OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. obsługi Rady Gminy i obsługi kancelaryjnej wójta
Wymiar czasu pracy |
1 etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 1 marca 2019 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (wymagany udokumentowany roczny staż pracy w administracji publicznej) |
Wymagania Niezbędne |
1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wykształcenie wyższe. 6. Roczny staż pracy w administracji publicznej. 7. Prawo jazdy kat. B.
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania 2. Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach 3. Znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania 4. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek. 5. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie Word, Excel. 6. Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych. 7. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań. 8. Odporność na stres. 9. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej 10. Umiejętność nawiązywania kontaktu, dyspozycyjność oraz samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania. 11. Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów. 12. Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność).
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
- prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy, jej Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz komisji Rady Gminy, - organizacyjne przygotowywanie posiedzeń, - opracowywanie materiałów z obrad, uchwał, postanowień, interpelacji, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich wg kompetencji i czuwanie nad ich realizacją, - zapewnianie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje Rady - zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawianie ich Radzie i właściwym komisjom gminy, - prowadzenie rejestru uchwał, interpelacji i postanowień Rady Gminy, - protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań, - obsługa transmisji i utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk sesji Rady Gminy, - prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, - terminowe przekazywanie uchwał do nadzoru oraz publikacji lokalnej i w Dzienniku Urzędowym, - przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał, postanowień, deklaracji, apeli, oświadczeń i opinii Rady Gminy, - sprawdzanie pod względem wizualnym i redakcyjnym przygotowanych projektów uchwał, - czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych i członków merytorycznych komisji, a w szczególności spraw wynikających z ochrony stosunku pracy radnych, - obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej wójta, w tym przygotowywanie odpowiedzi na pisma, obsługa kancelaryjna korespondencji oraz monitorowanie terminowości załatwianych spraw, - obsługa kancelaryjna spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, - przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami materiałów dotyczących projektów zarządzeń wójta gminy, - prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydawanych przez wójta, - prowadzenie zbioru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu wójta, w tym do wydawania decyzji.
|
Warunki pracy na stanowisku |
1. Wymiar czasu pracy - 1 etat. 2. Praca w godzinach 730 - 1530 . 3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie. 4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków. 5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca. 6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. 7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim. |
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny. 2. Życiorys (CV). 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z 5. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). 6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do
|
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i obsługi kancelaryjnej wójta należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
w terminie do dnia 18.02.2019 r. do godz. 15.30
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne. Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Gminy Czarnków w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym. Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 95.
|
Czarnków, 08 luty 2019 r.
Wójt Gminy Czarnków
Bolesław Chwarścianek