BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. wymiaru podatków w Referacie Finansów, Budżetu i Podatków

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. wymiaru podatków

w Referacie Finansów, Budżetu i Podatków

Wymiar

czasu pracy

pełny etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 29 kwietnia 2019r. na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wyższe – kierunek: rachunkowość, finanse publiczne, bankowość.

Wymagania

Niezbędne

1. Obywatelstwo polskie,

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
    publicznych,

3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. Nieposzlakowana opinia,

5. Wykształcenie wyższe – kierunek: rachunkowość, finanse publiczne,
 bankowość.

6. Roczny staż pracy w administracji samorządowej,

7. Znajomość przepisów ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,  ustawy o podatku leśnym, ustawy o podatku rolnym.

 

Wymagania

Dodatkowe

1. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje
    samorządu gminnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
    kodeksu postępowania administracyjnego,

2. Biegła znajomość obsługi komputera (praca z pakietem OFFICE) oraz innych urządzeń biurowych.

3. Znajomość programów firmy RADIX: WIP+,  POGRUN+, oraz aplikacji SHRIMP i SRPP, aplikacji e-Content PLUS i aplikacji LEX.

4. Samodzielność i odpowiedzialność,

5. Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

6. Umiejętność pracy w zespole,

7. Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność w działaniu,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Dokonywanie wymiaru podatków lokalnych osobom prawnym.

2. Dokonanie wymiaru podatków lokalnych osobom fizycznym.

3. Dokonywanie rejestrów przypisów i odpisów podatków wymienionych w pkt. 1 i 2.

4. Obliczanie skutków z tytułu obniżenia stawek podatkowych, przesunięcia terminów płatności, umorzenia należności podatkowych, wraz z prowadzeniem pełnej ewidencji w tym zakresie.

5. Uzgadnianie wymiaru podatków ze stanowiskiem ds. rozliczeń należności podatkowych.

6. Sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym deklaracji, oraz wykazów.

7. Czynny udział w kontrolach podatkowych podatków lokalnych.

8. Przygotowywanie merytoryczne wniosków do Wójta w sprawie: umarzania, przesunięć terminów płatności itp.

9. Wystawianie decyzji w sprawach podatkowych wraz z prowadzeniem rejestru wydanych decyzji.

10. Wystawianie zaświadczeń w zakresie: dochodowości z gospodarstwa rolnego, zaświadczeń o stanie posiadania, oraz prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.

11. Przyjmowanie i wstępna kontrola wniosków i faktur dotyczących  zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

12. Przygotowywanie projektów decyzji z tytułu udzielania ulg i zwolnień wynikających z przepisów prawa.

13. Przygotowywanie projektów postanowień dotyczących informacji o udzielonych ulgach w spłacie i umorzeniach w podatkach i opłatach stanowiących dochód jst przekazywanych przez Urząd Skarbowy.

14. Bieżąca analiza obowiązujących przepisów.

15. Pełna znajomość oraz wykorzystywanie możliwości programów komputerowych używanych do zakresu czynności. 

16. Przygotowywanie wszelkich danych dotyczących należności podatkowych do projektu budżetu.

  17. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów przynależnych do stanowiska pracy.

18. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, oraz Skarbnika Gminy.

 

Warunki pracy na stanowisku

1. Praca na pełny etat.

2. Praca w godzinach pn-pt 7.30 – 1530

3. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów  z dnia 18 marca 1990 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.2018.936 ze zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.

4. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.

5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

 

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny,

2. Życiorys (CV),

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie,

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    i kwalifikacji zawodowych,

5. Kserokopie świadectw pracy,

6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym
    wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do   
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
9. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
    i umiejętnościach.

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne samodzielne stanowisko: Podinspektor ds. wymiaru podatków” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3

 

w terminie do dnia 09 kwietnia 2019r.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

należy pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publiczne Gminy Czarnków.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Gminy Czarnków w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym.

 

Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy należy potwierdzić za zgodność
z oryginałem i własnoręcznie podpisać.

 

 

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy
    Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy
    z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.

2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna
    Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards
    tel. 602 241 239.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez
     Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na
     stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków,

4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji,
    a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami
    powszechnie obowiązującego prawa;

5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych
     osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
     oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo
    do przenoszenia danych,

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym
     momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
     którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,

7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
     tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
     przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.

 

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/253 02 84.

 

 

   Czarnków, dnia 28 marca 2019 r.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 28.03.2019 11:26:23
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 28.03.2019 15:44:08
Data publikacji informacji: od 28.03.2019 11:26:23
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
28.03.2019 15:44:08 emilia_sm edycja strony
28.03.2019 11:26:23 Michał Iwanicki strona została dodana