BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Gminy i obsługi kancelaryjnej wójta

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. obsługi Rady Gminy i obsługi kancelaryjnej wójta

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 1 marca 2019 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (wymagany udokumentowany roczny staż pracy w administracji publicznej)

Wymagania

Niezbędne

1. Obywatelstwo polskie.

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4. Nieposzlakowana opinia.

5. Wykształcenie wyższe.

6. Roczny staż pracy w administracji publicznej.

7. Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania

Dodatkowe

1. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania
    przepisów prawa.

2. Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach
    samorządowych.

3. Znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania
    administracyjnego, instrukcja kancelaryjna).

4. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek.

5. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie Word, Excel.

6. Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych.

7. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.

8. Odporność na stres.

9. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej
    i w zespole.

10. Umiejętność nawiązywania kontaktu, dyspozycyjność oraz samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania.

11. Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów.

12. Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność).

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

- prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy, jej Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz komisji Rady Gminy,

- organizacyjne przygotowywanie posiedzeń,

- opracowywanie materiałów z obrad, uchwał, postanowień, interpelacji, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich wg kompetencji i czuwanie nad ich realizacją,

- zapewnianie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje Rady 
i posiedzenia komisji,

- zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawianie ich Radzie i właściwym komisjom gminy,

- prowadzenie rejestru uchwał, interpelacji i postanowień Rady Gminy,

- protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań,

- obsługa transmisji i utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk sesji Rady Gminy,

- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,

- terminowe przekazywanie uchwał do nadzoru oraz publikacji lokalnej i w Dzienniku Urzędowym,

- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał, postanowień, deklaracji, apeli, oświadczeń i opinii Rady Gminy,

- sprawdzanie pod względem wizualnym i redakcyjnym przygotowanych projektów uchwał,

- czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych i członków merytorycznych komisji, a w szczególności spraw wynikających z ochrony stosunku pracy radnych,

- obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej wójta, w tym przygotowywanie odpowiedzi na pisma, obsługa kancelaryjna korespondencji oraz monitorowanie terminowości załatwianych spraw,

- obsługa kancelaryjna spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,

- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami materiałów dotyczących projektów zarządzeń wójta gminy,

- prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydawanych przez wójta,

- prowadzenie zbioru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu wójta, w tym do wydawania decyzji.

 

Warunki pracy na stanowisku

1. Wymiar czasu pracy - 1 etat.

2. Praca w godzinach  730 - 1530 .

3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie.

4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.

5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.

6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny.

2. Życiorys (CV).

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z 
 oryginałem).

5. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do    
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach 
    i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność 
    z oryginałem).

 

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i obsługi kancelaryjnej wójta należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3

 

w terminie do dnia 18.02.2019 r. do godz. 15.30

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków 
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Gminy Czarnków w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym.

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 95.

 

 

   Czarnków, 08 luty 2019 r.

Wójt Gminy Czarnków

 

Bolesław Chwarścianek

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 13.02.2019 14:29:05
Osoba wprowadzająca informację: Administrator Systemu Administrator Systemu
Data ostatniej modyfikacji: 13.02.2019 14:29:31
Data publikacji informacji: od 13.02.2019 14:29:05
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
13.02.2019 14:29:05 Administrator Systemu Administrator Systemu strona została dodana