BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Średnicy

Czarnków: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Średnicy
Numer ogłoszenia: 496926 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418798 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Średnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Średnicy Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie następującego asortyment robót budowlanych: -Roboty rozbiórkowe -Roboty ziemne -Ławy i ściany fundamentowe -Ściany -Stropy -Dach na części dobudowanej -Posadzki -Tynki i okładziny wewnętrzne -Stolarka okienna i drzwiowa -Roboty malarskie -Elewacja -Dach na istniejącej części świetlicy wiejskiej -Dach na istniejącej części mieszkalnej -Instalacje elektryczne -Kanalizacja sanitarna -Instalacja wody -Kotłownia -Centralne ogrzewanie -Armatura i urządzenia Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: -Organizację terenu robót budowlanych, -Pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, -Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: mgr inż. Przemysława Wojciechowskiego, mgr inż. Ryszarda Rakowicza, Janusza Stróżyńskiego, Henryka Kalkowskiego -Uzgodnienie harmonogramu robót z Zamawiającym, -Przeprowadzenie pozytywnych prób i odbiorów obiektu -Wykonanie robót odtworzeniowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót -Zapewnienie wykwalifikowanej osoby odpowiedzialnej za realizację budowy - kierownika budowy. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu PROW 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakładem Produkcyjno-Handlowo-Usługowym SEKUTERSKA, Elżbieta Sekuterska, ul. Jana Pawła II 21/3, 64-730 Wieleń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189116,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158634,53

  • Oferta z najniższą ceną: 158634,53 / Oferta z najwyższą ceną: 230235,75

  • Waluta: PLN.

 

Data wytworzenia informacji: 03.12.2013 11:39:04
Osoba wprowadzająca informację: Marcin Pawłowski
Data ostatniej modyfikacji: 03.12.2013 11:40:11
Data publikacji informacji: od 03.12.2013 11:39:04
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
03.12.2013 11:40:11 Marcin Pawłowski edycja strony
03.12.2013 11:39:04 Marcin Pawłowski strona została dodana