BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne samodzielne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. obsługi sekretariatu

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne samodzielne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. obsługi sekretariatu

 

Wymiar

czasu pracy

pełen etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 01.06.2012 r. na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

średnie administracyjne

Wymagania

Niezbędne

1. Obywatelstwo polskie,

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
    publicznych

3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
    przestępstwo skarbowe,

4. Nieposzlakowana opinia,

5. Wykształcenie średnie o kierunku administracja

6. 3-letni staż pracy,

7. Znajomość języka migowego

 

Wymagania

Dodatkowe

1. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje
    samorządu gminnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
    kodeksu postępowania administracyjnego,

2. Biegła znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń
    biurowych

3. Samodzielność i odpowiedzialność,

4. Umiejętność pracy w zespole,

5. Pozytywne podejście do interesantów,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na
    zewnątrz i wewnątrz Urzędu, prowadzenie rejestrów przesyłek,

2. Prowadzenie ewidencji korespondencji,

3. Prowadzenie poczty elektronicznej,

4. Prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji,

5. Przygotowywanie pomieszczeń oraz organizacyjne zabezpieczenie   
    spotkań i zebrań,

6. Prowadzenie rejestru interesantów zgłaszających się do Wójta
    Gminy,

7. Prowadzenie rejestru zbioru bibliotecznego Urzędu,

8. Składanie zamówień na czasopisma,

9. Zamawianie pieczęci na potrzeby Urzędu, prowadzenie rejestru
    wydań i zwrotów, protokolarne niszczenie pieczęci nieaktualnych,

10. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych i kluczy do
      pomieszczeń biurowych i zabezpieczenia zewnętrznego Urzędu,

11. Obsługa urządzeń znajdujących się w Sekretariacie,

12. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów przynależnych
      do stanowiska pracy.

 

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny,

2. Życiorys (CV),

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie,

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    i kwalifikacji zawodowych,

5. Kserokopie świadectw pracy,

6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym
    wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do   
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
    i umiejętnościach.

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne samodzielne stanowisko: Podinspektor ds. obsługi sekretariatu" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul.Rybaki 3

 

w terminie do dnia 21.05.2012 r.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 r. Dz.U.Nr 101,poz.926 ze zm.).

oraz własnoręcznym podpisem.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/253 02 88.

 

 

   Czarnków, dnia 10 maja 2012 r.

 

Data wytworzenia informacji: 11.05.2012 12:12:23
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 11.05.2012 12:12:23
Data publikacji informacji: od 11.05.2012 12:12:23
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
11.05.2012 12:12:23 Michał Iwanicki strona została dodana