BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na budowę gminnej drogi Gajewo - Jedrzejewo Pommorska Wola - Jędrzejewo w Gminie Czarnków, Etap V

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej drogi Gajewo - Jędrzejewo Pomorska Wola -Jędrzejewo w Gminie Czarnków, ETAP V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa gminnej drogi relacji Gajewo - Jędrzejewo Pomorska Wola - Jędrzejewo w Gminie Czarnków, ETAP V. Odcinek od km 0+000 do km 0+916. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem budowę odcinka drogi (ETAP V) o nawierzchni bitumicznej, długość odcinka 916 m, szerokość jezdni 3m, na odcinku 20 m od skrzyżowania z drogą wojewódzką szerokość 5m, odwodnienie powierzchniowe. Droga przebiega w terenie rozproszonej zabudowy zagrodowej, wzdłuż gruntów rolnych po obu stronach. Obecnie droga ma nawierzchnię gruntową. Budowa polegać będzie na wykonaniu: warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego grubości 15 cm, podbudowa o grubości 20cm z kruszywa łamanego oraz nawierzchnia bitumiczna grubości 4cm. Klasa drogi L, prędkość projektowa 40 km/h, kategoria ruchu KR 1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający nie dysponuje wersją elektroniczną projektu budowlanego, dlatego wykonawca może zwrócić się telefonicznie lub pisemnie o przesłanie kserokopii z projektu budowlanego drogi oraz szczegółowych specyfikacji technicznych. Przekroje normalne drogi przedstawione są w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Szczegółowe dane i informacje n/t drogi zawarte są w projekcie budowlanym i wykonawczym drogi, oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych, które są dostępne do wglądu w siedzibie zamawiającego, w Urzędzie Gminy Czarnków w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, I piętro, pokój nr 9.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. złożą ofertę w wymaganym terminie i zaakceptują istotne postanowienia umowy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a kierownik budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową dróg. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oferty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie złożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty. Niemożność wykazania jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia spowoduje odrzucenie oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) - podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo składania ofert. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Od wykonawców wymagana jest realizacja co najmniej jednego tożsamego zamówienia t.j. budowa odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 900 m..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pokój nr 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

1. SIWZ

2. Druk oferty

3. Oświadczenie oferenta

4. Wzór umowy

5. Przedmiar

6. Przekrój

7. Przekrój

8. Doświadczenie zawodowe

Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 27.07.2009 14:47:36
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 27.07.2009 14:47:36
Data publikacji informacji: od 27.07.2009 14:47:36
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
27.07.2009 14:47:36 admin_vobacom strona została dodana