BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Odpowiedź na zapytania do przetargu nieograniczonego na zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.600.000zł.

Czarnków dn. 03.11.2010r.

 

Odpowiedź na zapytania

Dotyczy przetargu nieograniczonego na zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.600.000zł.

W odpowiedzi na złożone zapytania z dnia 03 listopada 2010r. zamawiający informuje:

 

Pyt. 1. Prośba o przekazanie zaświadczenia nadania numeru Regon i NIP.

 Zamawiający informuje iż ww. zaświadczenia zostały zamieszczone na stronie internetowej Gminy Czarnków;

 Dokumenty do przetargów

 

Pyt. 2. Prośba o przekazanie wyboru Wójta i powołania Skarbnika.

 Zamawiający  informuje iż ww. dokumenty zostały zamieszczone na stronie internetowej Gminy Czarnków;

Dokumenty do przetargów

 

Pyt. 3. Prośba o przekazanie statutu.

Zamawiający informuje: statut dostępny jest na stronie internetowej Gminy Czarnków.

 Statut Gminy Czarnków

 

Pyt. 4. Prośba o przekazanie aktualnego zaświadczenia z ZUS i US o nie zaleganiu.

Zamawiający nie posiada w chwili obecnej aktualnego zaświadczenia z ZUS i US. Oświadczamy, że  w chwili obecnej nie zalegamy z żadnymi płatnościami z tytułu opłacenia podatków  oraz składek  na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. Aktualne zaświadczenia przekazane zostaną najkorzystniejszemu Bankowi, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie.

 

Pyt. 5. Prośba o przekazanie wykazu instytucji  powiązanych kapitałowo i organizacyjnie  z  JST .

Zamawiający informuje iż brak jest instytucji powiązanych kapitałowo.

Jednostki organizacyjne Gminy Czarnków:

Urząd Gminy Czarnków:  Regon 000532984, NIP 763-10-02-845

Gminny Zespół Obsługi Oświaty: Regon 301486828, NIP 763-210-99-82

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Regon 004612071, NIP 763-18-83-461

Gminny Zakład Usług Wodnych i Melioracyjnych: Regon: 570501700, NIP 763-000-61-66

Instytucja Kultury: Regon 572051046-00019, NIP 763-19-27-075

 

Pyt. 6. Prośba o wykaz instytucji, w których JST korzysta z kredytów i/lub pożyczek, wykupu wierzytelności, obligacji.

Wykaz instytucji w których JST korzysta z kredytów i/lub pożyczek – załącznik tabelaryczny-prognoza.

Wykaz instytucji: kredyty: Bank Spółdzielczy Czarnków, pożyczki: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

W odpowiedzi dot. wykupu wierzytelności i obligacji Zamawiający informuje: do dnia dzisiejszego nie dokonano wykupu wierzytelności, oraz nie emitowano obligacji.

 

Pyt. 7.  Prośba o podanie informacji  dotyczących udzielonych  poręczeń.

Zamawiający oświadcza iż nie udzielił poręczeń.

 

Pyt.8.  Prośba o informację dotyczącą wyemitowanych obligacji oraz wykupu wierzytelności.

Zamawiający informuje: do dnia dzisiejszego nie dokonano wykupu wierzytelności, oraz   nie emitowano obligacji.

 

Pyt. 9 Prośba o ostatnią zmianę  do uchwały budżetowej na 2010 rok wraz załącznikami oraz prognoza łącznej kwoty długu JST.

Zamawiający informuje iż przedmiotowe dokumenty zostały  zamieszczone na stronie internetowej Gminy Czarnków.

 Uchwała budżetowa wraz ze zmianami na rok 2010

 Prognoza spłaty długu w latach 2010-2014

 

Pyt. 10. Prośba o sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2008 rok.

Zamawiający informuje iż ww. sprawozdanie znajduje się na stronie internetowej Gminy Czarnków.

 Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 rok

 

Pyt. 11. Prośba o opinię RIO o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu.

Zamawiający oczekuje na dokument – informacja zawarta w rozdziale 16 SWIZ pkt. 10 tiret 4. Niezwłocznie po otrzymaniu zostanie opublikowany na stronie internetowej Gminy Czarnków.

 

Pyt. 12. Prośba o aktualną prognozę długu na podstawie której RIO wydała opinię pozytywną  o możliwości spłaty długu.

Zamawiający informuje iż prognoza kwoty długu została zamieszczona na stronie internetowej Gminy Czarnków.

 

Pyt. 13. Prośba o sprawozdania: Rb–28S: 31.12.2008r., 31.12.2009r., 30.09.2010r, Rb-27S: 31.12.2008r, 31.12.2009r, 30.09.2010r. Rb-PDP: 31.12.2008r,

Zamawiający informuje  iż ww. sprawozdania zostały zamieszczone na stronie internetowej Gminy Czarnków.

Sprawozdania Rb-28S, Rb-27S, Rb-PDP za lata 2008-2010

 

Pyt. 14. Prośba o wypełnienie tabelki (dane o dochodach i wydatkach) na dzień 31.12.2008r., 31.12.2009r.. oraz prognozy na 31.12.2010r.

Zamawiający informuje iż  zgodnie z rozdziałem 16 SWIZ pkt.6.  zamawiający nie będzie opracowywał żadnych analiz, opracowań itp. w trakcie prowadzonego postępowania , oraz w okresie   trwania umowy. Wszystkie informacje finansowe jednostki  zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyjaśnienia do SWIZ

Wyjaśnienia do SWIZ z dnia 03 listopada 2010r.

 

Wyjaśnienie do zapytania Nr 1:

Pyt.1. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu  bądź transzy kredytu ( w przypadku wykorzystania kredytu w transzach) w ciągu 30 dni od jego uruchomienia poprzez udokumentowanie właściwymi fakturami, zestawieniami wydatków itp.

Nie. Kredyt długoterminowy zostaje zaciągnięty zgodnie z postanowieniami uchwały na finansowanie planowanego deficytu budżetu, oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.  Ponadto kredyt zostanie zaciągnięty jednorazowo.

 

Pyt.2.  Proszę o potwierdzenie, że uruchomienie kredytu będzie następowało na podstawie złożonego wniosku o wypłatę środków z kredytu?

Uruchomienie kredytu nastąpi  jednorazowo na podstawie złożonej dyspozycji uruchomienia kredytu.

 

Pyt. 3. Proszę o potwierdzenie, że zarówno dla jednakowego wyliczenia ceny oferty, jak i w umowie kredytowej będzie obowiązywał kalendarz 365/366? 

Zamawiający informuje iż obowiązywać będzie kalendarz 365 dni.

 

Pyt. 4. Czy zamawiający wyraża zgodę, aby weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową stanowiący zabezpieczenie kredytu był podpisany przez Wójta z kontrasygnatą Skarbnika?

Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pyt. 5. Prosimy o zmianę pkt.16.5a zamiast zapisu: „płatności rat kapitałowych będą realizowane  zgodnie z prognozowanym harmonogramem spłat stanowiącym integralną część umowy, odsetki płatne w tych samych okresach co rata kapitałowa – na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez bank” proponujemy następujący zapis: „płatności rat kapitałowych będą realizowane zgodnie z prognozowanym harmonogramem spłat stanowiącym integralną część umowy, odsetki płatne w tych samych okresach co rata kapitałowa – na podstawie pisma wystawionego przez bank”?

Zamawiający informuje iż brak jest możliwości zmiany ww. zapisu, z uwagi na to iż pismo  w przeciwieństwie do noty obciążeniowej nie stanowi dokumentu księgowego.

 

Pyt. 6. Ze względu na krótki termin do złożenia oferty zwracamy się z prośbą o zmianę składania ofert z 09.11.2010r. na 15.11.2010r?

Zamawiający informuje iż brak jest takiej możliwości.

Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 03.11.2010 18:32:15
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 25.11.2010 16:14:47
Data publikacji informacji: od 03.11.2010 18:32:15
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
25.11.2010 16:14:47 Michał Iwanicki edycja strony
03.11.2010 18:32:15 Michał Iwanicki strona została dodana