Związek Międzygminny „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi” informuje, iż do wszystkich właścicieli nieruchomości, którzy złożyli deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysyłane są pisma zawierające informacje o indywidualnym numerze konta bankowego, na który należy wpłacać zadeklarowane kwoty. Pierwszą opłatę (za miesiąc lipiec) należy uiścić do 15 sierpnia br., a kolejne do 15. dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu, którego obowiązek ponoszenia opłaty dotyczy.
W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, na obsługę bankową budżetu Związku Międzygminnego, została wybrana oferta Banku Handlowego w Warszawie S.A. Wpłat można dokonywać za pomocą bankowości elektronicznej lub bezpośrednio w dowolnych placówkach bankowych, w tym na preferencyjnych warunkach (opłata 2,60 zł), w punktach kasowych Poczty Polskiej. Związek nie będzie przyjmował wpłat gotówkowych w swojej siedzibie.
Łącznie z informacją o indywidualnym rachunku bankowym właściciele nieruchomości otrzymają harmonogram wywozu odpadów na terenie swojej gminy. Uwzględnia on odbiór odpadów zmieszanych, selektywnych, biodegradowalnych, wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Harmonogramy można znaleźć również na stronie Związku www.prgok.pl.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela Biuro Obsługi Klienta, dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.