Czarnków: Budowa placu zabaw w miejscowości Góra n/Notecią.
Numer ogłoszenia: 145195 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w miejscowości Góra n/Notecią..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych na plac zabaw w miejscowości Góra n/Notecią. Wszystkie urządzenia muszą spełniać co najmniej podane poniżej warunki. Zestaw zabawowy duży: Zestaw składający się z trzech wież, z czego co najmniej jedna zadaszona daszkiem dwuspadowym z płyt z tworzywa HDPE. Dwie wieże połączone ze sobą tunelem w kształcie tuby wykonanej z PE, kolejne dwie połączone ruchomym (podwieszanym) trapem z barierkami z lin lub łańcuchów. Przy wieży zadaszonej zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej z bokami z płyt HDPE. Co najmniej dwa wejścia na zestaw zabawowy w postaci drabinki, stopni, trapu lub ścianki wspinaczkowej. Zestaw wykonany w całości z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego. Słupy osadzone w podłożu za pomocą zabetonowanych kotew stalowych ocynkowanych. Wszystkie płyty występujące w zestawie z tworzywa HDPE. Wszelkie występujące elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Łańcuchy ze stali nierdzewnej. Zastosowane liny z polistylenu z rdzeniem stalowym. Zakończenia belek konstrukcyjnych, nakrętki zabezpieczone ochronnymi kapturkami. Zestaw zabawowy mały: Zestaw składający się z jednej wieży. Przy wieży zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej z bokami z płyt HDPE. Wejście na zestaw zabawowy w postaci drabinki, stopni, trapu lub ścianki wspinaczkowej. Zestaw wykonany w całości z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego. Słupy osadzone w podłożu za pomocą zabetonowanych kotew stalowych ocynkowanych. Wszystkie płyty występujące w zestawie z tworzywa HDPE. Wszelkie występujące elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Zakończenia belek konstrukcyjnych, nakrętki zabezpieczone ochronnymi kapturkami. Huśtawka wahadłowa podwójna: Huśtawka wahadłowa z dwoma siedziskami, o konstrukcji z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego (dopuszcza się zastosowanie belki poziomej stalowej cynkowanej, a następnie malowanej dwukrotnie proszkowo). Słupy osadzone w podłożu za pomocą zabetonowanych kotew stalowych ocynkowanych. Łańcuchy ze stali nierdzewnej. Zawiesia huśtawek podwójnie łożyskowane - wykonane ze stali nierdzewnej. Jedno sztywne siedzisko płaskie, drugie siedzisko dla młodszych dzieci z oparciem i zabezpieczeniem przed wypadnięciem. Siedziska wykonane z aluminium oblanego gumą. Huśtawka wagowa - 2 szt.: Huśtawki wagowe o konstrukcji z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego. Huśtawki osadzone w podłożu za pomocą zabetonowanych kotew stalowych ocynkowanych. Jedna huśtawka w wersji standardowej z prostym uchwytem, druga w wersji z uchwytami w formie płyty HDPE w kształcie zwierzęcia (konik, piesek, itp.) Odbojniki w postaci opony. Siedziska z płyty HDPE. Bujak sprężynowy - 2 szt.: Bujaki wykonane z płyt HDPE w kształcie zwierzątek ( 2 różne kształty np. jeden konik, jeden piesek, itp.) Bujaki osadzone na sprężynie ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo, zabetonowanej w podłożu. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz na uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń rekreacyjno-zabawowych oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia rekreacyjno- zabawowe niż wskazano w niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga by Wykonawca udzielił gwarancja jakości na urządzenia zabawowe oraz rękojmi za wady na okres 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru zamontowanych urządzeń zabawowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu wykonawca wniesie wadium w wysokości 500,00 zł. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy Czarnków, pokój nr 3, I piętro w godzinach od 7:30 do 14:30. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Budowa placu zabaw w miejscowości Góra n Notecią. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 14.07.2014 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy Czarnków. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawić stosowny dokument na potwierdzenie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ i treści załączonego dokumentu. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić co najmniej jedno zadanie związane z dostawą (wraz z montażem) urządzeń placów zabaw o wartości nie niższej niż 30.000,00 zł brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony i podpisany formularz oferty, -Karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża, -Certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 dla wszystkich oferowanych urządzeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia: 1) w przypadku wydłużenia terminu realizacji inwestycji, wskutek zmiany spowodowanej siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie zamówienia w terminie; 2) w przypadku wydłużenia terminu realizacji inwestycji, wskutek uzasadnionego wstrzymania robót przez zamawiającego; 3) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy; 4) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionej w pkt 1 i 2. Termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków pokój nr 4 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach PROW 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
3. Druk oświadczenia wykonawcy – art. 22 ust.1,
4. Druk oświadczenia wykonawcy – art. 24 ust. 1,
5. Druk doświadczenia zawodowego,