BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. Promocji Gminy i współpracy z organizacjami pozarządowymi

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor ds. Promocji Gminy i współpracy z organizacjami pozarządowymi

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 1 stycznia 2017 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

- średnie

- wyższe (preferowany kierunek: marketing, dziennikarstwo, public relations)

Wymagania

Niezbędne

1) Obywatelstwo polskie,

2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) Nieposzlakowana opinia,

5) Wykształcenie średnie (wymagane udokumentowane minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kultury, w tym półroczny staż pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku) bądź wyższe (marketing, dziennikarstwo, public relations),

6) Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania

Dodatkowe

1) Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych,

2) Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

3) Predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną

4) Umiejętność redagowania tekstów,

5) Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

6) Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie Word, Excel,

7) Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych,

8) Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,

9) Odporność na stres,

10) Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej
i w zespole,

11) Umiejętność nawiązywania kontaktu, dyspozycyjność, kreatywność oraz samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

12) Wysoka kultura osobista.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy jej terenów, walorów turystycznych i krajobrazowych;

2) dbałość o wizerunek gminy i urzędu;

3) zamawianie i projektowanie materiałów promocyjnych, negocjowanie warunków umów na usługi reklamy i sponsoringu;

4) współpraca z merytorycznymi referatami przy realizacji wszelkich form promocji;

5) organizowanie imprez promujących gminę;

6) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem gazety gminnej (informatora samorządowego), przygotowanie materiałów, tekstów, przeprowadzanie wywiadów, gromadzenie dokumentacji fotograficznej i tekstowej;

7) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu celem zamieszczenia (publikacji) informacji
z działalności organów Gminy i jednostek organizacyjnych;

8) przygotowywanie artykułów do publikacji oraz dbanie o rzetelność publikowanych materiałów;

9) prowadzenie gminnej strony internetowej, aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczonymi materiałami, zbieranie informacji i ich publikacja;

10) bieżące informowanie mieszkańców Gminy o działaniach władz lokalnych;

11) współdziałanie w zbieraniu i opracowywaniu informacji o pracy referatów urzędu i wójta;

12) organizowanie spotkań, konferencji, imprez okolicznościowych;

13) przygotowywanie przemówień, wystąpień i listów okolicznościowych;

14)  prowadzenie spraw dotyczących używania godła, herbu, pieczęci,

15) współudział w pracach związanych z przygotowaniem wniosków i projektów w celu pozyskania środków z funduszy pomocowych;

16) prowadzenie zbioru dokumentów dotyczących współpracy partnerskiej z Gminami w kraju i zagranicą;

17) sporządzanie projektów porozumień w zakresie współpracy z Gminami zagranicznymi oraz nadzór nad ich realizacją;

18) organizowanie wyjazdów zagranicznych oraz przyjmowanie przedstawicieli gmin z kraju i z zagranicy;

19) opracowywanie programów współpracy i sprawozdań;

20)  inspirowanie, wspierane i koordynowanie działań zmierzających do upowszechniania kultury współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami samorządowymi, organami rządowymi i samorządowymi oraz twórcami ludowymi i ich związkami;

21)  organizowanie i prowadzenie działalności kulturalnej na terenie Gminy, nadzór nad Gminną Biblioteką Publiczną, prowadzenie rejestru instytucji upowszechniania kultury;

22) planowanie perspektywicznego rozwoju kultury oraz współdziałanie
w gospodarowaniu środkami budżetowymi przeznaczonymi na przedmiotową działalność;

23) organizowanie imprez okolicznościowych;

24) współdziałanie z innymi organami i referatami w zakresie ochrony zabytków;

25)  prowadzenie całości spraw związanych ze współpracą Gminy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w zakresie realizacji zadań publicznych o charakterze gminnym, w tym opracowywanie projektów rocznych planów współpracy, realizacja procedur zlecania zadań w ramach aktualnego gminnego programu współpracy, nadzór nad realizacją przyjętych programów, monitorowanie efektów;

26) prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej z zakresu przynależności Gminy do związków gminnych oraz stowarzyszeń i fundacji.

Warunki pracy na stanowisku

1) Wymiar czasu pracy - 1 etat,

2) Praca w godzinach  730 - 1530 ,

3)  Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4) Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków,

5) Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,

6) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7) Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

1) List motywacyjny,

2) Życiorys (CV),

3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

8) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

 

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. Promocji Gminy i współpracy z organizacjami pozarządowymi" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 20.12.2016 r.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz własnoręcznym podpisem.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 84.

 

   Czarnków, 9 grudnia 2016 r.

Data wytworzenia informacji: 09.12.2016 14:12:35
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 09.12.2016 14:12:35
Data publikacji informacji: od 09.12.2016 14:12:35
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
09.12.2016 14:12:35 Michał Iwanicki strona została dodana