OGŁOSZENIE O PRACY NA ZASTĘPSTWO
na stanowisko urzędnicze
do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej
w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
Wymiar czasu pracy |
Pełen etat |
Planowane zatrudnienie |
Umowa na zastępstwo, na czas określony od 1 stycznia 2022 roku do 31 maja 2022 roku |
Wykształcenie
|
- wyksztalcenie co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce - preferowane wykształcenie wyższe związane z budownictwem lub inżynierią środowiska, prawo, administracja, kierunki ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna lub inne pokrewne |
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy |
Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia następujące warunki: 1) jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 5) ma wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce lub wykształcenie średnie, 6) posiada prawo jazdy kat. B oraz własny samochód. |
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy |
Mile widziane: 1) doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, preferowany pracownik ze stażem pracy w administracji samorządowej, innej administracji publicznej, w przedsiębiorstwie na stanowisku związanym z budownictwem, lub z doświadczeniem w wykonywaniu działalności gospodarczej, lub absolwent wyższej uczelni, 2) znajomość regulacji prawnych z ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, w szczególności w odniesieniu do procedur związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych, 3) wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność), 4) umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania protokołów, notatek, adnotacji urzędowych, 5) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, 6) otwartość na współpracę i podejmowanie nowych wyzwań, 7) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Do zadań na stanowisku do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej należą w szczególności: 1) Przygotowanie, realizacja i odbiór inwestycji komunalnych. 2) Sprawdzanie rachunków i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia drogowego. 3) Zaopatrzenie w opał budynków gminnych. 4) Nadzór nad palaczami w kotłowniach centralnego ogrzewania w budynkach gminnych. |
Warunki pracy na stanowisku |
1) wymiar czasu pracy - 1 etat, 2) praca w godzinach 730 - 1530 , 3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie, 4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków, 5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca, 6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim. |
Wymagane dokumenty |
1) list motywacyjny 2) życiorys - CV W/w dokumenty powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. |
Termin składania ofert: |
Wymagane dokumenty w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Praca na zastępstwo na stanowisku urzędniczym do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 17 grudnia 2021 roku. |
Informacje dodatkowe |
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3. 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków, 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa, 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych, 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody, 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-81 i 67-253-0294. |
Czarnków,7 grudnia 2021 roku
Z up. Wójta Gminy
mgr Mariusz Grzegorek
Sekretarz Gminy