BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2014/2015

Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2014/2015

Numer ogłoszenia: 230288 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2014/2015: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Walkowice / Romanowo Górne / Romanowo Dolne / Osuch / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg ok. 100km. Zadanie Nr 2 - przyjęcie w użyczenie pojazdu (autobus Autosan H9-21 1989 r. prod.) stanowiącego własność Zamawiającego, utrzymanie w sprawności technicznej przyjętego pojazdu, wykorzystanie przyjętego pojazdu wyłącznie do realizacji przewozu uczniów na terenie Gminy Czarnków (ppkt a ) oraz świadczenie usług transportowych pojazdami (2 autobusy powyżej 20 miejsc) stanowiącymi własność Wykonawcy/Oferenta (ppkt b i ppkt c) na trasach: a) Pojazd Zamawiającego - Czarnków / Gębice / Śmieszkowo / Komorzewo / Grzępy / Białężyn / Huta / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 190km, ilość godzin pracy kierowcy i opiekuna ok. 6,5 godz. b) Pojazd Wykonawcy - Czarnków / Brzeźno / Sarbka / Sarbia / Marunowo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 80km. c) Pojazd Wykonawcy - Czarnków / Brzeźno / Sarbka / Sarbia / Marunowo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 65km. Zadanie Nr 3 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Góra / Śmieszkowo / Ciszkowo / Mikołajewo / Gulcz / Rosko / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 135km. Zadanie Nr 4 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Zofiowo /Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 50km. Zadanie Nr 5 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus do 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: a) Czarnków / Pianówka / Gajewo / Pomorska Wola / Średnica / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Śmieszkowo / Sobolewo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy (przewóz uczniów do szkoły specjalnej w Gębicach).. b) Gębice / Gębiczyn / Paliszewo / Huta / Gębice - przywozy i odwozy. dzienny przebieg pojazdu w ppkt a) i b) wynosi suma ok. 220km. Usługa zostanie zrealizowana w systemie transportu zamkniętego wyłącznie na potrzeby zamawiającego. Długości tras w poszczególnych zadaniach są liczone od miejsca siedziby zamawiającego. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ, stanowiącym rozkład jazdy autobusów. Opiekuna dla uczniów w trakcie realizacji przewozów dla wszystkich 5 zadań zapewnia Wykonawca w ramach wykonywanej usługi. Koszt opiekuna należy odpowiednio skalkulować i doliczyć do ceny jednostkowej za 1km wykonywanej usługi oraz za 1 godz. pracy (Zadanie nr 2 a) ). Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić na opiekuna do dzieci osobę posiadającą predyspozycje do pracy z dziećmi i młodzieżą, o nieposzlakowanej opinii i nie karaną wcześniej. Na poświadczenie tego Wykonawca złoży oświadczenie na załączonym formularzu, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla każdego z 5 Zadań w wysokości: 1 200,00 zł na 1 Zadanie (słownie: jeden tysiąc złotych) na 1 Zadanie Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy Czarnków, pokój nr 3, I piętro w godzinach od 7:30 do 14:30. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2014/2015. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 17.07.2014 r., do godziny 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy Czarnków. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawić stosowny dokument na potwierdzenie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załącznikach do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. b. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wystawiona dla przynajmniej jednej z osób zarządzających firmą wykonawcy. c. Ważne prawo jazdy kat. D, zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby oraz zaświadczenie z badania lekarskiego, uprawniające do wykonywania zawodu kierowców pojazdów, które będą wykonywały niniejsze Zamówienie. d. Wykaz własnych środków transportu autobusy-busy, które wykorzystane będą do wykonania Zamówienia, zapewniając wykonanie przewozów uczniów w odpowiednich warunkach bezpieczeństwa, higieny i wygody pasażerów - Załącznik nr 3 do SIWZ. e. Aktualne ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC pojazdów, które wykonawca zamierza użyć do realizacji przedmiotu zamówienia. f. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia, warunkami SIWZ i wzorem załączonej umowy oraz przyjęcie ich bez zastrzeżeń. g. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib - jeśli dotyczy. h. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.) - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia: 1) wskutek zmiany spowodowanej siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie zamówienia zgodnie z rozkładem jazdy. 2) Wskutek zmian w planie dni wolnych od nauki szkolnej w placówkach oświatowych Gminy Czarnków. 3) Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy. 4) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionej w pkt 1 i 2. Termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1) Cena Umowna jednostkowa za 1km i za 1 godz. określona w § 5, pkt 1 i 2 pozostaje niezmienna na czas trwania umowy, a jej wartość może ulec zmianie wyłącznie w wyniku zmiany czynników niezależnych od Wykonawcy i wpływających znacznie na wzrost kosztów świadczenia usług transportowych, np. zmiana przepisów dot. podatku od towarów i usług lub znaczna zmiana rynkowych cen paliw, materiałów eksploatacyjnych i ropopochodnych. W przypadku konieczności zastosowania zmiany cen Wykonawca wystąpi pisemnie i uzasadni taką konieczność najpóźniej w terminie 14 dni przed zastosowaniem nowej ceny. 2) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 3) Zmiany w rozkładzie jazdy - zmianom może ulegać długość trasy, ilość przebytych km, ilość przepracowanych godzin pojazdu oraz liczba przewożonych osób w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w związku z tym zmianie może ulegać również wysokość zapłaty dla Wykonawcy przy zachowaniu niezmiennej stałej umownej stawki za 1 km i za 1 godz. pracy pojazdu. 3. Zmiana pojazdu i personelu Wykonawcy - zmianie może ulec pojazd Wykonawcy oraz personel, które zostaną użyte do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: 1) Awaria, uszkodzenie, kolizja, sprzedaż, lub inne zdarzenie losowe powodujące konieczność wymiany pojazdu na inny o tożsamych parametrach technicznych wymaganych i określonych w SIWZ. 2) Zmiana zatrudnienia, choroba lub inne przyczyny losowe wymuszające na Wykonawcy dokonanie zmiany zatrudnionego personelu, przy zachowaniu tożsamych kwalifikacji zawodowych i uprawnień dla osób personelu zatrudnianych zamiennie. 4. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, itp).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków pokój nr 4 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Walkowice / Romanowo Górne / Romanowo Dolne / Osuch / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg ok. 100km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Walkowice / Romanowo Górne / Romanowo Dolne / Osuch / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg ok. 100km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - przyjęcie w użyczenie pojazdu (autobus Autosan H9-21 1989 r. prod.) stanowiącego własność Zamawiającego, utrzymanie w sprawności technicznej przyjętego pojazdu, wykorzystanie przyjętego pojazdu wyłącznie do realizacji przewozu uczniów na terenie Gminy Czarnków (ppkt a ) oraz świadczenie usług transportowych pojazdami (2 autobusy powyżej 20 miejsc) stanowiącymi własność Wykonawcy/Oferenta (ppkt b i ppkt c) na trasach:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - przyjęcie w użyczenie pojazdu (autobus Autosan H9-21 1989 r. prod.) stanowiącego własność Zamawiającego, utrzymanie w sprawności technicznej przyjętego pojazdu, wykorzystanie przyjętego pojazdu wyłącznie do realizacji przewozu uczniów na terenie Gminy Czarnków (ppkt a ) oraz świadczenie usług transportowych pojazdami (2 autobusy powyżej 20 miejsc) stanowiącymi własność Wykonawcy/Oferenta (ppkt b i ppkt c) na trasach: a) Pojazd Zamawiającego - Czarnków / Gębice / Śmieszkowo / Komorzewo / Grzępy / Białężyn / Huta / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 190km, ilość godzin pracy kierowcy i opiekuna ok. 6,5 godz. b) Pojazd Wykonawcy - Czarnków / Brzeźno / Sarbka / Sarbia / Marunowo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 80km. c) Pojazd Wykonawcy - Czarnków / Brzeźno / Sarbka / Sarbia / Marunowo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 65km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Góra / Śmieszkowo / Ciszkowo / Mikołajewo / Gulcz / Rosko / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 135km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Góra / Śmieszkowo / Ciszkowo / Mikołajewo / Gulcz / Rosko / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 135km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Zofiowo /Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 50km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: Czarnków / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Zofiowo /Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 50km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus do 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: a) Czarnków / Pianówka / Gajewo / Pomorska Wola / Średnica / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Śmieszkowo / Sobolewo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy (przewóz uczniów do szkoły specjalnej w Gębicach).. b) Gębice / Gębiczyn / Paliszewo / Huta / Gębice - przywozy i odwozy. dzienny przebieg pojazdu w ppkt a) i b) wynosi suma ok. 220km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus do 20 miejsc) stanowiącym własność Wykonawcy/Oferenta na trasie: a) Czarnków / Pianówka / Gajewo / Pomorska Wola / Średnica / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Śmieszkowo / Sobolewo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy (przewóz uczniów do szkoły specjalnej w Gębicach).. b) Gębice / Gębiczyn / Paliszewo / Huta / Gębice - przywozy i odwozy. dzienny przebieg pojazdu w ppkt a) i b) wynosi suma ok. 220km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 SIWZ

ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ

 

 

1.        Formularz oferty Wykonawcy.

2.        Formularz oświadczenia Wykonawcy art. 22 i art. 24.

3.        Formularz wykazu pojazdów Wykonawcy, które zostaną użyte do realizacji przedmiotu zamówienia.

4.        Rozkład jazdy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

5.        Projekt umowy.

 

Data wytworzenia informacji: 09.07.2014 14:42:14
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 09.07.2014 14:42:14
Data publikacji informacji: od 09.07.2014 14:42:14
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
09.07.2014 14:42:14 Michał Iwanicki strona została dodana