BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na obsługę komunalną budynków użyteczności publicznej, stanowiącej własność gminy Czarnków w zakresie wywozu nieczystości stałych oraz zbiórka surowców wtórnych na terenie gminy Czarnków



FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Gminy Czarnków

 

Adres pocztowy:

ul. Rybaki 3

 

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Czarnków

64-700

wielkopolskie

Telefon:

Fax:

 

067 2552227

067 2553079

 

Adres strony internetowej zamawiającego:

http://bip.czarnkowgmina.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Obsługa komunalna budynków użyteczności publicznej, stanowiącej własność gminy Czarnków w zakresie wywozu nieczystości stałych oraz zbiórka surowców wtórnych na terenie gminy Czarnków

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi

 

 

 


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje wywóz nieczystości stałych z placówek oświatowych, sal wiejskich, bibliotek i cmentarzy komunalnych, zebranych w pojemnikach : kubły 110 l, 240 l, 1100 l, kontenery KP-4, Kp-7 oraz luzem w śmietnikach murowanych. Wymienione obiekty znajdują się we wszystkich miejscowościach gminy Czarnków. Zamówienie obejmuje również zorganizowanie i prowadzenie zbiórki surowców wtórnych: butelek typu PET i stłuczki szklanej na terenie gminy Czarnków

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Glówny przedmiot

90.11.13.00-1

Dodatkowe przedmioty

 



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział oferenci spełniający wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Dla potwierdzenia spełniania w/w warunków oferenci zobowiązani są przedstawić potwierdzoną za zgodność kserokopię koncesji na wywóz nieczystości stałych z terenu gminy Czarnków, oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz oświadczenie o akceptacji warunków umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

http://bip.czarnkowgmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 06/02/2008   Godzina: 11:00

Miejsce:

Urząd Gminy Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków Sekretariat - Pokój nr 4

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy

Dokumentacja przetargowa (SIWZ wraz z załącznikami)

Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 16.01.2008 13:35:28
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 16.01.2008 13:35:28
Data publikacji informacji: od 16.01.2008 13:35:28
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
16.01.2008 13:35:28 admin_vobacom strona została dodana