BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Remont sali wiejskiej w Marunowie

Czarnków: Remont sali wiejskiej w Marunowie
Numer ogłoszenia: 266473 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214781 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali wiejskiej w Marunowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali wiejskiej w Marunowie Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie następującego asortymentu robót: - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na pokrycie z blachy dachówkopodobnej, - przemurowanie części kominów ponad połacią dachową, - wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PCV, - wymiana stolarki drzwiowej wraz z wykuciem/zamurowaniem części otworów, - remont podłogi drewnianej oraz wykonanie posadzki z płytek gres, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k na ruszcie metalowym, - wykonaniem wyprawy elewacyjnej silikatowej, - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej + przyłączy, - remont instalacji c.o., - remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, - montaż wentylatorów ściennych, - wyposażenie pomieszczenia kuchennego, - roboty wykończeniowe na całym obiekcie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0, 45.42.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.31.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy, SEKUTERSCY Spółka Jawna,, ul. Jana Pawła II 21, 64-730 Wieleń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220885,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236403,44

  • Oferta z najniższą ceną: 236403,44 / Oferta z najwyższą ceną: 372198,34

  • Waluta: PLN.

Osoba, która wytworzyła dokument: Marcin Pawłowski
Data wytworzenia informacji: 28.09.2010 14:42:03
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 28.09.2010 14:42:03
Data publikacji informacji: od 28.09.2010 14:42:03
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
28.09.2010 14:42:03 admin_vobacom strona została dodana