BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

 na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej

w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków

 

Wymiar

czasu pracy

Pełen etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 25 marca 2019 r., pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia, techniczne, o kierunku budowlanym,

budowlane pokrewne: np. konstrukcje budowlane, technologia i organizacja budownictwa itp.

Wymagania

niezbędne

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne 
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne 
    przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o kierunku budowlanym

6) kandydat ze stażem pracy w budownictwie lub administracji związanej z budownictwem lub absolwent wyższej uczelni technicznej o profilu budowlanym,

7) prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.

 

Wymagania

dodatkowe

1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej,

2) umiejętność kosztorysowania w programie komputerowym,    

3) umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

4) umiejętność biegłej obsługi komputera w programach Word, Excel,

5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

6) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,

7) odporność na stres,

8) bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole,

9) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

10) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, otwartość na współpracę,

11) Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów.

12) Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność).

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

 

1) Przygotowanie, realizacja i odbiór inwestycji komunalnych, w szczególności: sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, oczyszczalnie ścieków, infrastruktura techniczna związana z gospodarką odpadami, budownictwo elektroenergetyczne, budowa oświetlenia drogowego, budownictwo mieszkaniowe, przygotowanie terenów pod budownictwo, obiekty małej architektury, budynki rekreacyjne, budynki gospodarcze z wyłączeniem obiektów oświatowych, sportowych oraz realizowanych z udziałem środków zewnętrznych.

2) Przygotowywanie we współpracy z innymi organami, samorządami, instytucjami i jednostkami planów zadań inwestycyjnych.

3) Współdziałanie z gestorami sieci w zakresie realizacji inwestycji komunalnych takich jak budowa sieci gazociągowej, budowa i rozbudowa linii energetycznych, itp.

4) Współpraca ze Skarbnikiem w opracowywaniu wieloletniej prognozy finansowej (WPF).

5) Przygotowywanie projektów umów z projektantami i wykonawcami robót budowlanych, projektów umów na sprawowanie nadzoru inwestorskiego i organizowanie komisyjnych odbiorów robót.

6) Współdziałanie z projektantami przy opracowywaniu dokumentacji technicznych inwestycji.

7) Sprawdzanie statusu prawnego terenu, na którym ma być realizowane gminne przedsięwzięcie lub inwestycja, ustalanie właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą realizowane gminne inwestycje, w szczególności inwestycje infrastrukturalne liniowe.

8) Przygotowywanie dokumentów związanych z uzyskaniem prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane uprawniających Gminę Czarnków do wykonywania robót budowlanych i obiektów budowlanych w ramach realizowanych zadań.

9) Przygotowywanie umów cywilno - prawnych na partycypację w kosztach realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych.

10) Przygotowywanie i prowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, (opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert, projekt umowy z wykonawcą, udział w pracach  komisji przetargowej w sprawach wynikających z zakresu czynności na zajmowanym stanowisku.

11) Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem dokumentacji technicznej i projektów budowlanych realizowanych  przedsięwzięć, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych i innymi przepisami szczególnymi (decyzja o warunkach zabudowy, zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, decyzja o pozwoleniu na budowę, zgoda wodno-prawna, decyzja na zajęcie pasa drogowego, decyzja na umieszczeniu urządzeń w pasie drogowym drogi publicznej itd.).

12) Występowanie do innych organów o wymagane przepisami prawa zgody, opinie, decyzje, pozwolenia itp związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji.

13) Rozliczanie kosztów inwestycji wraz ze sporządzeniem protokołu środka trwałego OT.

14) Prowadzenie rejestru decyzji, umów i porozumień wydanych przez inne organy nakładających na gminę obowiązek uiszczania opłat za umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w drogach publicznych, terenach Lasów Państwowych itp.

15) Prowadzenie spraw związanych z realizacją zakupów sprzętu i urządzeń, dostaw, usług i robót budowlanych w  dokonywanych w ramach funduszu sołeckiego.

16) Prowadzenie rejestru wszystkich umów lub faktur do sprawozdawczości z prawa zamówień publicznych oraz udostępniania informacji publicznej.

17) Organizacja pracy i nadzór nad robotami wykonywanymi przez osoby skierowane do pracy przez sąd rejonowy.

18) Dokonywanie odbioru wykonanych prac oraz prowadzenie ewidencji ich wykonania  we współpracy z sołtysami.

19) Przygotowanie, realizacja i odbiór inwestycji związanych z budową oświetlenia drogowego.

20) Prowadzenie ewidencji umów za zużycie energii i konserwację oświetlenia drogowego.

21) Prowadzenie ewidencji urządzeń oświetlenia drogowego wraz z jej aktualizacją.

22) Sprawdzanie rachunków i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia drogowego.

23) Prowadzenie ewidencji umów za zużycie energii w gminnych budynkach i innych obiektach.

24) Prowadzenie ewidencji liczników energii elektrycznej wraz z jej aktualizacją.

25) Sprawdzanie rachunków i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej w gminnych budynkach i innych obiektach.

26) Przygotowywanie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz wszystkich danych niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na dostawy energii elektrycznej.

27) Zgłaszanie awarii i  konieczności napraw oświetlenia drogowego.

28) Przygotowywanie we współpracy z innymi organami, instytucjami i jednostkami planów zadań inwestycyjnych w zakresie rozbudowy i budowy sieci energetycznych i gazowych.

29) Przygotowywanie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz wszystkich danych niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na kompleksowe dostawy opału do budynków administrowanych przez gminę Czarnków (w tym do szkół i przedszkoli).

30) Zaopatrzenie w opał budynków gminnych, za wyjątkiem szkól i przedszkoli.

31) Nadzór nad jakością i zużyciem opału w kotłowniach budynków gminnych, za wyjątkiem szkół i przedszkoli.

32) Wykonywanie prac na stanowisku dozoru, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w zakresie obsługi, konserwacji i remontów dla kotłów wodnych wraz z urządzeniami pomocniczymi  i instalacji cieplnych wraz urządzeniami pomocniczymi do przesyłu ciepła, za wyjątkiem szkół i przedszkoli.

33) Nadzór nad palaczami w kotłowniach centralnego ogrzewania w budynkach gminnych, za wyjątkiem szkół i przedszkoli.

34) Sporządzanie analiz i wyliczeń dotyczących podziału kosztów zużycia ciepła i energii elektrycznej.

35) Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta Gminy Czarnków w sprawie stawek opłat za korzystanie z centralnego ogrzewania.

36) Prowadzenie rejestru wszystkich umów lub faktur do sprawozdawczości z zakresu prawa zamówień publicznych oraz udostępniania informacji publicznej.

 

Warunki pracy na stanowisku

1) wymiar czasu pracy - 1 etat,

2) praca w godzinach  730 - 1530 ,

3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 
     pracowników samorządowych oraz  Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków,

5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,

6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem,

5) kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do    
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach 
    i umiejętnościach, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Termin składania ofert:

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i infrastruktury technicznej" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 8 marca 2019 roku

(decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Czarnków).

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Czarnków.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Gminy Czarnków w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym." oraz własnoręcznym podpisem.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie i miejscu II etapu procedury naboru.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-81

 

Czarnków, dnia 26 lutego 2019 roku

 

     WÓJT GMINY CZARNKÓW

 

           /-/ Bolesław Chwarścianek

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 11.03.2019 10:05:28
Osoba wprowadzająca informację: praktykant
Data ostatniej modyfikacji: 11.03.2019 10:07:08
Data publikacji informacji: od 11.03.2019 10:05:28
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
11.03.2019 10:05:28 praktykant strona została dodana