BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na budowe gminnej drogi Gajewo - Jędrzejewo Pomorska Wola - Jędrzejewo w Gminie Czarnków, ETAP IV


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, fax. 067 2553079.
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej drogi Gajewo - Jędrzejewo Pomorska Wola - Jędrzejewo w Gminie Czarnków, ETAP IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem budowę odcinka drogi (ETAP IV) o nawierzchni bitumicznej, o długości 1140 m, szerokości jezdni 3m, odwodnienie powierzchniowe. Droga przebiega w terenie rozproszonej zabudowy zagrodowej, wzdłuż gruntów rolnych po obu stronach. Obecnie droga ma nawierzchnię gruntową. Budowa polegać będzie na wykonaniu: warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego grubości 30 cm (a na odcinku dł. 503 m warstwa mrozoochronna ułożona w geowłókninie na warstwie odcinającej grubości 10 cm z piasku średniego), podbudowa o grubości 20cm z gruzu betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 0 - 63 mm oraz nawierzchnia bitumiczna grubości 4cm + 4cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. złożą ofertę w wymaganym terminie i zaakceptują istotne postanowienia umowy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a kierownik budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową dróg, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oferty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie złożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty. Niemożność wykazania jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia spowoduje odrzucenie oferty..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Wypełniony formularz oferty na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2006 roku, Nr 164, poz. ze zmianami) - podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo składania ofert. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Od wykonawców wymagana jest realizacja co najmniej jednego tożsamego zamówienia t.j. budowa odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 1 km. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że kierownik robót budowlanych, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiada wymagane uprawnienia, a więc: kserokopia uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 11. Wykonawca wskaże w ofercie (na formularzu oferty) te części zamówienia, które zamierza się powierzyć podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków pokój nr 4 - sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
 
 
Załączniki:
 
1. SIWZ
 
2. Druk oferty - załącznik nr 1
 
3. Druk oświadczenia oferenta o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 2
 
4. Projekt umowy z Wykonawcą – załącznik nr 3
 
5. Przedmiar robót – załącznik nr 4
 
6. Druk kosztorysu ofertowego – załącznik nr 5
 
7. Rysunek - załącznik nr 6
 
Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 01.09.2008 14:23:23
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 01.09.2008 14:31:23
Data publikacji informacji: od 01.09.2008 14:23:23
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
01.09.2008 14:31:23 Michał Iwanicki edycja strony
01.09.2008 14:23:23 admin_vobacom strona została dodana