BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Dyrektor Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Czarnkowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor  Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Czarnkowie

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór  na wolne stanowisko urzędnicze

GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO


1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Czarnkowie ul. Rybaki 3 ,64-700 Czarnków

2. Stanowisko pracy:
Główny Księgowy

3. Warunki pracy

-          wymiar czasu pracy : pełny etat,

-          rodzaj umowy : umowa o pracę  -zatrudnienie od dnia 15 czerwca 2015r./możliwe zatrudnienie wcześniej na umowę-zlecenia/

-          praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia  naboru na wolne stanowisko urzędnicze),

-          warunki wynagrodzenia : zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych - Dz.U.2014.1786 oraz zgodnie z Regulaminem Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Gminnym Zespole Obsługi Oświaty w Czarnkowie.

-          praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.

4. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1)      obywatelstwo polskie

2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)      niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne;

4)      spełnienie jednego z poniższych warunków:

a)      ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów  zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

b)      ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

c)      wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d)      posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,            

5)      posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;

 

5.      Wymagania dodatkowe

b)      znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;

c)      wiedza i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości (bardzo wskazane praca w programie RADIX -FKB+ oraz pożądana praca w programach :Finanse Optivum oraz Płace Optivum - firmy VULCAN);

d)      ogólna znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu gminy jako organu samorządu terytorialnego;

e)      umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;

f)        predyspozycje do pracy na stanowisku kierowniczym, organizowania pracy, współdziałania w grupie pracowniczej, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji ,

g)      posiadanie cech osobowości takich jak: odpowiedzialność, dokładność, odporność na stres, komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, sumienność, rzetelność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia.

6. Wskazanie zakresu zadań:

1)      przygotowywanie projektów budżetów GZOO i placówek oświatowych oraz harmonogramu wydatków;

2)      prowadzenie rachunkowości  GZOO i placówek oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;

3)      wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków GZOO, dekretowanie dokumentów księgowych;

4)      dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym GZOO i placówek oświatowych;

5)      dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych GZOO i  placówek oświatowych;

6)      współpraca z dyrektorami placówek oświatowych  przy przygotowywaniu projektów budżetów oraz harmonogramów wydatków;

7)      opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierowników jednostek;

8)      sporządzanie bilansów, rachunków strat i zysków, zmian w funduszu jednostek, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków GZOO i  placówek oświatowych;

9)      nadzorowanie  przestrzegania dyscypliny finansów publicznych;

10)  nadzorowanie nad prawidłowym przebiegiem przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia;

11)  prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku GZOO i placówek oświatowych;

12)  sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy ZFŚS, planów i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrola zgodność wydatków z regulaminem i przepisami prawa;

13)  należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych,

14)  prowadzenie nadzoru nad stosowaniem rzeczowego wykazu akt, przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej i płacowej;

15)  nadzorowanie  prawidłowego stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,

16)  prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowo-finansowych,

17)  sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych,

18)  sporządzanie sprawozdań statystycznych,

19)  nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,

20)  wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego .

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)      Kwestionariusz osobowy

2)      List motywacyjny - podpisany własnoręcznie

3)      Życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie

4)      Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje- poświadczona własnoręcznym podpisem przez kandydata

5)      Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.

6)      Oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe,

7)      Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym lub zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,

8)      Kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,  

9)      Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej

10)  Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182  ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014.1202)."

 

 

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO" osobiście  lub pocztą na adres Gminny Zespół Obsługi Oświaty,  w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pokój 12  w godz. 7.30 do 15.30 w nieprzekraczalnym terminie do dnia  06 maja 2015r. W przypadku nadsyłania dokumentów pocztą decyduje data  wpływu do Zespołu. Dokumenty, które wpłyną do Zespołu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 

Kandydaci spełniający wymagania formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

W przypadku zatrudnienia, kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:

-      oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń.

-      zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,

-      zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym  z adnotacją możliwości pracy z komputerem,

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Gminnym Zespole Obsługi Oświaty w Czarnkowie  pod nr tel.  67-2530287.

9.Informacje dodatkowe:

Informacja wynikająca z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia tj. w miesiącu marcu 2015r.-wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Zespole Obsługi Oświaty w Czarnkowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych , wynosi mniej niż 6 %.

 

 

Czarnków, dnia  22.04.2015r.

 

Data wytworzenia informacji: 22.04.2015 08:00:21
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 22.04.2015 08:00:21
Data publikacji informacji: od 22.04.2015 08:00:21
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
22.04.2015 08:00:21 Michał Iwanicki strona została dodana