BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2016/2017

Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2016/2017

Numer ogłoszenia: 101339 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla każdego z 5 Zadań oddzielnie w wysokości: 1 000,00 zł na Zadanie (słownie: jeden tysiąc złotych) na Zadanie. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 3, I piętro w godzinach od 7:30 do 14:30. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Świadczenie usług transportowych - przewozy uczniów z Gminy Czarnków w roku szkolnym 2016/2017. Zamawiający sprawdza wpływ wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert, tj. w dniu 06.07.2016 r., do godziny 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy Czarnków. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawić stosowny dokument na potwierdzenie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie woli Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem formularza oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ . Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wystawiona dla przynajmniej jednej z osób zarządzających firmą wykonawcy. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Podpisane oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informacje o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia: 1) wskutek zmiany spowodowanej siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie zamówienia zgodnie z rozkładem jazdy. 2) Wskutek zmian w planie lekcji i dni nauki szkolnej w placówkach oświatowych objętych przedmiotem zamówienia. 3) Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy. 4) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionej w pkt 1 i 2. Termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1) Cena Umowna jednostkowa za 1km, pozostaje niezmienna na czas trwania umowy, a jej wartość może ulec zmianie wyłącznie w wyniku zmiany czynników niezależnych od wykonawcy i wpływających znacznie na koszt świadczenia usług transportowych, np. zmiana przepisów dot. podatku od towarów i usług lub znaczna zmiana rynkowych cen paliw, materiałów eksploatacyjnych i ropopochodnych. W przypadku konieczności zastosowania zmiany cen wykonawca lub zamawiający wystąpi pisemnie i uzasadni taką konieczność najpóźniej w terminie 14 dni przed zastosowaniem nowej ceny. 2) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT - jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę. 3) Zmiany w rozkładzie jazdy - zmianom może ulegać długość trasy, ilość przebytych km oraz liczba przewożonych osób w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego, w związku z tym zmianie może ulegać również wysokość zapłaty dla wykonawcy przy zachowaniu niezmiennej stałej umownej stawki za 1 km pracy pojazdu. 3. Zmiana pojazdu i personelu wykonawcy - zmianie może ulec personel oraz pojazd wykonawcy, które zostaną użyte do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: 1) Awaria, uszkodzenie, kolizja, sprzedaż, lub inne zdarzenie losowe powodujące konieczność wymiany pojazdu na inny o tożsamych parametrach technicznych wymaganych i określonych w SIWZ. 2) Zmiana zatrudnienia, choroba lub inne przyczyny losowe wymuszające na wykonawcy dokonanie zmiany zatrudnionego personelu, przy zachowaniu tożsamych kwalifikacji zawodowych i uprawnień dla osób personelu zatrudnianych zamiennie. 4. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, itp).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków Pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czarnków Rybaki 3 64-700 Czarnków Pokój nr 4 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność wykonawcy na trasie: Czarnków / Walkowice / Romanowo Górne / Romanowo Dolne / Osuch / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg ok. 111 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - świadczenie usług transportowych pojazdami (3 autobusy powyżej 20 miejsc) stanowiącymi własność wykonawcy na trasach: a) Pojazd wykonawcy nr 1 - Czarnków / Białężyn / Grzępy / Śmieszkowo / Huta / Gębice / Sobolewo / Gębice / Huta / Komorzewo / Huta / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 128 km. b) Pojazd wykonawcy nr 2 - Czarnków / Brzeźno / Sarbka / Sarbia / Marunowo / Gębice / Gębice ZSS i DPS / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 74 km. c) Pojazd wykonawcy nr 3 - Czarnków / Brzeźno / Sarbka / Sarbia / Marunowo / Gębice / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 87 km. Razem dzienny przebieg: a) + b) + c) = ok. 289 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność wykonawcy na trasie: Czarnków / Śmieszkowo / Pianówka / Góra n/Notecią / Ciszkowo / Mikołajewo / Gulcz / Rosko / Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny średni przebieg pojazdu ok. 131 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus powyżej 20 miejsc) stanowiącym własność wykonawcy na trasie: Czarnków / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Zofiowo /Czarnków - przywozy i odwozy, dzienny przebieg pojazdu ok. 48 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 - świadczenie usług transportowych pojazdem (1 autobus BUS do 20 miejsc) stanowiącym własność wykonawcy na trasie: a) Czarnków / Śmieszkowo / Pianówka / Zofiowo / Bukowiec / Jędrzejewo / Pomorska Wola / Zofiowo / Kuźnica Czarnkowska / Zofiowo (waga) / Romanowo Dolne / Śmieszkowo / Gębice / Sobolewo - przywozy i odwozy (kurs z uczniami niepełnosprawnymi). b) Gębice / Sobolewo / Gębiczyn / Paliszewo / Huta / Gębice - przywozy i odwozy. Razem średni dzienny przebieg pojazdu: a) + b) = ok. 224 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5



SIWZ

Załączniki

1. Formularz oferty

2. Oświadczenie Wykonwacy

3. Wykaz personelu

4. Wykaz pojazdów

5. Rozkład jazdy autobusów

6. Projekt umowy

7. Regulamin dowozów

Data wytworzenia informacji: 23.06.2016 13:51:02
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 23.06.2016 13:53:04
Data publikacji informacji: od 23.06.2016 13:51:02
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
23.06.2016 13:53:04 Michał Iwanicki edycja strony
23.06.2016 13:51:02 Michał Iwanicki strona została dodana