BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na rozbudowę budynku strażnicy OSP w Gajewie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, fax 067 2553079.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Gajewie


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Gajewie.

        Niniejsza rozbudowa obejmuje dobudowanie zaplecza socjalnego (kuchnia, natrysk, WC,

        kotłownia) oraz boksu garażowego na ciężarowy samochód bojowy.

        Wymiana pokrycia dachu na istniejącym obiekcie. Remont elewacji na istniejącym obiekcie.

        Montaż instalacji c.o na całym obiekcie (w dobudowanej i istniejącej części obiektu).

        Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w przedmiarze robót stanowiącym

        załącznik do niniejszej specyfikacji.

.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium:
  • Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu oferent wniesie wadium w wysokości 1000,0 zł.

    Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 72895100090000095420000010.

    Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 3, I piętro w godzinach od 7:30 do 15:30.

    Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy – Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Gajewie.

    Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 03.10.2007 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie – w kasie Urzędu Gminy.

    Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

    Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

    W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.




III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy (oferenci), którzy spełnią poniższe warunki:

    1)      Wykonawca złoży w wyznaczonym terminie formularz oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji, na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji,

    2)      Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Na potwierdzenie w/w warunków wykonawca przedłoży oświadczenie podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania firmy stanowiące załącznik do specyfikacji.

    Jest to warunek konieczny do spełnienia, brak oświadczenia powoduje odrzucenie oferty.

    3)      Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia

          oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

          działalności gospodarczej.

          Jest to warunek konieczny do spełnienia, brak w/w dokumentów powoduje odrzucenie oferty.

    4)      Wykonawca musi udokumentować praktykę z zakresu robót ogólnobudowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

    Należy wykazać wykonanie minimum jednego zadania odpowiadającego swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 150.000,00 zł oraz udokumentować, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.

    Jest to warunek konieczny do spełnienia.

    Oferty, w których Wykonawca wykaże większą ilość robót od wymaganego minimum będą traktowane tak samo, jak oferty z wykazanym minimum.

    Oferty, w których wykonawca nie wykaże wymaganych robót będą odrzucone.

     


  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  •  

    1)      Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 roku, Nr 19, poz. 177) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.

    2)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    3)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane aktualne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

    4)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót ogólnobudowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 150.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum jedna robota).

          Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w 

          wykazie) zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzone za 

          zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy


IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnków,
ul. Rybaki 3,
64-700 Czarnków,
pokój nr 4-sekretariat
I piętro.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Specyfikacji

Druk oferty

Oświadczenie oferenta

Doświadczenie zawodowe

Wzór umowy

Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 12.09.2007 12:57:47
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 12.09.2007 12:59:17
Data publikacji informacji: od 12.09.2007 12:57:47
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
12.09.2007 12:59:17 Michał Iwanicki edycja strony
12.09.2007 12:57:47 Michał Iwanicki strona została dodana