BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Jędrzejewie

Czarnków: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Jędrzejewie.
Numer ogłoszenia: 291918 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92799 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Jędrzejewie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje swym zakresem: - wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna PCV - okna w kolorze białym wewn. i na zewn., profil 5-cio komorowy, klamki białe z przyciskiem, podział skrzydeł oraz sposób otwierania zgodnie z załączonymi rysunkami, podokienniki prefabrykowane PCV. Wymiary okien: 1400*2100 mm - 37 szt. 1200*1900 mm - 11 szt. 1150*1850 mm - 9 szt. - wymianę drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - drzwi jednoskrzydłowe, profil ciepły, kolor ciemny brąz, bez szyby, 2 zamki patentowe, pochwyt, stopka hamująca, samozamykacz. Drzwi o wymiarach: 1100*2250 mm - 1 szt. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji - przedmiar robót ma charakter poglądowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO RYBY 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 26.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDEAL OKNA Sp. z o.o., ul. Królewiecka 215, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78995,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61082,29

  • Oferta z najniższą ceną: 61082,29 / Oferta z najwyższą ceną: 97466,90

  • Waluta: PLN.

 

 

Data wytworzenia informacji: 24.07.2013 10:53:43
Osoba wprowadzająca informację: Marcin Pawłowski
Data ostatniej modyfikacji: 24.07.2013 10:54:18
Data publikacji informacji: od 24.07.2013 10:53:43
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
24.07.2013 10:54:18 Marcin Pawłowski edycja strony
24.07.2013 10:53:43 Marcin Pawłowski strona została dodana