BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Śmieszkowo

Ogłoszenie nr 500170724-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.
Gmina Czarnków: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Śmieszkowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570356-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000, ul. ul. Rybaki  3, 64700   Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 227, e-mail urzadatczarnkowgmina [dot] pl, faks 672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkwogmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Śmieszkowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IGROŚ.271.1.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Śmieszkowo. Zakres robót obejmuje: 1) budowę ścieżki pieszo-rowerowej ze zjazdami na odcinku długości 805,67 m, szerokość ścieżki 2,00 m i 3,00 m, a) odcinek wzdłuż ulicy Czarnkowskiej, oznaczony w projekcie budowlanym symbolem G1, długość odcinka od km 0+000,00 do km 0+193,47, szerokość ścieżki 2,00 m, b) odcinek wzdłuż ulicy Wiejskiej oznaczony w projekcie budowlanym symbolem G, długość odcinka od km 0+000,00 do km 0+612,20, szerokość ścieżki 3,00 m, 2) nawierzchnia: kostka betonowa bezfazowa, grubość 8 cm, kolor szary, 3) podbudowa: warstwa odcinająca grubości 10 cm z gruntu G1, podbudowa grubości 10 cm z kruszywa łamanego kamiennego (skała twarda), stabilizowanego mechanicznie (0-31,5mm), podsypka cementowa – piaskowa o grubości warstwy 3,00 cm, 4) obrzeża betonowe 8 x 30 cm ułożone na ławie betonowej z betonu C 12/15, 5) wycinka trzech drzew (pozyskane drewno stanowi własność Zamawiającego). Szczegółową ilość i zakres robót do wykonania określono w projekcie budowlanym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowalne. Zakres zamówienia publicznego obejmuje również: 1) organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną, tymczasową i stałą organizację ruchu, zajęcie pasa drogowego itp., 2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Rewital Projekt ul. Wieleńska 29/8 58-400 Oleśnica, 5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót z Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z Zamawiającym, 6) wykonanie potwierdzonych protokołem, badań gruntu rodzimego, warstwy odsączającej i podbudowy, 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany w branży drogowej – załącznik nr 7 do SIWZ, Uwaga! projekt budowlany odcinka G dotyczący ścieżki na ulicy Czarnkowskiej obejmuje również odcinek w granicach administracyjnych miasta Czarnkowa. Przedmiotem niniejszego przetargu jest wyłącznie odcinek zawierający się w granicach administracyjnych gminy wiejskiej Czarnków zgodny z przyjętym na rysunku kilometrażem km 0+000,00 do km 0+193,47, 2) projekt wykonawczy – załącznik nr 8 do SIWZ, 3) projekt czasowej organizacji ruchu – załącznik nr 9 do SIWZ, 4) projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 10 do SIWZ, 5) przedmiary robót – załącznik nr 11 do SIWZ, 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr 12 do SIWZ, 7) wzór umowy – załącznik nr 13 do SIWZ, 8) specyfikacja istotnych warunków zamówienia - SIWZ. UWAGA: 1. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w projekcie budowlano – wykonawczym, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) należy traktować jako propozycję Zamawiającego, służącą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem RYCZAŁTOWYM. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca uzgodni projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniając przyjęte w harmonogramie rzeczowo – finansowym terminy wykonywanych robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233200-1, 45233222-1, 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 489825.07
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w Śmieszkowie
Email wykonawcy: rzsw-smieszkowoatpost [dot] pl
Adres pocztowy: Wodna 5 B
Kod pocztowy: 64-700
Miejscowość: Śmieszkowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 639889.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 639889.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 639889.19
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Data wytworzenia informacji: 19.07.2018 15:19:38
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 19.07.2018 15:19:38
Data publikacji informacji: od 19.07.2018 15:19:38
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
19.07.2018 15:19:38 Michał Iwanicki strona została dodana