BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 1 września 2016 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wyższe magisterskie

Wymagania

Niezbędne

1. Obywatelstwo polskie,

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
    przestępstwo skarbowe,

4. Nieposzlakowana opinia,

5. Wykształcenie wyższe magisterskie,

6. 2-letni staż pracy w administracji publicznej,

7. Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania

Dodatkowe

1. Preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, związane z obsługą klienta,

2. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania
    przepisów prawa,

3. Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach
    samorządowych,

4. Znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania
    administracyjnego, instrukcja kancelaryjna),

5. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

6. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie Word, Excel,

7. Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych,

8. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,

9. Odporność na stres,

10. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej
    i w zespole,

11. Umiejętność nawiązywania kontaktu, dyspozycyjność oraz
    samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

12. Wysoka kultura osobista.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

- prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy, jej Przewodniczącego i stałych komisji,

- organizacyjne przygotowywanie posiedzeń,

- opracowywanie materiałów z obrad, uchwał, postanowień, interpelacji, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich wg kompetencji i czuwanie nad ich realizacją,

- zapewnianie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje Rady
i posiedzenia komisji,

- zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawianie ich Radzie i właściwym komisjom gminy,

- prowadzenie rejestru uchwał, interpelacji i postanowień Rady Gminy,

- protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań,

- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,

- terminowe przekazywanie uchwał do nadzoru oraz publikacji lokalnej i w Dzienniku Urzędowym,

- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie materiałów dotyczących projektów uchwał, postanowień, deklaracji, apeli, oświadczeń i opinii Rady Gminy,

- sprawdzanie pod względem wizualnym i redakcyjnym przygotowane projekty uchwał,

- czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych i członków merytorycznych komisji, a w szczególności spraw wynikających z ochrony stosunku pracy radnych,

- przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego na podstawie ustawy o funduszu sołeckim,

- przygotowanie projektu Zarządzenia Wójta w sprawie określenia procedur wykorzystania środków funduszu sołeckiego na podstawie właściwej uchwały,

- obliczanie wysokości środków przeznaczonych na konkretne sołectwa Gminy wg algorytmu ustawowego,

- przekazywanie sołectwom w terminie ustawowym informacji o przypadających do rozdysponowania kwotach na rok następny,

- merytoryczna i formalna pomoc w opracowaniu wniosków przez sołtysów i rady sołeckie pod kątem zgodności z ustawą o funduszu sołeckim i zachowania terminów,

- udzielanie informacji sołectwom o przyjęciu bądź odrzuceniu wniosku sołectwa zgodnie z ustawą o funduszu sołeckim, po dokonaniu wewnętrznej weryfikacji przez Wójta,

- nadzór merytoryczny i formalny nad realizacją przedsięwzięć w ramach funduszu sołeckiego, w tym dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym przedsięwzięcia,

- monitorowanie rocznych sprawozdań sołtysów z realizacji poszczególnych zadań,

- sporządzanie informacji z wykorzystywaniem środków finansowych z funduszu sołeckiego z całego okresu rozliczeniowego,

- czuwanie nad zabezpieczeniem praw sołtysów, prowadzenie ewidencji sołtysów oraz członków rad sołeckich,

- prowadzenie ewidencji wniosków zgłaszanych na zebraniach wiejskich i posiedzeniach rad sołeckich oraz terminowe przekazywanie do załatwienia wg  merytorycznej przynależności,

- zabezpieczenie organizacyjne zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów powszechnych i referendów,

- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami materiałów dotyczących projektów zarządzeń Wójta Gminy,

- prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydawanych przez Wójta,

- prowadzenie zbioru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Wójta, w tym do wydawania decyzji.

 

Warunki pracy na stanowisku

1. Wymiar czasu pracy - 1 etat,

2. Praca w godzinach  730 - 1530 ,

3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla
     pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania
     pracowników Urzędu Gminy Czarnków.

5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.

6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny,

2. Życiorys (CV),

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie,

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem),

5. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym
    wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do   
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
    i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem).

 

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: podinspektora ds. Obsługi Rady Gminy i Funduszu Sołeckiego należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3

 

w terminie do dnia 29.07.2016 r.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 ze zmianami) oraz własnoręcznym podpisem.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 84.

 

 

   Czarnków, 13 lipca 2016 r.

 

 

 

  Wójt Gminy Czarnków

  Bolesław Chwarścianek

 

Data wytworzenia informacji: 14.07.2016 18:32:12
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 15.07.2016 15:02:19
Data publikacji informacji: od 14.07.2016 18:32:12
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
15.07.2016 15:02:19 Michał Iwanicki edycja strony
14.07.2016 18:32:12 Michał Iwanicki strona została dodana