OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
stanowisko do spraw modernizacji i remontów
w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Wymiar czasu pracy |
Pełen etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 10 sierpnia 2019 r., pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
Preferowane wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne o profilu budowlanym, |
Wymagania niezbędne |
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne o profilu budowlanym, 6) kandydat ze stażem pracy w budownictwie lub administracji związanej z budownictwem lub absolwent wyższej uczelni technicznej lub szkoły średniej o profilu budowlanym, 7) prawo jazdy kat. B oraz własny samochód, 8) znajomość regulacji prawnych prawa budowlanego z przepisami wykonawczymi, 9) znajomość wybranych zagadnień z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych niezbędnych do prowadzenia spraw na stanowisku pracy, |
Wymagania dodatkowe |
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń 2) umiejętność obsługi pakietów biurowych MS Office i programu do kosztorysowania robót budowlanych, 3) umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania protokołów, notatek, adnotacji urzędowych, 4) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, 5) umiejętność analitycznego myślenia, 6) umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole, 7) otwartość na współpracę, 8) umiejętność pracy pod presją czasu, 9) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 10) bardzo dobra organizacja pracy, 11) dokładność, rzetelność i staranność w prowadzeniu dokumentacji urzędowej, 12) kreatywność, samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania, 13) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, 14) wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność) |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Do zadań pracownika do spraw modernizacji i remontów należą w szczególności: 1) Prowadzenie remontów, modernizacji, przebudowy i utrzymania obiektów komunalnych, z wyłączeniem szkół i przedszkoli, takich jak: wszelkie budynki komunalne, lokale mieszkalne, lokale użytkowe, budynki gospodarcze, obiekty służby zdrowia, obiekty ochotniczych straży pożarnych, sale wiejskie, świetlice środowiskowe, obiekty sportowe, domy przedpogrzebowe, obiekty małej architektury, place zabaw, otwarte strefy aktywności, siłownie zewnętrzne, boiska sportowe, bezodpływowe zbiorniki na ścieki, przydomowe oczyszczalnie ścieków itp. wyposażenie boisk w urządzenia sportowe, inne obiekty budowlane, itp. 2) Organizowanie przeglądów stanu technicznego urządzeń grzewczych, pieców kaflowych, pieców centralnego ogrzewania, pieców ogrzewania etażowego, kuchenek elektrycznych i kuchenek gazowych, klimatyzatorów itp. 3) Przeglądy techniczne instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, klatkach schodowych i w pozostałych gminnych obiektach użyteczności publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem dostosowania instalacji do mocy zainstalowanych urządzeń. 4) Analiza potrzeb wraz przygotowaniem planów remontów lub wymiany instalacji elektrycznych w budynkach gminnych oraz realizacja tych zadań. 5) Przygotowywanie i organizacja okresowych przeglądów instalacji elektrycznych z udziałem specjalistów posiadających odpowiednie uprawnienia. 6) Prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami kominiarskimi w budynkach gminnych oraz wspólnot mieszkaniowych. 7) Przeglądy i remonty urządzeń i instalacji grzewczych oraz kanałów spalinowych, dymowych i wentylacyjnych. 8) Prowadzenie ewidencji ilościowej kanałów spalinowych, dymowych i wentylacyjnych podlegających czyszczeniu i przeglądom kominiarskim. 9) Przygotowywanie procedury udzielenia zamówienia publicznego na obsługę kominiarską w gminnych budynkach. 10) Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem robót budowlanych w odniesieniu do powierzonych zadań, w tym projektów realizowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej. 11) Rozliczanie robót remontowo – budowlanych z uwzględnieniem funduszy sołeckich. 12) Przygotowywanie umów cywilno- prawnych na partycypację w kosztach realizacji przedsięwzięć remontowo - budowlanych. 13) Przygotowywanie i prowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla prowadzonych zadań, opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert itp. 14) Współpraca i współdziałanie z komisją przetargową w zakresie prowadzonych spraw. 15) Przygotowywanie umów cywilno – prawnych określających wzajemne zobowiązania i świadczenia pomiędzy wykonawcą, a zamawiającym dla realizowanych przedsięwzięć. 16) Organizowanie nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacjami i remontami w ramach posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 17) Sprawdzanie kosztorysów i rachunków oraz rozliczanie remontów pod względem jakości i ilości wykonanych robót, ilości zużytych materiałów, właściwie stosowanych norm cenowych za wykonane roboty budowlane, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i cenami. 18) Środki trwałe i pozostałe środki trwałe, z wyłączeniem dróg - przyjęcie środka trwałego, przekazanie środka trwałego, likwidacja środka trwałego oraz przekazywanie dokumentów do ewidencji środków trwałych. 19) Dokonywanie raz w roku z udziałem przedstawicieli Samorządów Mieszkańców Wsi i najemców przeglądów budynków i budowli w celu ustalenia ich stanu technicznego, potrzeb modernizacyjnych i remontowych. 20) Przygotowywanie we współpracy z innymi organami, instytucjami i jednostkami materiałów w zakresie planowania zadań remontowych oraz sporządzanie planów w tym zakresie. 21) Zlecanie okresowych ocen stanu technicznego obiektów budowlanych specjalistom posiadającym wymagane uprawnienia. 22) okresowe przeglądy placów zabaw, boisk sportowych, otwartych stref aktywności, siłowni zewnętrznych itp. 23) Zakładanie ksiąg obiektów budowlanych. 24) Udział w komisyjnym odbiorze i przekazywaniu lokali mieszkalnych i użytkowych najemcom. 25) Prowadzenie rejestru wszystkich umów lub faktur do sprawozdawczości z zakresu prawa zamówień publicznych oraz udostępniania informacji publicznej.
Uprawnienia 1) Uprawnia się inspektora do spraw modernizacji i remontów do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych objętych zakresem czynności w ramach posiadanych uprawnień zawodowych. 2) Uprawnia się inspektora do spraw modernizacji i remontów do dokonywania wpisów w księgach obiektów budowlanych.
Inne obowiązki 1) Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi i ich stosowanie w zakresie prowadzonych spraw. 2) Dbałość o wykonywanie zadań publicznych z uwzględnieniem interesów państwa, gminy oraz indywidualnych interesów obywateli oraz o środki publiczne z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Ochrona danych osobowych w zakresie spraw powierzonych zakresem czynności. 4) Realizacja zadań obrony cywilnej w zakresie prowadzonych spraw. 5) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. 6) Współpraca w zamieszczaniu informacji w zakresie prowadzonych zadań, podlegających publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej. |
Warunki pracy na stanowisku |
1) wymiar czasu pracy - 1 etat, 2) praca w godzinach 730 - 1530 , 3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie, 4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca, 6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim. |
Wymagane dokumenty |
1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z przepisami kodeksu pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 6) oświadczenie kandydata o: - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - korzystaniu z pełni praw publicznych, - braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanym obywatelstwie. 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, 8) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach |
Termin składania ofert: |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw modernizacji i remontów” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 23.07.2019 roku.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane. |
Informacje dodatkowe |
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. Kserokopie dokumentów pracy należy potwierdzić za zgodność
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków. Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach zostaną odesłane pocztą. O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia,
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych 1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3. 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków, 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa, 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych, 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-0281, 67-253-0292 i 67-253-0284. |
Czarnków, dnia 9 lipca 2019 roku