BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, fax 067 2553079.
 
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 

II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach w następujących branżach:
a) Branża budowlana
b) Branża elektryczna
c) Branża sanitarna + c.o.
d) Nadzór archeologiczny
Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje:
o Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizowania z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, dokumentacją budowlano - wykonawczą oraz zasadami wiedzy technicznej.
o Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
o Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekazanie go do użytkowania.
o Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad robót budowlanych,
o Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót,
Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem kompletności i treści merytorycznej,
o Udział we wprowadzeniu wykonawcy na budowę i odbiorach,
o Dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, kontrola dziennika budowy,
o Sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych
o Sprawdzanie czy wbudowane materiały posiadają odpowiednie atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów podczas odbioru końcowego robót,
o Wizytowanie prowadzonych budów w częstotliwości gwarantującej prawidłową ich kontrolę, w tym bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu. W razie konieczności wizyty mają być potwierdzone wpisami do dziennika budowy,
o Kontrola poprawności wykonania robót pod kątem zgodności z przekazaną dokumentacją projektową i umową zawartą na ich wykonanie,
o Każdorazowe, niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich przerw i opóźnień w wykonywaniu prac, trwających powyżej 3 dni.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy (oferenci), którzy spełnią poniższe warunki:
1) złożą w wyznaczonym terminie formularz oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji, na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji,
2) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) złożą w ofercie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 9. SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane aktualne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
4) Wykaz wykonanych usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obiektów o kubaturze min. 10000 m3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum jedna robota).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (np. referencje) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków,
pokój nr 10.
 
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
 
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków,
pokój nr 4 (sekretariat).
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt zgłoszony do dofinansowania ze środków WRPO.
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach - branża budowlana..
 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach - branża budowlana..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach - branża elektryczna.
 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach - branża elektryczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach - branża sanitarna+c.o..
 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach - branża sanitarna+c.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie nadzoru archeologicznego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach..
 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru archeologicznego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
Załączniki:
 
1. SIWZ
 
2. Druk oferty – Załącznik nr 1
 
3. Projekt budowlany + STWiOR + przedmiary - Załącznik nr2 (płyta CD)
 
4. Druk oświadczenia oferenta – załącznik nr 3
 
5. Druk doświadczenia zawodowego – załącznik nr 4
 
6. Projekt umowy z Wykonawcą – branża budowlana – Załącznik nr 5
 
7. Projekt umowy z Wykonawcą – branża elektryczna – Załącznik nr 6
 
8. Projekt umowy z Wykonawcą – branża sanitarna – Załącznik nr 7
 
9. Projekt umowy z Wykonawcą – nadzór archeologiczny – Załącznik nr 8
Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 19.08.2008 11:55:29
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 19.08.2008 12:23:48
Data publikacji informacji: od 19.08.2008 11:55:29
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
19.08.2008 12:23:48 Michał Iwanicki edycja strony
19.08.2008 11:55:29 admin_vobacom strona została dodana