Czarnków: Świadczenie usług
opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, w miejscu
zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z
zaburzeniami psychicznymi na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy
Czarnków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków,
woj. wielkopolskie, tel. 67 253 02 91, faks 67 253 02 91.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.gops.czarnkow.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie
usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, w miejscu
zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z
zaburzeniami psychicznymi na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy
Czarnków.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji
usługi: 01.04.2013 - 31.12.2013, w tym również w dni wolne od pracy,
niedziele i święta. Liczba osób objętych usługami opiekuńczymi: maks. 10 osób
Łączna liczba godzin usług opiekuńczych: nie więcej niż 3221 godzin..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, których
przedmiot będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia w niniejszym
postępowaniu oraz w zakresie świadczenia specjalistycznych usług
opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na zasadach opisanych
w art. 67 Ustawy PZP
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2013.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
- Informacja
na temat wadium: nie dotyczy.
III.2)
ZALICZKI
- Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
-
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: - oświadczenie
zgodne z art. 22 Ustawy
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: - oświadczenie
zgodne z art. 22 Ustawy - wykaże, że: w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi
(1 usługa rozumiana jest jako 1 zrealizowana umowa) polegającą na
zorganizowaniu usług opiekuńczych, przy czym co najmniej jedna z nich
była o wartości nie niższej niż 45.000 zł brutto, poda daty wykonania i
odbiorcę świadczonych usług, oraz załączy dokument potwierdzający, że
świadczone usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np.:
referencje, protokoły odbioru, opinie, listy polecające, itp.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: - oświadczenie
zgodne z art. 22 Ustawy
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: - oświadczenie
zgodne z art. 22 Ustawy - wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i
doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykonawca uzna warunek za
spełniony, jeśli każda z wykazanych do uczestnictwa w wykonywaniu
przedmiotu zamówienia osoba posiada co najmniej 1 roczne doświadczenie
w świadczeniu usług będących przedmiotem zamówienia, zaś najmniej 2
osoby posiadać będą co najmniej 5 letnie doświadczenie w świadczeniu
usług będących przedmiotem zamówienia, w tym jedna z nich posiadać
będzie kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych
opisane w § 3 pkt 1 Rozporządzenia w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: - oświadczenie
zgodne z art. 22 Ustawy - złoży zaświadczenie dot. nie zalegania z płatnościami
w ZUS i US
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że
te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaakceptowany
wzór umowy
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.gopsczarnkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Siedziba Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie 64 -
700 Czarnków, ul. Rybaki 3.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013
godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej w Czarnkowie 64 - 700 Czarnków, ul. Rybaki 3.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|