Ogłoszenie nr 500174590-N-2018
z dnia 24-07-2018 r.
Gmina Czarnków: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W BIAŁĘŻYNIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572054-N-2018
Numer ogłoszenia: 572054-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000,
ul. ul. Rybaki
3,
64700
Czarnków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 552 227, e-mail
urzad
czarnkowgmina [dot] pl, faks
672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl

Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W BIAŁĘŻYNIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IGROŚ.271.1.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi
gminnej w Białężynie. Zakres robót obejmuje: 1) przebudowę drogi gminnej
w Białężynie ze zjazdami na odcinku długości 398,00 m (86,00 m i
309,00m) szerokość jezdni 6,00 m, na poszerzeniach do 6,50 m, 2)
nawierzchnia z betonu asfaltowego, 3) konstrukcja drogi: wyrównanie
istniejącego profilu kruszywem kamiennym łamanym 0/31,5 mm
stabilizowanym mechanicznie (kruszywo granitowe) na istniejącej
podbudowie zasadniczej z kruszywa granitowego, warstwa wiążąca beton
asfaltowy AC16W, grubość warstwy 5,00 cm 4) obustronne uzupełnienie
poboczy szerokości 1,00 m kruszywem naturalnym (pospółka). 5)
szczegółową ilość i zakres robót do wykonania określono w projekcie
budowlanym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wykonane
roboty budowalne. Zakres zamówienia publicznego obejmuje również: 1)
organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami
techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą
sprawność techniczną, sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej
organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych przez Wykonawcę
itp., 2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych
zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi
wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną
odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy
robót, 3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i
inwentaryzacja powykonawcza), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z
dokumentacją techniczną opracowaną przez Panią Irenę Mietlicką, os.
Zacisze nr 6/5, 64-700 Czarnków 5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo –
finansowego robót z Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z
Zamawiającym, 6) wykonanie potwierdzonych protokołami: badań nośności
podbudowy po wykonaniu odtworzenia profilu, nawierzchni bitumicznej
drogi zgodnie z SST. 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany
jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do
wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu
przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 9)
wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. Szczegółowy
zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1)
projekt budowlany w branży drogowej – załącznik nr 7 do SIWZ, 2)
przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ, 3) specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr 9 do SIWZ, 4) wzór
umowy – załącznik nr 10 do SIWZ, 5) specyfikacja istotnych warunków
zamówienia - SIWZ. UWAGA: 1. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w
projekcie budowlano – wykonawczym, przedmiarach robót i specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) należy traktować jako
propozycję Zamawiającego, służącą określeniu standardów cech
technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie
materiałów równoważnych spełniających wymogi techniczne i jakościowe
oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w
dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania
równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy,
usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest
wynagrodzeniem RYCZAŁTOWYM. W celu prawidłowego sporządzenia oferty
zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji lokalnej w celu
uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i
wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji
zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca opracuje
i uzgodni projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniając przyjęte w
harmonogramie rzeczowo – finansowym terminy wykonywanych robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144653.47
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Podmiejska 2 Kod pocztowy: 78-500 Miejscowość: Drawsko Pomorskie Kraj/woj.: zachodniopomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
230867.27
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 230867.27 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 230867.27 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.