BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Pełnienie nadzoru archeologicznego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, fax 067 2553079.
 
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 

II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru archeologicznego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach..
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru archeologicznego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.21.00-4.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy (oferenci), którzy spełnią poniższe warunki:
1) złożą w wyznaczonym terminie formularz oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji, na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji,
2) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) złożą w ofercie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 9. SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane aktualne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków
pokój nr 10.
 
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
 
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków
pokój nr 4 (sekretariat).
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt zgłoszony do dofinansowania z WRPO.
 
Załączniki:
 
1. SIWZ
 
2. Druk oferty – Załącznik nr 1
 
3. Projekt budowlany + STWiOR + przedmiary - Załącznik nr2 (płyta CD)
 
4. Druk oświadczenia oferenta – załącznik nr 3
 
5. Projekt umowy z Wykonawcą – nadzór archeologiczny – Załącznik nr 4
 
Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 27.08.2008 14:38:21
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 27.08.2008 14:43:05
Data publikacji informacji: od 27.08.2008 14:38:21
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
27.08.2008 14:43:05 Michał Iwanicki edycja strony
27.08.2008 14:38:21 admin_vobacom strona została dodana