OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne samodzielne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. obsługi sekretariatu
Wymiar czasu pracy |
pełen etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 01.06.2012 r. na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
średnie administracyjne |
Wymagania Niezbędne |
1. Obywatelstwo polskie,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z
pełni praw
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne 4. Nieposzlakowana opinia, 5. Wykształcenie średnie o kierunku administracja 6. 3-letni staż pracy, 7. Znajomość języka migowego
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i
kompetencje
2. Biegła znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń
3. Samodzielność i odpowiedzialność, 4. Umiejętność pracy w zespole, 5. Pozytywne podejście do interesantów,
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji
na 2. Prowadzenie ewidencji korespondencji, 3. Prowadzenie poczty elektronicznej, 4. Prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji,
5. Przygotowywanie pomieszczeń oraz organizacyjne
zabezpieczenie
6. Prowadzenie rejestru interesantów zgłaszających się do
Wójta 7. Prowadzenie rejestru zbioru bibliotecznego Urzędu, 8. Składanie zamówień na czasopisma,
9. Zamawianie pieczęci na potrzeby Urzędu, prowadzenie
rejestru
10. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych i
kluczy do 11. Obsługa urządzeń znajdujących się w Sekretariacie,
12. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów
przynależnych
|
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny, 2. Życiorys (CV),
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 5. Kserokopie świadectw pracy,
6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności
do |
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne samodzielne stanowisko: Podinspektor ds. obsługi sekretariatu" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul.Rybaki 3
w terminie do dnia 21.05.2012 r.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie oraz własnoręcznym podpisem.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/253 02 88.
|
Czarnków, dnia 10 maja 2012 r.