2): - budowa rurociągu grawitacyjnego PVC 200 mm - 8.030,0 m - budowa rurociągu grawitacyjnego PVC 160 mm - 2.540,0 m - budowa rurociągu tłocznego PE 110 mm - 1.794,61 m - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm - 1.452,0 m - budowa przyłączy PVC 160-200 mm - 1.444,25 m - montaż przepompowni ścieków - 7 szt. Realizacja I etapu budowy przez: DROGBUD Radosław Drozdowicz, Szczygłów101, 32-020 Wieliczka Okres realizacji: 05.03.2012 r. - 31.05.2013 r. II etap budowy sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje zlewnie od PS8 do PS10 (od studni S325.2 do studni S421.3): - budowa rurociągu grawitacyjnego PVC 200 mm - 2.910,0 m - budowa rurociągu grawitacyjnego PVC 160 mm - 476,0 m - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm - 1.215,0 m - budowa przyłączy PVC 160-200 mm - 821,0 m - montaż przepompowni ścieków - 3 szt. Realizacja II etapu budowy przez: EKO-BET Sp. z o.o., ul. 15 Sierpnia 2, 78-520 Złocieniec Okres realizacji: 05.03.2012 r. - 31.05.2013 r. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: o Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizowania z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, dokumentacją budowlano - wykonawczą oraz zasadami wiedzy technicznej. o Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. o Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekazanie go do użytkowania. o Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad robót budowlanych, o Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem kompletności i treści merytorycznej, o Udział we wprowadzeniu wykonawców na budowę i odbiorach, o Dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, kontrola dziennika budowy, o Sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych o Sprawdzanie czy wbudowane materiały posiadają odpowiednie atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów podczas odbioru końcowego robót, o Wizytowanie prowadzonych budów w częstotliwości gwarantującej prawidłową ich kontrolę, w tym bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu. W razie konieczności wizyty mają być potwierdzone wpisami do dziennika budowy, o Kontrola poprawności wykonania robót pod kątem zgodności z przekazaną dokumentacją projektową i umową zawartą na ich wykonanie, o Każdorazowe, niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich przerw i opóźnień w wykonywaniu prac, trwających powyżej 3 dni. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć-aglomeracja Brzeźno, objętego dofinansowaniem z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Kontrakt Andrzej Iwiński, ul. Żeleńskiego 20/4, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78104,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 29274,00
-
Oferta z najniższą ceną: 28290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119925,00
-
Waluta: PLN.