Ogłoszenie nr 500170724-N-2018
z dnia 19-07-2018 r.
Gmina Czarnków: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Śmieszkowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570356-N-2018
Numer ogłoszenia: 570356-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000,
ul. ul. Rybaki
3,
64700
Czarnków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 552 227, e-mail
urzad
czarnkowgmina [dot] pl, faks
672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkwogmina.pl

Adres strony internetowej (url): www.czarnkwogmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Śmieszkowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IGROŚ.271.1.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki
pieszo-rowerowej w miejscowości Śmieszkowo. Zakres robót obejmuje: 1)
budowę ścieżki pieszo-rowerowej ze zjazdami na odcinku długości 805,67
m, szerokość ścieżki 2,00 m i 3,00 m, a) odcinek wzdłuż ulicy
Czarnkowskiej, oznaczony w projekcie budowlanym symbolem G1, długość
odcinka od km 0+000,00 do km 0+193,47, szerokość ścieżki 2,00 m, b)
odcinek wzdłuż ulicy Wiejskiej oznaczony w projekcie budowlanym symbolem
G, długość odcinka od km 0+000,00 do km 0+612,20, szerokość ścieżki
3,00 m, 2) nawierzchnia: kostka betonowa bezfazowa, grubość 8 cm, kolor
szary, 3) podbudowa: warstwa odcinająca grubości 10 cm z gruntu G1,
podbudowa grubości 10 cm z kruszywa łamanego kamiennego (skała twarda),
stabilizowanego mechanicznie (0-31,5mm), podsypka cementowa – piaskowa o
grubości warstwy 3,00 cm, 4) obrzeża betonowe 8 x 30 cm ułożone na
ławie betonowej z betonu C 12/15, 5) wycinka trzech drzew (pozyskane
drewno stanowi własność Zamawiającego). Szczegółową ilość i zakres robót
do wykonania określono w projekcie budowlanym oraz specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga udzielenia co
najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowalne. Zakres
zamówienia publicznego obejmuje również: 1) organizację i zabezpieczenie
terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych
zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną, tymczasową i
stałą organizację ruchu, zajęcie pasa drogowego itp., 2) przed
rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za
jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych
zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada
Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3)
pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i inwentaryzacja
powykonawcza), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją
techniczną opracowaną przez Rewital Projekt ul. Wieleńska 29/8 58-400
Oleśnica, 5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót z
Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z Zamawiającym, 6)
wykonanie potwierdzonych protokołem, badań gruntu rodzimego, warstwy
odsączającej i podbudowy, 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego
zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych
do wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów
obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem,
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. Szczegółowy
zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1)
projekt budowlany w branży drogowej – załącznik nr 7 do SIWZ, Uwaga!
projekt budowlany odcinka G dotyczący ścieżki na ulicy Czarnkowskiej
obejmuje również odcinek w granicach administracyjnych miasta Czarnkowa.
Przedmiotem niniejszego przetargu jest wyłącznie odcinek zawierający
się w granicach administracyjnych gminy wiejskiej Czarnków zgodny z
przyjętym na rysunku kilometrażem km 0+000,00 do km 0+193,47, 2) projekt
wykonawczy – załącznik nr 8 do SIWZ, 3) projekt czasowej organizacji
ruchu – załącznik nr 9 do SIWZ, 4) projekt stałej organizacji ruchu –
załącznik nr 10 do SIWZ, 5) przedmiary robót – załącznik nr 11 do SIWZ,
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) –
załącznik nr 12 do SIWZ, 7) wzór umowy – załącznik nr 13 do SIWZ, 8)
specyfikacja istotnych warunków zamówienia - SIWZ. UWAGA: 1. Wszystkie
nazwy własne materiałów użyte w projekcie budowlano – wykonawczym,
przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru
robót (STWiOR) należy traktować jako propozycję Zamawiającego, służącą
określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający
dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających wymogi
techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie
gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie za przedmiot
zamówienia jest wynagrodzeniem RYCZAŁTOWYM. W celu prawidłowego
sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji
lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do
ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w
trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca uzgodni projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniając
przyjęte w harmonogramie rzeczowo – finansowym terminy wykonywanych
robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233200-1,
45233222-1,
45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
489825.07
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w Śmieszkowie
Email wykonawcy: rzsw-smieszkowo ![]() Adres pocztowy: Wodna 5 B Kod pocztowy: 64-700 Miejscowość: Śmieszkowo Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
639889.19
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 639889.19 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 639889.19 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.