OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. Promocji Gminy i współpracy z organizacjami pozarządowymi
Wymiar czasu pracy |
1 etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 1 stycznia 2017 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
- średnie - wyższe (preferowany kierunek: marketing, dziennikarstwo, public relations) |
Wymagania Niezbędne |
1) Obywatelstwo polskie, 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) Nieposzlakowana opinia, 5) Wykształcenie średnie (wymagane udokumentowane minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kultury, w tym półroczny staż pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku) bądź wyższe (marketing, dziennikarstwo, public relations), 6) Prawo jazdy kat. B.
|
Wymagania Dodatkowe |
1) Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, 2) Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, 3) Predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną 4) Umiejętność redagowania tekstów, 5) Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek, 6) Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie Word, Excel, 7) Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych, 8) Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 9) Odporność na stres,
10) Bardzo dobra
organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej 11) Umiejętność nawiązywania kontaktu, dyspozycyjność, kreatywność oraz samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania, 12) Wysoka kultura osobista.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1) wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy jej terenów, walorów turystycznych i krajobrazowych; 2) dbałość o wizerunek gminy i urzędu; 3) zamawianie i projektowanie materiałów promocyjnych, negocjowanie warunków umów na usługi reklamy i sponsoringu; 4) współpraca z merytorycznymi referatami przy realizacji wszelkich form promocji; 5) organizowanie imprez promujących gminę; 6) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem gazety gminnej (informatora samorządowego), przygotowanie materiałów, tekstów, przeprowadzanie wywiadów, gromadzenie dokumentacji fotograficznej i tekstowej;
7) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków
masowego przekazu celem zamieszczenia (publikacji) informacji 8) przygotowywanie artykułów do publikacji oraz dbanie o rzetelność publikowanych materiałów; 9) prowadzenie gminnej strony internetowej, aktualizacja informacji, nadzór merytoryczny nad zamieszczonymi materiałami, zbieranie informacji i ich publikacja; 10) bieżące informowanie mieszkańców Gminy o działaniach władz lokalnych; 11) współdziałanie w zbieraniu i opracowywaniu informacji o pracy referatów urzędu i wójta; 12) organizowanie spotkań, konferencji, imprez okolicznościowych; 13) przygotowywanie przemówień, wystąpień i listów okolicznościowych; 14) prowadzenie spraw dotyczących używania godła, herbu, pieczęci, 15) współudział w pracach związanych z przygotowaniem wniosków i projektów w celu pozyskania środków z funduszy pomocowych; 16) prowadzenie zbioru dokumentów dotyczących współpracy partnerskiej z Gminami w kraju i zagranicą; 17) sporządzanie projektów porozumień w zakresie współpracy z Gminami zagranicznymi oraz nadzór nad ich realizacją; 18) organizowanie wyjazdów zagranicznych oraz przyjmowanie przedstawicieli gmin z kraju i z zagranicy; 19) opracowywanie programów współpracy i sprawozdań; 20) inspirowanie, wspierane i koordynowanie działań zmierzających do upowszechniania kultury współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami samorządowymi, organami rządowymi i samorządowymi oraz twórcami ludowymi i ich związkami; 21) organizowanie i prowadzenie działalności kulturalnej na terenie Gminy, nadzór nad Gminną Biblioteką Publiczną, prowadzenie rejestru instytucji upowszechniania kultury;
22) planowanie perspektywicznego rozwoju kultury oraz współdziałanie
23) organizowanie imprez okolicznościowych; 24) współdziałanie z innymi organami i referatami w zakresie ochrony zabytków; 25) prowadzenie całości spraw związanych ze współpracą Gminy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w zakresie realizacji zadań publicznych o charakterze gminnym, w tym opracowywanie projektów rocznych planów współpracy, realizacja procedur zlecania zadań w ramach aktualnego gminnego programu współpracy, nadzór nad realizacją przyjętych programów, monitorowanie efektów; 26) prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej z zakresu przynależności Gminy do związków gminnych oraz stowarzyszeń i fundacji. |
Warunki pracy na stanowisku |
1) Wymiar czasu pracy - 1 etat, 2) Praca w godzinach 730 - 1530 , 3) Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie, 4) Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków, 5) Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca, 6) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7) Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1) List motywacyjny, 2) Życiorys (CV), 3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 6) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 8) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
|
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. Promocji Gminy i współpracy z organizacjami pozarządowymi" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 20.12.2016 r.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz własnoręcznym podpisem.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 84.
|
Czarnków, 9 grudnia 2016 r.