BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. archiwum zakładowego i BHP

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. archiwum zakładowego i BHP

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 1 sierpnia 2020 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony; zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust.3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy będzie skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem

Wykształcenie

 

wyższe pierwszego lub drugiego stopnia, profil lub specjalność archiwistyka, w przypadku innego profilu lub specjalności niż archiwistyka wymagany jest kurs archiwisty II stopnia

Wymagania

niezbędne

  1. Obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie wyższe jw.
  6. Uprawnienia do pełnienia służby BHP.
  7. Minimum trzyletnie udokumentowane doświadczenie w obsłudze archiwum.

Wymagania

dodatkowe

  1. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa.
  2. Znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych.
  3. Znajomość procedur administracyjnych (kodeks postępowania administracyjnego).
  4. Biegła znajomość procedur archiwizacyjnych oraz przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  5. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek.
  6. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie pakietu Office.
  7. Umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych.
  8. Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
  9. Odporność na stres.
  10. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
  11. Umiejętność nawiązywania kontaktu, dyspozycyjność oraz
    samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania.
  12. Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów.
  13. Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń
    o stronniczość i interesowność).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy Czarnków,
w szczególności:

  1. selekcja akt - kwalifikowanie dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych, w tym oddzielenie akt przeterminowanych od akt przeznaczonych do dalszego przechowywania,
  2. segregacja, porządkowanie i opracowanie akt według komórek organizacyjnych (na podstawie obowiązującego schematu organizacyjnego),
  3. jednolite opisanie wydzielonych jednostek archiwalnych (według obowiązującej instrukcji) przy wykorzystaniu naklejek, fascykułów i papierowych teczek,
  4. pakowanie najważniejszej dokumentacji Kat. A oraz dokumentacji technicznej w archiv- boxy,
  5. klasyfikacja dokumentacji w układzie rzeczowym,
  6. wybrakowanie i zniszczenie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wg ustalonych procedur potwierdzonych dokumentacją brakowania i niszczenia,
  7. porządkowanie teczki osobowej: przełożenie dokumentów osobowych do koperty, wyciągnięcie części metalowych, opisanie koperty (imię i nazwisko, data urodzenia, daty zatrudnienia, ostatnie stanowisko pracy),
  8. sporządzenie ewidencji  dla całości uporządkowanej dokumentacji,
  9. inne zadania wynikające z przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

 

Obsługa spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
w szczególności:

  1. prowadzenie kompleksowych i problemowych kontroli stanu bhp,
  2. przeprowadzanie audytów stanu bhp,
  3. sporządzanie okresowych analiz stanu bhp oraz przedstawienie wniosków - co najmniej raz w roku,
  4. udział w ocenie ryzyka zawodowego,
  5. opracowywanie instrukcji ogólnych bhp i stanowiskowych,
  6. analiza w zakresie obowiązujących przepisów prawa pracy
    w odniesieniu do bhp oraz informowanie Zleceniodawcy
    o istotnych zmianach w zakresie bhp,
  7. udział w dochodzeniach powypadkowych, kompletowanie oraz przekazywanie Zleceniodawcy dokumentacji dotyczącej wypadków,
  8. prowadzeniu wymaganych przepisami prawa pracy rejestrów z zakresu bhp,
  9. analiza w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
  10. wykonywanie tabel norm przydziału odzieży roboczej
    i środków ochrony indywidualnej oraz realizacja przydziałów,
  11. reprezentowanie w przypadku kontroli organów kontroli np.: PIP i PIS,
  12. szkolenia wstępne bhp,
  13. inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby bezpieczeństwa i higieny pracy.

 

Zakres odpowiedzialności:

Pracownik odpowiada bezpośrednio za decyzje podjęte w ramach posiadanych uprawnień (lub podjęte bez uprawnień) oraz za pozostałe zagadnienia wynikające z pracy na zajmowanym stanowisku, ponosi odpowiedzialność służbową na zasadach obowiązujących przepisów prawa.

Pracownik ponosi odpowiedzialność za prowadzenie całokształtu spraw na zajmowanym stanowisku oraz za kontrolę merytoryczną faktur
w procesie kontroli finansowej w zakresie spraw prowadzonych przez pracownika.

Warunki pracy na stanowisku

  1. Wymiar czasu pracy – 1 etat.
  2. Praca w godzinach  730 – 1530 .
  3. Praca administracyjno-biurowa.
  4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla
     pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.
  5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.
  6. Stanowisko pracy: archiwum zakładowe urzędu gminy oraz na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest  przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  5. Dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe.
  6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
  9. Dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego – dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. archiwum zakładowego i BHP” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3

 

w terminie do dnia 24.07.2020 r. do godz. 15.30

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe

Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność
z oryginałem i własnoręcznie podpisać.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach  zostaną odesłane pocztą.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

   

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

  1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków.
  4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody
    w dowolnym  momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 95.

 

  

Czarnków, 10 lipca 2020 r.

 

                                                                                                           Wójt Gminy Czarnków

                                                                                                           Bolesław Chwarścianek

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Czarnków
Data wytworzenia informacji: 10.07.2020 15:01:03
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 10.07.2020 15:02:52
Data publikacji informacji: od 10.07.2020 15:01:05
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
10.07.2020 15:01:03 Michał Iwanicki strona została dodana