BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego

OGŁOSZENIE

o naborze na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze

Podinspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat (umowa na zastępstwo)

Planowane zatrudnienie

od dnia 1 czerwca 2021 r.

Wykształcenie

 

- średnie (o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku) lub

- wyższe (o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku)

Wymagania

Niezbędne

1. Obywatelstwo polskie,

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. Nieposzlakowana opinia,

5. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office,

6. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

7. Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań,

8. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,

9. Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania

Dodatkowe

1. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, innej administracji publicznej,

2. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa,

3. Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy, jej Przewodniczącego i stałych komisji,

2. Organizacyjne przygotowywanie posiedzeń Rady Gminy,

3. Opracowywanie materiałów z obrad, uchwał, postanowień, interpelacji, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich wg kompetencji i czuwanie nad ich realizacją,

4. Zapewnianie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje Rady i posiedzenia komisji,

5. Sprawdzanie pod względem wizualnym i redakcyjnym przygotowane projekty uchwał,

6. Nadzór nad realizacją przedsięwzięć w ramach funduszu sołeckiego,

7. Monitorowanie rocznych sprawozdań sołtysów z realizacji poszczególnych zadań,

8. Sporządzanie informacji z wykorzystywaniem środków finansowych z funduszu sołeckiego,

9. Czuwanie nad zabezpieczeniem praw sołtysów, prowadzenie ewidencji sołtysów oraz członków rad sołeckich,

10. Prowadzenie ewidencji wniosków zgłaszanych na zebraniach wiejskich i posiedzeniach rad sołeckich oraz terminowe przekazywanie do załatwienia wg  merytorycznej przynależności.

 

Warunki pracy na stanowisku

 

 

1. Wymiar czasu pracy – 1 etat (umowa na zastępstwo)

2. Praca w godzinach  730 – 1530 ,

3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.

5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.

6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny,

2. Życiorys (CV),

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5. Dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe,

6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego,

9. Dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego – dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.

 

Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i własnoręcznie podpisać.

 

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na zastępstwo na wolne stanowisko urzędnicze” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3,

w terminie do dnia 24 maja 2021 roku.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do tut. Urzędu).

 

Informacje dodatkowe

Wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.

2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków,

4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,

5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych,

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym  momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,

7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 255 22 27.

 

   Czarnków, 12 maja 2021 r.

 

                                                                                                           Wójt Gminy Czarnków

                                                                                                           Bolesław Chwarścianek

 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 12.05.2021 14:41:16
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 12.05.2021 14:44:27
Data publikacji informacji: od 12.05.2021 14:41:16
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
12.05.2021 14:41:16 Michał Iwanicki strona została dodana