OGŁOSZENIE
o naborze na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego
Wójt Gminy Czarnków ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego
Wymiar czasu pracy |
1 etat (umowa na zastępstwo) |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 1 czerwca 2021 r. |
Wykształcenie
|
- średnie (o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku) lub - wyższe (o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku) |
Wymagania Niezbędne |
1. Obywatelstwo polskie, 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. Nieposzlakowana opinia, 5. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office, 6. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek, 7. Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, 8. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, 9. Prawo jazdy kat. B.
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, innej administracji publicznej, 2. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa, 3. Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy, jej Przewodniczącego i stałych komisji, 2. Organizacyjne przygotowywanie posiedzeń Rady Gminy, 3. Opracowywanie materiałów z obrad, uchwał, postanowień, interpelacji, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich wg kompetencji i czuwanie nad ich realizacją, 4. Zapewnianie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje Rady i posiedzenia komisji, 5. Sprawdzanie pod względem wizualnym i redakcyjnym przygotowane projekty uchwał, 6. Nadzór nad realizacją przedsięwzięć w ramach funduszu sołeckiego, 7. Monitorowanie rocznych sprawozdań sołtysów z realizacji poszczególnych zadań, 8. Sporządzanie informacji z wykorzystywaniem środków finansowych z funduszu sołeckiego, 9. Czuwanie nad zabezpieczeniem praw sołtysów, prowadzenie ewidencji sołtysów oraz członków rad sołeckich, 10. Prowadzenie ewidencji wniosków zgłaszanych na zebraniach wiejskich i posiedzeniach rad sołeckich oraz terminowe przekazywanie do załatwienia wg merytorycznej przynależności.
|
Warunki pracy na stanowisku
|
1. Wymiar czasu pracy – 1 etat (umowa na zastępstwo) 2. Praca w godzinach 730 – 1530 , 3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie, 4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków. 5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca. 6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim. |
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny, 2. Życiorys (CV), 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 5. Dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe, 6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, 9. Dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego – dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i własnoręcznie podpisać.
|
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na zastępstwo na wolne stanowisko urzędnicze” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 24 maja 2021 roku.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do tut. Urzędu).
|
Informacje dodatkowe |
Wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%. Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne. Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że: 1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3. 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków, 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa, 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych, 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody, 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 255 22 27. |
Czarnków, 12 maja 2021 r.
Wójt Gminy Czarnków
Bolesław Chwarścianek