OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, fax 067 2553079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Gajewie
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Gajewie.
Niniejsza rozbudowa obejmuje dobudowanie zaplecza socjalnego (kuchnia, natrysk, WC,
kotłownia) oraz boksu garażowego na ciężarowy samochód bojowy.
Wymiana pokrycia dachu na istniejącym obiekcie. Remont elewacji na istniejącym obiekcie.
Montaż instalacji c.o na całym obiekcie (w dobudowanej i istniejącej części obiektu).
Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w przedmiarze robót stanowiącym
załącznik do niniejszej specyfikacji.
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium:
-
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu oferent wniesie wadium w wysokości 1000,0 zł.
Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 72895100090000095420000010.
Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 3, I piętro w godzinach od 7:30 do 15:30.
Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy – „Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Gajewie”.
Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 03.10.2007 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie – w kasie Urzędu Gminy.
Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy (oferenci), którzy spełnią poniższe warunki:
1) Wykonawca złoży w wyznaczonym terminie formularz oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji, na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji,
2) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Na potwierdzenie w/w warunków wykonawca przedłoży oświadczenie podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania firmy stanowiące załącznik do specyfikacji.
Jest to warunek konieczny do spełnienia, brak oświadczenia powoduje odrzucenie oferty.
3) Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia
oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
Jest to warunek konieczny do spełnienia, brak w/w dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
4) Wykonawca musi udokumentować praktykę z zakresu robót ogólnobudowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Należy wykazać wykonanie minimum jednego zadania odpowiadającego swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 150.000,00 zł oraz udokumentować, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
Jest to warunek konieczny do spełnienia.
Oferty, w których Wykonawca wykaże większą ilość robót od wymaganego minimum będą traktowane tak samo, jak oferty z wykazanym minimum.
Oferty, w których wykonawca nie wykaże wymaganych robót będą odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 roku, Nr 19, poz. 177) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane aktualne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót ogólnobudowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 150.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum jedna robota).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w
wykazie) zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków,
pokój nr 4-sekretariat
I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy