BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na budowę kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie

Ogłoszenie nr 500167849-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Czarnków: Budowa kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie

Informacje dodatkowe: 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000, ul. ul. Rybaki  3, 64700   Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 227, e-mail urzadatczarnkowgmina [dot] pl, faks 672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Budowa kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie
Numer referencyjny  IGROŚ.271.1.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie, polegająca na: - przygotowaniu terenu, - budowie placu zabaw, - budowie siłowni plenerowej, - montażu ogrodzenia kompleksu, - montażu elementów małej architektury. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: - Organizację i zabezpieczenie terenu budowy, - Wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu opracowanym przez mgr inż. Stefanię Szwed, - Uzgodnienie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót z Zamawiającym, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach,
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym zaistaniały przesłanki do udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
P.H.U. INSTAL Złotów Marcin Kilichowski,  instal [dot] zlotowatop [dot] pl,  ul. Staszica 10a,  77-400,  Złotów,  kraj/woj. wielkopolskie
Data wytworzenia informacji: 17.07.2018 11:57:36
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 19.07.2018 11:59:01
Data publikacji informacji: od 17.07.2018 11:57:36
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
19.07.2018 11:59:01 Michał Iwanicki edycja strony
17.07.2018 11:57:36 Michał Iwanicki strona została dodana