BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej z przyłączami dla wsi Jędrzejewo Plany, Jędrzejewo Kaźmierówka, Średnica, Kuźnica Czarnkowska - Os. Łąkowe.

SIWZ.docCzarnków: Budowa sieci wodociągowej dla wsi - Jędrzejewo Plany, Jędrzejewo Kaźmierówka, Średnica, Kuźnica Czarnkowska - Os. Łąkowe.
Numer ogłoszenia: 243739 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej dla wsi - Jędrzejewo Plany, Jędrzejewo Kaźmierówka, Średnica, Kuźnica Czarnkowska - Os. Łąkowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę zestawu hydroforowego w miejscowości Jędrzejewo Plany oraz budowę sieci wodociągowej z przyłączami w poniższych miejscowościach, o długościach: - Jędrzejewo Plany - 4360 m (sieć), 1398 m (przyłącza), - Jędrzejewo Kaźmierówka - 3257 m (sieć), 543 m (przyłącza), - Średnica - 10352 m (sieć), 1865 m (przyłącza), - Kuźnica Czarnkowska-Os. Łąkowe - 2041 (sieć), 203 m (przyłącza).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.51-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu oferent wniesie wadium w wysokości 50.000,00 zł. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy (oferenci), którzy spełnią poniższe warunki: 1) złożą w wyznaczonym terminie formularz oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji, na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji, 2) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) złożą w ofercie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 9. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy, 2) Kosztorysy ofertowe (z zachowaniem kolejności pozycji przedmiarów dostarczonych przez Zamawiającego), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót związanych z budową sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (sieć kanalizacyjna lub wodociągowa z przyłączami o łącznej długości powyżej 15000 m) o wartości brutto nie niższej niż 1.500.000,00 zł, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum jedna robota). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. 6) Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 7) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib - jeśli dotyczy 8) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.) 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 13) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

 UWAGA: Ze względu na brak wersji elektronicznej projektów budowlanych dokumentacja techniczna udostępniana jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu Gminy w Czarnkowie.

Osoba, która wytworzyła dokument: Marcin Pawłowski
Data wytworzenia informacji: 15.12.2009 11:40:27
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 15.12.2009 11:45:16
Data publikacji informacji: od 15.12.2009 11:40:27
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
15.12.2009 11:45:16 Marcin Pawłowski edycja strony
15.12.2009 11:40:27 admin_vobacom strona została dodana