BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o konkursie na kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora wraz z funkcją opiekuna Żłobka „Leśna Przygoda” w Gajewie

Załącznik nr 1

do Zarządzenia Nr 316/2021

Wójta Gminy Czarnków

z dnia 12 stycznia 2021

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

na kierownicze stanowisko urzędnicze

Dyrektora wraz z funkcją opiekuna Żłobka „Leśna Przygoda” w Gajewie

 

Wymiar czasu pracy

1 etat, w tym:

1/8 etatu realizacja zadań dyrektora,

7/8 etatu realizacja obowiązków opiekuna.

 

Planowane zatrudnienie

Od 1.02.2021 r.- umowa na czas określony do 31.01.2023 r., tj. na czas trwania projektu pt. „Żłobek Leśna Przygoda w Gminie Czarnków” nr RPWP.06.04.01-30-0085/19 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Wykształcenie niezbędne

Wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi albo wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi.

 

Wymagania niezbędne

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieobjęcie zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych
    z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1440 ze zm.),
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  7. brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz brak zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej,
  8. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  9. niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  10. kwalifikacje wynikające z art. 16 ustawy z dnia 4.02.2011 r.
    o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 326),
  11. znajomość przepisów ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów bhp i p.poż. w zakresie dotyczącym funkcjonowania żłobka.

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe z zarządzania,
  2. kurs pierwszej pomocy,
  3. umiejętności interpersonalne: bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie, zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, wysoka motywacja do pracy, umiejętność podejmowania decyzji oraz ich racjonalnego uzasadnienia, odpowiedzialność, odporność na stres, systematyczność, konsekwencja w działaniu, otwartość na stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych;

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

  1. kierowanie działalnością żłobka, reprezentowanie go na zewnątrz oraz realizacja  zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz statutu żłobka,
  2. realizacja zadań w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,
  3. pełnienie obowiązków opiekuna w żłobku,
  4. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno – wychowawczej,
  5. prowadzenie procesu rekrutacji do żłobka i związanej z tym dokumentacji,
  6. zawieranie umów z rodzicami – prawnymi opiekunami,
  7. ustalanie i zatwierdzanie planów działalności jednostki,
  8. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników żłobka, w tym czynności związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
  9. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych i zarządzanie mieniem jednostki,
  10. organizacja skutecznego systemu wewnętrznej kontroli finansowej oraz kontroli zarządczej.

Warunki pracy

  1. wymiar czasu pracy – 1 etat, w tym:

1/8 – dyrektor żłobka,

7/8 – opiekun w żłobku,

  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę od 1.02.2021 - 31.01.2023
  2. miejsce pracy: Żłobek „Leśna Przygoda”, Gajewo 35, 64-713 Jędrzejewo,
  3. praca wykonywana na przemian w pozycji stojącej i siedzącej, wymagająca przemieszczania się zarówno w budynku, jak i na terenie gminy,
  4. pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy,
  5. wynagrodzenie ustalone w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcja funkcjonowania żłobka,
  2. życiorys z opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o stażu pracy,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem,
  6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
  9. oświadczenie kandydata dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego lub braku tego obowiązku,
  10. oświadczenie o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  11. oświadczenie kandydata, że nie są znane okoliczności mogące mieć wpływ na jego nieposzlakowaną opinię,
  12. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  13. oświadczenie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  14. poświadczone za zgodność z oryginałem kandydata kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach (certyfikaty, referencje, świadectwa ukończonych kursów),
  15. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją – może być zawarte
    w uzasadnieniu przystąpienia do konkursu:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w uzasadnieniu przystąpienia do konkursu oraz załączonych do niego dokumentach, w celu realizacji procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie oraz, że podanie danych było dobrowolne.”

Termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w terminie do 22 stycznia 2021 r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Czarnkowie,  ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków do godz. 1500 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na dyrektora Żłobka „Leśna Przygoda” w Gajewie” z podaniem imienia i nazwiska, adresu zwrotnego i nr telefonu.

W przypadku oferty złożonej drogą pocztową decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy w Czarnkowie.

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku „Leśna Przygoda” w Gajewie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł – nie dotyczy.

 

Wszystkie oświadczenia i dokumenty muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Czarnkowie.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067-253 02 87.

Klauzula informacyjna - dane osobowe

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków z siedzibą: ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków.

2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni;

Joanna Mrowicka, Kancelaria Ochrony Danych Osobowych Smart & Standards   tel. 602 241 239.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana pisemnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze;

4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami  powszechnie obowiązującego prawa;


  5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec  przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody  w dowolnym momencie, powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody;

 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu  nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu  rekrutacji na ww. stanowisko.

Zarządzenie Nr 316/2021

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 13.01.2021 21:09:22
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 13.01.2021 21:21:36
Data publikacji informacji: od 13.01.2021 21:09:23
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
13.01.2021 21:09:22 Michał Iwanicki strona została dodana