BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko do spraw techniczno-inwestycyjnych w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

 OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3,  64-700 Czarnków

 

stanowisko do spraw techniczno-inwestycyjnych

w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa  i Ochrony Środowiska

 

Wymiar

czasu pracy

Pełen etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 15 października 2019 r., pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce

Wymagania

niezbędne związane ze stanowiskiem pracy

Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia następujące warunki:

1) jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;

5) ma wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce;

6) posiada co najmniej 2-letni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 2 lata działalność gospodarczą;

7) posiada prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.

 

Wymagania

dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy

Mile widziane:

 

1) wykształcenie techniczne  o kierunku związanym z budownictwem lub inne wykształcenie techniczne,

2) co najmniej 2-letni staż pracy lub co najmniej 2 letni okres prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

3) znajomość regulacji prawnych z ustawy Prawo budowlane wraz z  przepisami wykonawczymi,

4) dobra znajomość  systemu zamówień publicznych,

5) wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność),

6) umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania protokołów, notatek, adnotacji urzędowych,

7) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta,

8) otwartość na współpracę i podejmowanie nowych wyzwań,

9) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Do zadań na stanowisku do spraw techniczno-inwestycyjnych należą w szczególności:

  1. Monitorowanie aktualnych naborów do konkursów dotyczących pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, grantów, dotacji oraz innych źródeł zewnętrznego finansowania.
  2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji dotyczących pozyskania środków finansowych oraz opracowywanie niezbędnych dokumentów.
  3. Obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów, wniosków o płatność, harmonogramów.
  4. prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej projektów.
  5. bieżąca obsługa administracyjna projektów oraz sprawozdawczość.
  6. Przygotowanie, realizacja i odbiór wszelkich inwestycji realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych, w tym funduszy Unii Europejskiej, z wyłączeniem inwestycji drogowych.
  7. Przygotowanie, realizacja i odbiór inwestycji oświatowych i sportowych.
  8. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem animatorów zajęć sportowych na boisku sportowym Orlik z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych.
  9. Przygotowywanie we współpracy z innymi organami, samorządami, instytucjami i jednostkami planów zadań inwestycyjnych.
  10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji oraz przedstawianie Wójtowi materiałów związanych z zasadami pozyskiwania środków finansowych z tych źródeł na inwestycje gminne.
  11. Przygotowywanie wniosków o dofinansowania, dotacje, pożyczki, kredyty na zadania inwestycyjne we współpracy ze Skarbnikiem Gminy.
  12. Współpraca ze Skarbnikiem w opracowywaniu wieloletniej prognozy finansowej (WPF).
  13. Rozliczanie środków finansowych we współpracy ze Skarbnikiem Gminy.
  14. Prowadzenie sprawozdawczości i monitorowanie inwestycji w ramach obowiązujących procedur wymaganych przez dysponentów funduszy, po zakończeniu zadania, w okresie trwałości projektu.
  15. Przygotowywanie technicznej dokumentacji inwestycyjnej zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prawem budowlanym, prawem zamówień publicznych i innymi przepisami szczególnymi (decyzja o warunkach zabudowy, zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, decyzja o pozwoleniu na budowę, zgoda wodno-prawna itp.), dla prowadzonych inwestycji.
  16. Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami projektów budowlanych, wykonawcami robót budowlanych i inspektorami nadzoru inwestorskiego, w ramach prowadzonych inwestycji.
  17. Koordynacja i nadzór nad uczestnikami procesu budowlanego w ramach prowadzonych zadań.
  18. Współdziałanie z projektantami przy opracowywaniu dokumentacji technicznych.
  19. Przygotowywanie dokumentów związanych z uzyskaniem prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane uprawniających

Gminę Czarnków do wykonywania robót budowlanych i obiektów budowlanych, w odniesieniu do prowadzonych zadań.

  1. Prowadzenie realizacji inwestycji na podstawie zawartych umów wraz z organizacją odbiorów.
  2. Rozliczanie kosztów prowadzonych inwestycji wraz ze sporządzeniem protokołu środka trwałego OT.
  3. Przygotowywanie i prowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do prowadzonych zadań na zajmowanym stanowisku.
  4. Współpraca i współdziałanie w przygotowaniu przetargów na stanowisku do spraw remontów i modernizacji oraz  inwestycji i infrastruktury technicznej.
  5. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z udzielonych przez Gminę Czarnków zamówień publicznych.
  6. Przygotowywanie dla podmiotów trzecich - inwestorów realizujących inne inwestycje, dokumentów związanych z przekazaniem prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane na obszarze nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Czarnków oraz zgód na umieszczenie urządzeń na działkach gminnych, z wyłączeniem dróg.
  7. Opracowywanie we współpracy z innymi komórkami, jednostkami organizacyjnymi i samorządami mieszkańców wsi strategii, koncepcji, projektów, programów, planów rozwoju gminy i poszczególnych miejscowości, planów odnowy wsi, studium wykonalności inwestycji itp. dokumentów.
  8. Udział w komisyjnych odbiorach robót budowlanych na pokrewnych stanowiskach tj. do spraw modernizacji i remontów oraz inwestycji i infrastruktury technicznej.
  9. Prowadzenie rejestru wszystkich umów lub faktur do sprawozdawczości z zakresu prawa zamówień publicznych oraz udostępniania informacji publicznej.
  10. Sprawdzanie rachunków i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej w gminnych budynkach i innych obiektach.

 

Inne obowiązki

1) Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi i ich stosowanie w zakresie prowadzonych spraw.

2) Dbałość o wykonywanie zadań publicznych z uwzględnieniem interesów państwa, gminy oraz indywidualnych interesów obywateli oraz o środki publiczne z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

3) Ochrona danych osobowych w zakresie spraw powierzonych zakresem czynności.

4) Realizacja zadań obrony cywilnej w zakresie prowadzonych spraw.

5) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.

6) Współpraca w zamieszczaniu informacji w zakresie prowadzonych zadań, podlegających publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

Zakres odpowiedzialności

Pracownik do spraw techniczno-inwestycyjnych odpowiada za decyzje podjęte w ramach posiadanych uprawnień lub podjęte bez uprawnień oraz za pozostałe zagadnienia wynikające z pracy na zajmowanym stanowisku, ponosi odpowiedzialność służbową na zasadach obowiązujących przepisów prawa.

Pracownik ponosi odpowiedzialność za prowadzenie całokształtu spraw na zajmowanym stanowisku oraz za kontrolę merytoryczną faktur w procesie kontroli finansowej w zakresie spraw prowadzonych przez pracownika.

 

Warunki pracy na stanowisku

1) wymiar czasu pracy - 1 etat,

2) praca w godzinach  730 - 1530 ,

3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 
     pracowników samorządowych oraz  Regulamin wynagradzania 
     pracowników Urzędu Gminy Czarnków,

5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,

6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

 

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z przepisami kodeksu pracy,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

6) oświadczenie kandydata o:

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

- korzystaniu z pełni praw publicznych,

- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanym obywatelstwie,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego,

8) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach 
    i umiejętnościach, poświadczone przez kandydata za zgodność 
    z oryginałem.

Termin składania ofert:

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw techniczno-inwestycyjnych”

należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3,

w terminie do dnia 25.09.2019 roku.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do tut. urzędu).

Informacje dodatkowe

Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kserokopie dokumentów pracy należy potwierdzić za zgodność
z oryginałem i własnoręcznie podpisać.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach  zostaną odesłane pocztą.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

   

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.

2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków,

4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,

5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych,

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody
w dowolnym  momencie; powyższe nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,

7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
 przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-95

i 67-253-0284.

 

 

 

 

Czarnków, dnia 12 września 2019 roku

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 13.09.2019 15:03:49
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 13.09.2019 15:05:40
Data publikacji informacji: od 13.09.2019 15:03:49
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
13.09.2019 15:05:40 Michał Iwanicki edycja strony
13.09.2019 15:03:49 Michał Iwanicki strona została dodana