BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych c.o. i instalacji elektrycznej

 
Nr sprawy OKA-2232-1-4/2008
 
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
1. Zamawiający:
Gmina Czarnków           
z siedzibą ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
telefon: (067) 255-22-27,  faks (067) 255-30-79
NIP 763-10-02-845, REGON 000532984
e-mail: Czarnkow_UGatwokiss [dot] pl, URL: http://www.czarnkowgmina.pl
Godziny urzędowania 7:30 – 15:30
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości przedmiotu zamówienia przekraczającej 14.000 EURO, na podstawie zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku  Prawo zamówień publicznych.
3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wszelkie informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Czarnków w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, w Referacie Oświaty i Wychowania, od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania 7:30 do 15:30, pokój nr 12, II piętro, tel. 067-253-02-85, faks 067-255-30-79.
Specyfikacja jest bezpłatna.
4. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych c.o. i instalacji elektrycznej w następującym zakresie:
1. Roboty remontowo-budowlane i inst. elektrycznej - adaptacja budynku sanitariatu WC (suchy ustęp) na budynek centralnej kotłowni c.o. z magazynem opału, budowa komina c.o. typu ZC Bolesławiec „Uniwersal” (lub równoważne), rozebranie pieców kaflowych w budynku szkoły podstawowej i przedszkola z odzyskiem kafli piecowych, zamurowanie otworów w ścianach po rozebranych piecach kaflowych, wykończenie ścian na gotowo.
2. Sieć cieplna -. zewnętrzna sieć c.o. z rur preizolowanych typu ZPU Międzyrzecz (lub równoważne), układanych w wykopie, łączna długość sieci 108,0mb.
3. Instalacja c.o. w budynku ‘nowej’ szkoły i przedszkola – wykonanie nowej, wewnętrznej instalacji c.o. w budynku ‘nowej’ szkoły i przedszkola, przyłączenie instalacji do węzła sieci zewnętrznej (parter + piętro budynku).
4. Instalacja c.o. w budynku biblioteki – roboty jak w pkt 3 w budynku biblioteki (parter budynku).
5. Instalacja technologiczna kotłowni – demontaż istniejącego, węglowego kotła c.o. o mocy 50kW wraz z urządzeniami w kotłowni budynku ‘starej’ szkoły i przeniesienie go do budynku zaadaptowanego na cele kotłowni centralnej, podłączenie istniejącej instalacji wewnętrznej w budynku ‘starej’ szkoły do węzła sieci zewnętrznej, zakup nowego kotła węglowego 50kW, montaż obu kotłów oraz urządzeń technologii kotłowni wraz z ich podłączeniem i uruchomieniem w budynku kotłowni centralnej.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji (SIWZ) i dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie objęte jest Decyzją pozwolenia na budowę – wykonawca obowiązany jest ustanowić do całego zadania Kierownika Budowy.
5. Termin wykonania zamówienia:
22 sierpień 2008 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. złożą ofertę w wymaganym terminie i zaakceptują istotne postanowienia umowy,
2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z  dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie,
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oferty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Nie złożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
Niemożność wykazania jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
7. Wadium:
Nie obowiązuje.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zastosowane będzie jedno kryterium oceny ofert – cena (100 %).
9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 26.06.2008 r. o godz. 11:00.
Oferta musi być złożona w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Czarnków,
64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 4 (sekretariat), I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Czarnków,
64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, pokój nr 5, I piętro, w dniu 26.06.2008 r., o godz. 11:15.
10. Termin związania ofertą:
30 dni.
 
Czarnków, dnia 04.06.2008 roku
 
 
Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 05.06.2008 15:48:36
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 06.06.2008 10:27:10
Data publikacji informacji: od 05.06.2008 15:48:36
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
06.06.2008 10:27:10 Michał Iwanicki edycja strony
05.06.2008 15:48:36 Michał Iwanicki strona została dodana